Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hävytön!Mun suurin työ on katsoa ” mitä tehdä seuraavaksi listaa” ja siitä huolimatta otan suihkun 1-2 päivässä.
Mistä sitten karsitte?En aio vähentää tai lyhentää suihkussakäyntiä, eikä muutkaan perheenjäsenet. Jostakin muusta karsitaan, kun nyt hallitus sai aikaan jättimäisen inflaation Suomessa.
Mistä sitten karsitte?
Lämpötilaa on laskettu, ehkä tehokkain karsimistapa.
Suomen hallitus sai maailman laajuisen inflaation.En aio vähentää tai lyhentää suihkussakäyntiä, eikä muutkaan perheenjäsenet. Jostakin muusta karsitaan, kun nyt hallitus sai aikaan jättimäisen inflaation Suomessa.
Jopa kolmasosa sähkönkulutuksesta voi mennä veden lämmittämiseen. Eli se puolen tunnin suihku ei kannata, mutta ei siitäkään mitään tule ellei peseydy kunnolla päivittäin. Itse en ainakaan halua haista hielle tai olla rasvaisilla hiuksilla päiviä.
Suomen hallitus sai maailman laajuisen inflaation.
Ethän ole muuttamassa puheen aihetta.Kai se hallitus on vastuussa globaalin kriisinkin aikana..?
Ethän ole muuttamassa puheen aihetta.
Olen välillä parikin viikkoa peseytymättä.Jopa kolmasosa sähkönkulutuksesta voi mennä veden lämmittämiseen. Eli se puolen tunnin suihku ei kannata, mutta ei siitäkään mitään tule ellei peseydy kunnolla päivittäin. Itse en ainakaan halua haista hielle tai olla rasvaisilla hiuksilla päiviä.
Paljonko?Lämpötilaa on laskettu, ehkä tehokkain karsimistapa.
Olen välillä parikin viikkoa peseytymättä.
Miten niin?Tuskin harrastat seksiä tällöin?
No, niinhän se oli.Ai, mielestäni sinä tartuit tähän asiaan.
Ja Putte sanoo kiitoZ.En aio vähentää tai lyhentää suihkussakäyntiä, eikä muutkaan perheenjäsenet. Jostakin muusta karsitaan, kun nyt hallitus sai aikaan jättimäisen inflaation Suomessa.
Miten niin?
Ja Putte sanoo kiitoZ.
No, niinhän se oli.
Inflaatio on isompi ja laajempi kuin yksi pääministeri tai presidenttiNo joo, myönnän, että halusin tölväistä hallitusta.
Meillä 18-20. Patterit eivät ole päällä.Nyt on 20 astetta.
Sitku inflaatio taittuu niin veikkaan Sannan ottavan kunnian siitä itselleen.Inflaatio on isompi ja laajempi kuin yksi pääministeri tai presidentti
Inflaatio on isompi ja laajempi kuin yksi pääministeri tai presidentti