...Asiat eivät aina ole kuin luulemme...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
Kaksi enkeliä tuli matkallaan rikkaan perheen luo yöpyäkseen Heidän
luonaan.Perhe oli piittaamaton, ja enkelit saivat nukkua
kylmässäkellarihuoneessa.Kun he olivat menossa nukkumaan
vanhempi enkeli näki kolon seinässä ja korjasi sen.Nuorempi
enkeli kysyi miksi hän korjasi kolon.
Asiat eivät ole aina sellaisia, kuin luulemme niiden olevan.

Seuraavan yön enkelit yöpyivät köyhässä talossa.Kiltti isäntäväki jakoi päivällisensä heidän kanssaan, ja enkelit saivat nukkua isäntäväen vuoteessa.Kun kaikki heräsivät seuraavana aamuna talon ainoa elinkeino, ainoa lehmä makasi kuolleena niityllä.Nuorempi enkeli oli vihainen ja kysyi vanhemmalta, kuinka tämä voi sallia sellaisen tapahtuvan.Autoit ilkeää isäntää, mutta nämä jakoivat meidän kanssamme vähästään ja sinä annoit heidän ainoan lehmänsä kuolla.
Asiat eivät aina ole kuin luulemme.
Kun olimme kylmässä kellarissa näin,että kolossa oli kultaa, siksi korjasin kolon,jottei isäntä sitä löytäisi. Köyhään taloon tuli yöllä kuoleman enkeli noutamaan talon emäntää, joten annoin lehmän hänen sijastaan.
Asiat eivät ole niin kuin luulemme niiden olevan.

Joskus tapahtuu jotain, josta olemme onnettomia.Usko,että
jokainen tapaus on omaksi eduksesi.Tulee aika jolloin saat tietää...
Jotkut ihmiset tulevat nopeasti elämäämme ja Katoavat yhtä
nopeasti.Joistain ihmisistä tulee ystäviämme ja he jäävät
pitkäksi ajaksi elämäämme.He jättävät jälkiä sydämeemme.Meistä
ei enää ikinä tule entisen kaltaisia,koska opimme tuntemaan
hyvän ystävän.
Eilinen on historiaa.
Huominen on arvoitus.
Tänään on lahja ja siksi se on nimeltään nykyisyys.
Elä ja nauti jokaisesta silmänräpäyksestä...

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o

Ehkä se nyt vain on niin että kamaluuksia tapahtuu ilman mitään syvällistä tarkoitusta

Jokainen uskoo tavallaan.

Mutta tällaisten ap:n aloitusten kaltaisten juttujen kertominen esimerkiksi sairaalle ihmiselle, kuolleen lapsen vanhemmille tai sairaan lapsen eprheelle on julmaa.

Juuri siksi että jokainen uskoo tavallaan. Joten toivoisin että kouluammunnoissa menehtyneiden lasten perheet eivät tällaisia joutuisi vastaanottamaan. tai kukaan muukaan jolla on elämässään suuria suruja

Juu, mustakin nää on ihan penaalista. Olin saanut tämmösen sähköpostiini, kun tulin enoni siunaustilaisuudesta. Ja ihminen joka lähetti sen ei oo mitenkään uskovainen, mä nyt vielä vähemmän.
Tosin olen saanu vastaavia viestejä muutenkin, ku elämä on potkinut päähän.
Onko se nykyihmiselle niin pirun vaikeeta tulla käymään ja jutella suoraan kasvotusten? Tai edes soittaa jos muka oikeesti välittää. Vai luukeeko ne et kuolema ja muut vaikeudet tarttuu?
Sähköposti ja tekstiviestit on mun mielestä aika kylmiä juttuja ilmaista välittämistään.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
:o

Ehkä se nyt vain on niin että kamaluuksia tapahtuu ilman mitään syvällistä tarkoitusta

Jokainen uskoo tavallaan.

Mutta tällaisten ap:n aloitusten kaltaisten juttujen kertominen esimerkiksi sairaalle ihmiselle, kuolleen lapsen vanhemmille tai sairaan lapsen eprheelle on julmaa.

Juuri siksi että jokainen uskoo tavallaan. Joten toivoisin että kouluammunnoissa menehtyneiden lasten perheet eivät tällaisia joutuisi vastaanottamaan. tai kukaan muukaan jolla on elämässään suuria suruja

Vaikeasti vammaisen lapsen äitinä olen saanut tälläisiä viestejä ihan kyllästymiseen asti! |O
Ja kun en edes usko mihinkään jumalaan,enkeleihin, tmv...varmasti tarkoitus on ihan hyvä mutta joskus toivoisin että ihmiset ajattelisivat että on muitakin tapoja ajatella kuin heidän omansa.

Tämmönen on tullu jo par kertoo sähköpostiin.... Ja onhan siinä vähän asiaakin, mutta aikamoista "liirumlaarum elä tässä hetkessä ja arvosta lähimmäisiä" plörinää se suurimmaksi osaksi on. Anteeks vaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
jaa, minä tykkään tällasista jutuista :heart:

Minä en tykkää. Näitä vastaavia tuli kuultua aivan tarpeeksi silloin kun lapseni teki kuolemaa :/

Olen pahoillani. Ei minusta kukaan täysjärkinen ihminen voi olettaa äidin edes haluavan nähdä lapsensa kuolemassa mitään hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja homo viator:
Vaikeasti vammaisen lapsen äitinä olen saanut tälläisiä viestejä ihan kyllästymiseen asti! |O
Ja kun en edes usko mihinkään jumalaan,enkeleihin, tmv...varmasti tarkoitus on ihan hyvä mutta joskus toivoisin että ihmiset ajattelisivat että on muitakin tapoja ajatella kuin heidän omansa.

Samaa mieltä...

T: "suuren, suvaitsevaisuutta opettavan lahjan" saanut äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
mutta aikamoista "liirumlaarum elä tässä hetkessä ja arvosta lähimmäisiä" plörinää se suurimmaksi osaksi on. Anteeks vaan!!

No eikös tuo ole ihan hyvä ohje?
Mitä suotta murehtia mennyttä, jolle ei mitään voi. Eikä etukäteen murehtiminenkaan paljon auta, jollei itse kans tee jotain. Ja onko lähimmäisen arvostamisessa jotain pahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja kuivero:
no jos perheenjäsen kuolee niin pitääkö sitte olla onnellinen että jonku lehmä säästyi? uskomatonta lässynlässynpotaskaa.

Meiltä kuoli just lehmä , jota suren ihan oikeasti, mutta olen onnellinen, jos se säästi jonkun ihmisen hengen. Mihin en kuitenkaan oikeasti usko.
Mutta ajatushan tuossa on se, että kaikella on tarkoituksensa, me emme sitä vain aina huomaa. Ja tähänkin uskoo, ken tahtoo. Mutta tarvitseeko sitä sitten heti tyrmätä toisen uskoa ja uskomuksia, vaikka itse uskoisi toisin?
Suvaitsevaisuutta kehiin, hyvät naiset!

Meiltä kuoli just lehmä , jota suren ihan oikeasti, mutta olen onnellinen, jos se säästi jonkun ihmisen hengen. Mihin en kuitenkaan oikeasti usko.
Mutta ajatushan tuossa on se, että kaikella on tarkoituksensa, me emme sitä vain aina huomaa. Ja tähänkin uskoo, ken tahtoo. Mutta tarvitseeko sitä sitten heti tyrmätä toisen uskoa ja uskomuksia, vaikka itse uskoisi toisin?
Suvaitsevaisuutta kehiin, hyvät naiset!

Silloin kun vastaavaa tullaan lässyttämään kun omalle lapselle on annettu muutama viikko elinaikaa, se suvaitsevaisuus ei kamalasti kiinnosta.

Mun lapsi onneksi jäi henkiin, kaikkien ihmetykseksi

Yhteistyössä