Asiat mitä et osaa (mitkä kaikki muut tuntuu osaavan)

  • Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28307451]taskuparkki ja sen sirpaleisen kuvion "älypyhelimella lisää tietoa tästä" juttu :ashamed:[/QUOTE]

En osaa minäkään tuota sirpale-juttua. :D ja olen vielä ruokakaupassa töissä. :D

Ja lisään:

En osaa tehdä ruskeaa kastiketta.
 
muutama
En osaa laittaa hiuksiani. Ponnarin saan sutastua mutta siinä kaikki mihin kykenen. Käsittämätöntä, aina välillä oikein otan ja harjoittelen ja yritän ja yritän.. ei. Pitkät ja paksut hiukset on, olis kiva laitella kampauksia ja vaikka kihartaa yms. Ei onnistu, en jaksa en osaa. Olen ostellut rautoja ja papalareita ja vahoja jajaja mutta ei kun ei.

Taskuperuutus.

Leipoa osaan periaatteessa, mutta ne on semmosia 'maku on pääasia' -tekeleitä. Kateellisena katselen muiden luomuksia.

En osaa sellaista yleistä naisten kohteliaisuusläppää, valelohdutuksia ja kehuja jos en sitä todella tarkoita yms.
 
"vieras"
-Tanssia (yksin musiikin kanssa sujuu, mutta ryhmässä tai partnerin kanssa)
-Leipoa kohotettavia leivonnaisia (kaikkisekaisin-kakut onnistuu)
-Surffailla töissä työajalla työhön kuulumattomia asioita (työ on liikaa läsnä, haluan saada valmista ja sitten kotiin surffaamaan)
-Puhua puhelimessa kuulumisia (aina pitää olla varsinainen asia jota käsitelllään)
-Laittaa kettinkiä pyörään paikalleen (osa syy pitkät kynnet joita varon)
 
"vieras"
En osaa:

-käyttää älypuhelimia, minulla on vanha perusnokia
-tehdä itselleni mitään kampausta, pelkän ponnarin osaan. edes perus letti ei onnistu
-rajata silmiä sillä kynällä
-värjätä itse hiuksiani
 
"mimi"
Käsityöt ja ruuanlaitto, vaikka voisi olettaa että kaikki naiset osaavat :D Käsitöistä tulee rumannäköisiä ja ruoka ei koskaan maistu oikein miltään vaikka kuinka maustan.. Ainiin, en osaa myöskään viheltää.
 
..
Jo mainituista en osaa myöskään ajaa autoa, erottaa oikeaa ja vasenta, tehdä mtn tekstiilitöitä (ommella, neuloa).
Viheltää en osaa enkä taputtaa tahtia.

(mitäköhän mä sit muka osaan)
 

Yhteistyössä