Asiallisia ajatuksia kaipaan miesten metsästykseen liittyen

Kiitos, teillähän on hyviä ideoita. Kannustus on mukavaa, sitä ei kovinkaan usein tältä palstalta saa.

Haluaisin sanoa niille, jotka vihjaavat että nainen tekee miehestään alkoholistin tai väkivaltaisen tai ainakin vaikuttaa asian kehittymiseen: On todella vaikeaa saada omanarvontuntonsa koottua, kun on todella itsekin uskonut vuosia siihen, että jos olisin ollut parempi ja hoikempi ja toisenlainen, mies ei olisi juonut. Jos olisin ollut ymmärtäväisempi ja kiltimpi, mies ei olisi lyönyt. joss olisin tehnyt paremaa ruokaa, mies ei kävisi vieraissa. Joten kehotan miettimään ennen kommentointia myös sitä, että voi olla olemassa todellista mielisairauttakin, johon ei toisen osapuolen teoista voi syytä etsiä. Puoliso (yleensä nainen) kyllä toki itseään osaa syyllistää ilman kommentointiakin.

Mutta se siitä:) Hyviä vinkkejä annoitte!!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23530871:
Jos minä olisin saalista vailla, mun listä ois tällänen:

Pitää olla:
Hyvä sydän
normaalipainoinen
hyväntuulinen
työkykyinen
normaaliälyinen tai älykäs
joku ammatti
osaa näyttää tunteensa

Mun mielestä se on ihan ok, että jokaisella on omat kriteerinsä, mimmoseen suostuu.
No mun mies on kaikkea tuota ja paljon enemmänkin. Komea, hauska, ottaa muut huomion, tulee taloudellisesti toimeen, hyväksyy täysin sen, että mulla on lapsia edellisestä seurustelusuhteesta. Mutta en vaan rakasta sitä.

Sopivaa kumppania on aivan mahdoton löytää. Netissäkin liikkeellä on vain seksiseuranhakijat 99-prosenttisesti.
 

Yhteistyössä