Asiallista keskustelua rintojen suurentamisesta....kiitos!

"vieras"
Mua jotenkin huolettaa, että kuinka tulevaisuudessa oman tyttären pystyy vakuuttamaan siitä, että kelpaa sellaisena kuin on kun tämä maailma tuntuu menevän kokoajan enemmän ja enemmän siihen suuntaan, että luonnollisuutta ei enään arvosteta =(

Mutta toivotan sulle onnea ratkaisuusi =)

"..."
En ota kantaa itse asiaan muuten, kuin sanomalla, että kaikki operaatiot kannattaa teetättää suomessa. Suomessa tehtäviin kauneusleikkauksiin on aina olemassa takuut leikkaavan klinikan kautta, mitä muilla mailla ei juurikaan ole. Itse hoitajana nähnyt niin monta muualla leikattuja pieleen menneitä operaatioita, mitä julkinen puoli ei sitten enää korvaakaan. Leikkaukselle voipi sitten tulla yht äkkiä yllättävän paljon hintaa, kun lasketaan korjausleikkaukset mukaan. Tokihan on myös paljon onnistuneitakin leikkauksia, mutta jos jostain syystä kuuluukin niihin ei onnistuneiden joukkoon, ni ei kiva.

tinttiläinen-
Mua vähän surettaa jos teidän miehet ylipäänsä koskee teidän rintoihin. Itsellä näissä ei tosin ole mitään puristeltavaa, ovat kun teinitytöllä...eikä mies koskaan vapaaehtoisesti edes kosketa. . Huomaa hänkin miten arka asia on minulle..
Mutta kun rahaa ei moisiin operaatioihin ole, niin ei ole.
Mutta kovasti hyvää onnea operaatioon aapeelle!

Alkuperäinen kirjoittaja tinttiläinen-;24128394:
Mua vähän surettaa jos teidän miehet ylipäänsä koskee teidän rintoihin. Itsellä näissä ei tosin ole mitään puristeltavaa, ovat kun teinitytöllä...eikä mies koskaan vapaaehtoisesti edes kosketa. . Huomaa hänkin miten arka asia on minulle..
Mutta kun rahaa ei moisiin operaatioihin ole, niin ei ole.
Mutta kovasti hyvää onnea operaatioon aapeelle!
Sorry...mä en ymmärtänyt....

Kerrohan kokemuksia sitten, kun operaatio on ohi! Mullakin harkinnassa. Lihomis-laihtumisten, raskauksien ja imetysten jälkeen rinnat on menettäneet pulleutensa, jonka haluaisin takaisin. Mies ei oikein ajatuksesta tykkää, mutta ei onneksi ole ehdottomasti vastaankaan.

Ja off topicina, mulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos tyttäreni lastensaantien jälkeen haluaisi korjauttaa rintojaan/vatsanahkaansa. Omalla kohdallani rintojen korjauksessa ei kyse ole siitä, ettenkö kelpaisi tällaisena. Eikä ole kyse siitäkään, että haluaisin miellyttää miestäni tai ketään muutakaan miestä.

Nyt on sitten operaatiosta jo kulunut kohta pari viikkoa joten ajattelin tulla kertomaan kuulumisia.
Elikkäs leikkaus sujui todella hyvin ja toipuminenkin ihan loistavasti. Jännitti tietenkin kovasti ja meinasinkin leikkaussaliin päästyäni lähteä karkuun mutta seuraavan kerran sitten kun jotain tajusin, niin olinkin jo heräämössä. Kivut olivat alkuun ihan kamalat, mutta kolme kertaa kipulääkettä saatuani alkoi olo kohentua ja ja pääsinkin pois heräämöstä omaan huoneeseen. Päivä menikin nukkuessa ja yöksi sain unilääkkeen ja kipulääkkeitä, mutta ne jäivätkin pöydälle odottamaan kun nukahdin:) eli yö meni ilman kipulääkkeitä ja oikeastaan seuraava päiväkin. Laivamatkan kotiin jaksoi tosi hyvin, automatkan tärinät tuntuivat ikäviltä. Ensimmäinen yö kotona olikin kivulias ja muutamana päivänä joutui ottamaan säännöllisesti särkylääkettä. Haavat parantui tosi hyvin eikä vuotanut kertaakaan mitään. Turvotus rinnoista lähti noin viikossa. Nyt sitten on olo kun ei olisi missään käynytkään ja rinnat tuntuvat ihan omilta.
Sairaalassa hoitajat olivat mukavia ja aika omassa rauhassa sai olla. Mulla oli tosin ystävä mukana josta oli iso apu ja henkinen tuki. Mitään pahaa sanottavaa ei sairaalasta ole.
On ihanaa tuntea olevansa nyt haluttu ja kaunis ja ihanaa kun vaatteet istuvat. Mies on ihan innoissaan ja omatkin halut on herännyt uuteen kukoistukseen tämän myötä. Suosittelen kyllä kaikille jotka ovat vähänkin miettineet rintojen suurentamista.
Jos joku haluaa kysellä tarkemmin jotain operaatioon liittyen voin kyllä yksityisviestillä vastailla.

:)
Tuli vaan mieleen kysyä, harkitsitko edes Tukholmaa? Oon vaan itse ajatellut että meen sinne sitten joskus. Sielläkin on paljon halvempaa kuitenkin kuin Suomessa, ja Tallinnasta aina pelotellaan niin paljon..

Ja ONNEA uusista tisseistä! Hienoa että kaikki sujui hyvin ja oot tyytyväinen.

Tuli vaan mieleen kysyä, harkitsitko edes Tukholmaa? Oon vaan itse ajatellut että meen sinne sitten joskus. Sielläkin on paljon halvempaa kuitenkin kuin Suomessa, ja Tallinnasta aina pelotellaan niin paljon..

Ja ONNEA uusista tisseistä! Hienoa että kaikki sujui hyvin ja oot tyytyväinen.
En harkinnut tukholmaa enkä edes suomea...ja hyvä niin:) Kaikki sujui niin hyvin ja sovitusti ja tuntui melkein kun olisi suomessa ollut. Kyllä sitä muuallakin osataan....

Onnea uudesta rintavarustuksesta! Itsellänikin on tuo haaveena =) Saako udella missä klinikalla kävit? Paljon olen noita netistä selaillut mutta en oikein ole osannut tehdä päätöstä. Kävin ite kuukausi sitten silmäleikkauksessa ja kun saan sen maksettua alan haaveilla tisseistä ;)

Kovasti olen miettinyt sitä että jos tulee jotain ongelmaa/vaan kyllästyisin tms. ja silarit jouduttaisiin poistamaan, miltä tissit sitten oikein näyttäisivät??

Onnea uudesta rintavarustuksesta! Itsellänikin on tuo haaveena =) Saako udella missä klinikalla kävit? Paljon olen noita netistä selaillut mutta en oikein ole osannut tehdä päätöstä. Kävin ite kuukausi sitten silmäleikkauksessa ja kun saan sen maksettua alan haaveilla tisseistä ;)

Kovasti olen miettinyt sitä että jos tulee jotain ongelmaa/vaan kyllästyisin tms. ja silarit jouduttaisiin poistamaan, miltä tissit sitten oikein näyttäisivät??
Kiitos onnitteluista:) Menin leikkaukseen plastiikkakirurgia finestin kautta.
Jos silarit ottaa joskus pois, tehdään rintoihin lultavasti samalla korjausleikkaus eli kohotetaan. Näin mulle ainakin sanottiin.

Haaveista totta
Olen menossa maanantaina Plastiikkakiurgia Fin-Estin kautta suurennuttamaan rintani. Mun rinnat on aina olleet ihan onnettomat A- ja olen hävennyt niitä. Nyt vihdoin on aika saada normaalit rinnat. Suunnitelmissa täyteläinen B tai pieni C. Vähän alkaa olla perhosia vatsassa :) Onneksi puoli vuotta sitten samassa yrityksessä leikattu ystäväni lähtee mukaan henkiseksi tueksi.

"hmmm"
Kävin viime kesänä Ruotsissa ottamassa implantit. Laitettiin Mentorin implantit, maksoi n. 4000e kuluineen. Ennen operaatiota käytin 70aa/a kokoisia rintsikoita, nyt käytän 60G:tä. Ei nää todellakaan ole niin isot että silmille hyppisi : )

Suosittelen kaikille.

Rouva G.
Olen menossa maanantaina Plastiikkakiurgia Fin-Estin kautta suurennuttamaan rintani. Mun rinnat on aina olleet ihan onnettomat A- ja olen hävennyt niitä. Nyt vihdoin on aika saada normaalit rinnat. Suunnitelmissa täyteläinen B tai pieni C. Vähän alkaa olla perhosia vatsassa :) Onneksi puoli vuotta sitten samassa yrityksessä leikattu ystäväni lähtee mukaan henkiseksi tueksi.
Nimim. Haaveista totta. Tulethan kertomaan miten meni. Olen itsekin menossa Fin-Estiin ottamaan silikonit. Mun leikkaus on tosin vasta elokuun alussa, kun silloin alkaa kesäloma. Millainen implantti sulle laitettiin? Oliko sulla monta imetystä takana?

Haaveista totta
Nimim. Haaveista totta. Tulethan kertomaan miten meni. Olen itsekin menossa Fin-Estiin ottamaan silikonit. Mun leikkaus on tosin vasta elokuun alussa, kun silloin alkaa kesäloma. Millainen implantti sulle laitettiin? Oliko sulla monta imetystä takana?
Kaikki sujui hyvin :) Tallinnan päässä oli kuljettaja vastassa ja vei minut sairaalaan. Oli kyllä tosi hieno ja moderni sairaala. Huoneeseeni tuli Jyri niminen kirurgi joka puhui hyvin suomea ja oli oikein sympaattinen. Onneksi mut leikattiin melkein heti kirurgin tapaamisen jälkeen enkä joutunut jännittämään. Mulle laitettiin tippa mallinen koko 295. Nukuin sairaalassa melkein koko ajan joten mun saattajalla oli tosi tylsää. Illan aikana kävinpari kertaa kävin vessassa ja söin päivällisen ja join mehua. Muuten vain nukuin ja katsoin telkkaria omassa huoneessa. Ylös nouseminen sattuu edelleen, mutta muuten kipuja oli paljon vähemmän kuin mihin olin varautunut. Aika pinkeiltä ja kovilta nää nyt tuntuu. Mulla oli siis 2 imetystä takana. Kyselkää vaan, jos haluatte :) Hyvää Juhannusta kaikille!

"Rusina"
Itelläni jäi 3 imetyksen jälkeen jäljelle vain tyhjät nahkapussit. Mun rinnat on näyttäneet hyviltä viimeiset 5 v vain silloin, kun ne on olleet täynnä maitoa. Nyt päätin et on aika tehdä itselleen jotain ihan oman itteni takia. Eli menen näiden pussukopiden täyttöön. Ensin ajattelin hoitaa homman vasta seuraavalla lomalla, mutta nyt huomasin nää teidän fin-est plastiikkakirurgia kirjoittelut ja siellä oli joku kesätarjous, joten päätin tarttua mahdollisuuteen, että säästäis edes vähän ja ostan sitten lapsille lopuilla säästöillä jotain kivaa. Leikkaus 29.8 :D

Yhteistyössä