V
vierailija
Vieras
Kyllä naiset osaa raskautua ilman miehen lupaa.Haluaako miehet lapsia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä naiset osaa raskautua ilman miehen lupaa.Haluaako miehet lapsia?
Lupa on saatu jos paljaalla paneeKyllä naiset osaa raskautua ilman miehen lupaa.
Onko sulla pitkäkin kakku?Eläkkeelle pääsee kunhan tekee rikoksen minkä ansiosta pääsee vankilaan. Hämeenlinnassa on oikein mukava ja moderni nais"vankila".
Ei ole mitään kakkua, eikä ole ollut, mutta vanhuuden varalle pitää olla varasuunnitelma.Onko sulla pitkäkin kakku?
Sen siitä saa kun ette viitsi tehdä lapsia.Hullun hommaa: Nostaa eläkeikä 70v (pian sairaseläke on ainoa ja sitäkin on vaikea saada) ja viedä samalla nekin vähät työpaikat nuoremmilta sukupolvilta. Tämä eläkeiän nosto vain lisäisi syrjäytyneiden määrää.
Viinaa ei osteta.Palstan mielipuoli nihilisti on jo hyvässä vedossa.
Sääliä tuskin tunnet ketään et edes itseäsi kohtaan.
Viina on polttanut tunne-elämäsi, jos sitä on koskaan ollutkaan.
Nytkin parhaat virat ovat eläkeikäisten vallassa ei nuorilla ole mahdollisuutta hakea niihinHullun hommaa: Nostaa eläkeikä 70v (pian sairaseläke on ainoa ja sitäkin on vaikea saada) ja viedä samalla nekin vähät työpaikat nuoremmilta sukupolvilta. Tämä eläkeiän nosto vain lisäisi syrjäytyneiden määrää.
OTEi taitaisi toimia.
Jo mua nuoremmat ovat niin saatanan huonossa kunnossa etteivät ole enää täysin työkykyisiä.
Tulevaisuuden trendi tulee olemaan se, että jo viisikympisenä jäädään osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle.
Nykyihmisille on tärkeämpää matkustelu ja elämyksien haku sekä itsensä toteuttaminen, unohtaen ajankulun myötä oman vanhenemisen, että siitä seuraa yksinäinen vanhuus kun ei ole jälkeläisiä. Tässäkin tapauksessa toimii mitä tilaa sitä saaSen siitä saa kun ette viitsi tehdä lapsia.
Kyllä. Tarvitsemme oikein kunnon pesueen, jotta vanhuutemme on turvattu.Nykyihmisille on tärkeämpää matkustelu ja elämyksien haku sekä itsensä toteuttaminen, unohtaen ajankulun myötä oman vanhenemisen, että siitä seuraa yksinäinen vanhuus kun ei ole jälkeläisiä. Tässäkin tapauksessa toimii mitä tilaa sitä saa
Tänäänki kerkiää vielä olla yhdynnässä siinä toivossa, että saa jälkeläisiä jotka turvaa aikanaan vanhuuden päivät.Kyllä. Tarvitsemme oikein kunnon pesueen, jotta vanhuutemme on turvattu.
ihmettelen naisia, jotka suostuvat tämän palstan pakinoitsijoiden ehtoopäivien turvan varmistamiseen.Tänäänki kerkiää vielä olla yhdynnässä siinä toivossa, että saa jälkeläisiä jotka turvaa aikanaan vanhuuden päivät.
Kunnat ovat vaieneet pitkään niiden maksamattomista elatusmaksuista.Haluaako miehet lapsia?
Valtio saa heidän perinnöt, jos ei kukaan ilmaannu?Nykyihmisille on tärkeämpää matkustelu ja elämyksien haku sekä itsensä toteuttaminen, unohtaen ajankulun myötä oman vanhenemisen, että siitä seuraa yksinäinen vanhuus kun ei ole jälkeläisiä. Tässäkin tapauksessa toimii mitä tilaa sitä saa
Nykyihmisille on tärkeämpää matkustelu ja elämyksien haku sekä itsensä toteuttaminen, unohtaen ajankulun myötä oman vanhenemisen, että siitä seuraa yksinäinen vanhuus kun ei ole jälkeläisiä. Tässäkin tapauksessa toimii mitä tilaa sitä saa
Mä olen huolestunut suomalaisiin miehiin ja poikiin kohdistuvasta vihasta.Enemmän olen huolestunut poikien ja nuorten miesten lisääntyneestä naisvihasta, joka näkyy selvästi myös tällä palstalla.
Aiheesta uutisoi tänänn MTV klo 19 uutiset.
Nuorille vapautui oikeita töitä ja erilaisia työkokemuksia90-luvulla pääsi eläkeputkeen 53-vuotiaana.
Näin on, asia olisi toisin jos työpaikkoja olisi paljon enemmän. Nostetaan eläkeikää tarvittaessa vasta sitten kun nuorillakin on töitä.Hullun hommaa: Nostaa eläkeikä 70v (pian sairaseläke on ainoa ja sitäkin on vaikea saada) ja viedä samalla nekin vähät työpaikat nuoremmilta sukupolvilta. Tämä eläkeiän nosto vain lisäisi syrjäytyneiden määrää.
Nostetaan eläkeikää sitten kun jokainen nuori on koulutettu ammattiin ja istutettu työpaikalleen.Näin on, asia olisi toisin jos työpaikkoja olisi paljon enemmän. Nostetaan eläkeikää tarvittaessa vasta sitten kun nuorillakin on töitä.
Olet ehkä käsittänyt asian väärin tai olet liian herkkä.Mä olen huolestunut suomalaisiin miehiin ja poikiin kohdistuvasta vihasta.
Samaa mieltä. Asiasta keskusteltiin tänään Yle aamussa.Näin on, asia olisi toisin jos työpaikkoja olisi paljon enemmän. Nostetaan eläkeikää tarvittaessa vasta sitten kun nuorillakin on töitä.
Raaistunut sitä mukaa kuin Suomi on monikulttuuristunut.Uutisjutusta käsitin, että poikien ja aikuisten miesten naisiin kohdistama väkivalta on raaistunut.