Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinttiläinen-;24128394:Mua vähän surettaa jos teidän miehet ylipäänsä koskee teidän rintoihin. Itsellä näissä ei tosin ole mitään puristeltavaa, ovat kun teinitytöllä...eikä mies koskaan vapaaehtoisesti edes kosketa. . Huomaa hänkin miten arka asia on minulle..
Mutta kun rahaa ei moisiin operaatioihin ole, niin ei ole.
Mutta kovasti hyvää onnea operaatioon aapeelle!
Tuli vaan mieleen kysyä, harkitsitko edes Tukholmaa? Oon vaan itse ajatellut että meen sinne sitten joskus. Sielläkin on paljon halvempaa kuitenkin kuin Suomessa, ja Tallinnasta aina pelotellaan niin paljon..
Ja ONNEA uusista tisseistä! Hienoa että kaikki sujui hyvin ja oot tyytyväinen.
Onnea uudesta rintavarustuksesta! Itsellänikin on tuo haaveena =) Saako udella missä klinikalla kävit? Paljon olen noita netistä selaillut mutta en oikein ole osannut tehdä päätöstä. Kävin ite kuukausi sitten silmäleikkauksessa ja kun saan sen maksettua alan haaveilla tisseistä
Kovasti olen miettinyt sitä että jos tulee jotain ongelmaa/vaan kyllästyisin tms. ja silarit jouduttaisiin poistamaan, miltä tissit sitten oikein näyttäisivät??
Olen menossa maanantaina Plastiikkakiurgia Fin-Estin kautta suurennuttamaan rintani. Mun rinnat on aina olleet ihan onnettomat A- ja olen hävennyt niitä. Nyt vihdoin on aika saada normaalit rinnat. Suunnitelmissa täyteläinen B tai pieni C. Vähän alkaa olla perhosia vatsassaOnneksi puoli vuotta sitten samassa yrityksessä leikattu ystäväni lähtee mukaan henkiseksi tueksi.
Nimim. Haaveista totta. Tulethan kertomaan miten meni. Olen itsekin menossa Fin-Estiin ottamaan silikonit. Mun leikkaus on tosin vasta elokuun alussa, kun silloin alkaa kesäloma. Millainen implantti sulle laitettiin? Oliko sulla monta imetystä takana?