Asiantuntijan mielestä Suomen talouden pelastaa vain eläkeiän nosto 70 vuoteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hullun hommaa: Nostaa eläkeikä 70v (pian sairaseläke on ainoa ja sitäkin on vaikea saada) ja viedä samalla nekin vähät työpaikat nuoremmilta sukupolvilta. Tämä eläkeiän nosto vain lisäisi syrjäytyneiden määrää.

Ei taitaisi toimia.

Jo mua nuoremmat ovat niin saatanan huonossa kunnossa etteivät ole enää täysin työkykyisiä.

Tulevaisuuden trendi tulee olemaan se, että jo viisikympisenä jäädään osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle.
OT

Jokaisen on syytä ymmärtää ja hyväksyä se ajatus, että eläkkeellä ei ole tarkoitus olla vuosikymmeniä. Kun elämme vanhemmiksi, eläkeikää on pakko nostaa. Siinä on vaan se, että sitä pitäisi nostaa nopeammin. Hidas tahti on jälleen vain yksi tapa kusta nuorempia silmään. Jokaisen alle 60-vuotiaan eläkeiän voisi saman tien nostaa ainakin sinne 70 vuoteen. Yli 60-vuotiaille myöhennys porrastetusti niin, että niin paljon kuin on nyt eläkeikään aikaa tulisi lisää työikää. Eli 62-vuotias, jolla olisi eläkeikä normaalisti 65, tekisikin työtä 68-vuotiaaksi ja 63-vuotias tekisi 67-vuotiaaksi jne.

Enemmän olen huolestunut poikien ja nuorten miesten lisääntyneestä naisvihasta, joka näkyy selvästi myös tällä palstalla.
Aiheesta uutisoi tänänn MTV klo 19 uutiset.

Mä olen huolestunut suomalaisiin miehiin ja poikiin kohdistuvasta vihasta.
Olet ehkä käsittänyt asian väärin tai olet liian herkkä.
Uutisjutusta käsitin, että poikien ja aikuisten miesten naisiin kohdistama väkivalta on raaistunut. Miesten suhteen kannattaa aina olla ylivarovainen.
Luin eilen Seiskasta jutun Noora Karmasta. Juttu on kamala, mutta jotenkin myös naurattava. Miettikää kenen kanssa alatte seurustella.

Yhteistyössä