Asiallisia ajatuksia kaipaan miesten metsästykseen liittyen

MÄ HALUAN MIEHEN:attn:

:D

Sitten ne kriteerit...
mieluummin olen yksin kuin

a) narsistin /muun luonnehäiriöisen
b) uskottoman
c) väkivaltaisen
d) mustasukkaisen
e) epähygieenisen
f) kouluttamattoman
g) yksinkertaisen
h) päihdeongelmaisen
i) keskustelukyvyttömän
j) epäromanttisen
k) passiivisen /saamattoman
l) eläintenvihaajan
m) rahattoman/luottotiedottoman rentun

kanssa.

kannattaako edes yrittää? Miten? Ravintolat eivät kiinnosta. Kohta olen siinä pisteessä, että ehdotan lenkkipolulla seksiä kaikille vastaantulijoille.

Kertokaa te uuden puolison löytäneet, miten onnistuitte.
 
Kertokaa te uuden puolison löytäneet, miten onnistuitte.




No, mää löysin tuon baarista..... :snotty: Mutta en mä olekaan 100% ajastani häneen tyytyväinen :D
Mutta voinkin kysyä että onko sellaista miestä olemassakaan, josta ei jossain vaiheessa jotain huomautettavaa löytyis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23530198:
Kertokaa te uuden puolison löytäneet, miten onnistuitte.




No, mää löysin tuon baarista..... :snotty: Mutta en mä olekaan 100% ajastani häneen tyytyväinen :D
Mutta voinkin kysyä että onko sellaista miestä olemassakaan, josta ei jossain vaiheessa jotain huomautettavaa löytyis?
Ei varmaankaan ole, olen alkanut epäillä, että sama koskee myös naisia :O !
 
Kyllä ainakin semmoisia löytyy, joissa ei ole paljoa valitettavaa. Ja joiden valitettavatkin piirteet on aika rakastettavia. Ainekin mun mies sanoi eilen, kun kysyin, että "Mitä sä mussa rakastatat?" niin että "Ihan kaikkee". :saint:

Se oli kyllä aika väsynyt ja uni veti sitä jo pinnan alle.:D Et en tiiä kuinka tarkkaan se kerkes harkita vastausta.
 
sjb
"Viat, jotka mies löytää vaimossaan, ovat syy siihen, ettei vaimolla ole parempaa miestä."
vanha kiinalainen sanonta

Harrastusten parissa tapaa ihmisiä. Lenkkipolku ei ole erityisen sosiaalinen paikka, kokeiles vaikka jotain kammpailulajia (aikido on aikas leppoisa laji). Siellä niitä miehiä riittää, ovat onnessaan kun saavat jonkun naisenpuolenkin sinne sekaan. Vaikkei haku olisikaan päällä.
 
"roope"
Aika paha asennevamma jos luottohäiriö tekee miehestä rahattoman rentun. Ilmankos miestä ei tahdo löytyä. Vaikeata se voi muutenkin olla kun on itse aivan täydellinen...
 
[QUOTE="roope";23530368]Aika paha asennevamma jos luottohäiriö tekee miehestä rahattoman rentun. Ilmankos miestä ei tahdo löytyä. Vaikeata se voi muutenkin olla kun on itse aivan täydellinen...[/QUOTE]

Ei kaikilla suinkaan ole luottohäiriöitä... Vai onko se muka joku ihan pikkujuttu, jos raha-asiat on solmussa/hoitamatta?
 
"nainen"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23530379:
Ei kaikilla suinkaan ole luottohäiriöitä... Vai onko se muka joku ihan pikkujuttu, jos raha-asiat on solmussa/hoitamatta?
Ei todellakaan ole pikkujuttu, kyllähän se miehestä, ja naisestakin, kielii vastuuttomuutta.
 
"roope"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23530379:
Ei kaikilla suinkaan ole luottohäiriöitä... Vai onko se muka joku ihan pikkujuttu, jos raha-asiat on solmussa/hoitamatta?
En sanonut niin. Luottohäiriömerkintä voi olla vaikka kolme vuotta vanha ja nyt raha-asiat on kunnossa. Joskus asiat vaan menevät solmuun esim. työttömyyden takia. Omasta mielestäni luottohäiriöinen ihminen ei ole millään tavalla huonompi kuin sellainen jolla niitä ei ole. Luottöhäiriöisten syrjiintä yhteiskunnassa on pöyristyttävää - samoin esim. sukupuolivähemmistöjen syrjintä. Raha ei tosin ole minulle muutenkaan tärkeätä elämässä. Tärkeintä on rakkaus.
 
"hei"
[QUOTE="roope";23530477]En sanonut niin. Luottohäiriömerkintä voi olla vaikka kolme vuotta vanha ja nyt raha-asiat on kunnossa. Joskus asiat vaan menevät solmuun esim. työttömyyden takia. Omasta mielestäni luottohäiriöinen ihminen ei ole millään tavalla huonompi kuin sellainen jolla niitä ei ole. Luottöhäiriöisten syrjiintä yhteiskunnassa on pöyristyttävää - samoin esim. sukupuolivähemmistöjen syrjintä. Raha ei tosin ole minulle muutenkaan tärkeätä elämässä. Tärkeintä on rakkaus.[/QUOTE]

Peesi. =)
 
"taru"
"Viat, jotka mies löytää vaimossaan, ovat syy siihen, ettei vaimolla ole parempaa miestä."
vanha kiinalainen sanonta

Harrastusten parissa tapaa ihmisiä. Lenkkipolku ei ole erityisen sosiaalinen paikka, kokeiles vaikka jotain kammpailulajia (aikido on aikas leppoisa laji). Siellä niitä miehiä riittää, ovat onnessaan kun saavat jonkun naisenpuolenkin sinne sekaan. Vaikkei haku olisikaan päällä.
niin eli miehen alkoholiongelma on naisen vika? vaikka nainen rakastaa ja tukee kaikesta huolimatta. Ei ole mikään nalkuttava noita...
ei toi sanonta pidä paikkaansa..
 
Mä oon jotenkin sanaton.... Ootko miettinyt tuota listaasi, jos joku mies vaikkapa sanelisi samanlaisen, niin olisitko halukas ottamaan häneen yhteyden?

Voin melkein sanoa että useimmasta ihmisestä löytyy jotain noista piirteistä... Pelkkä piirre ei tarkoita sitä että ihminen olisi läpimätä ja suhteeseen kelpaamaton.
 
"vieras"
Mä oon jotenkin sanaton.... Ootko miettinyt tuota listaasi, jos joku mies vaikkapa sanelisi samanlaisen, niin olisitko halukas ottamaan häneen yhteyden?

Voin melkein sanoa että useimmasta ihmisestä löytyy jotain noista piirteistä... Pelkkä piirre ei tarkoita sitä että ihminen olisi läpimätä ja suhteeseen kelpaamaton.
Musta nuo piirteet taas on hyvinkin sellaisia, mitä en omassanikaan ukossa kattoisi! :O
 
"Elli"
Minä löysin miehen (joka muuten täyttää nuo kriteerit, mutta on joskus muuten vaan ärsyttävä :D ) baarista siinä vaiheessa, kun olin päättänyt että miestenmetsästys on minun osalta loppu! Siellä se sitten käveli vastaan :D

Luulen, että hyviä paikkoja tavata miehiä voisi olla harrastuksissa, tapahtumissa (kesä on tulossa :) ) ja kavereiden kautta. Mutta tiedän kokemuksesta, että on ärsyttävää kun tuntuu ettei sopivia miehiä ole missään ja kaikilla muilla on joku, pöh! Tsemppiä!
 
[QUOTE="vieras";23530601]Musta nuo piirteet taas on hyvinkin sellaisia, mitä en omassanikaan ukossa kattoisi! :O[/QUOTE]

Minunkin mielestä lista oli ihan järkevä. Kouluttamattomalla käsitän siis sellaisen, ettei ole oikeasti käynyt kuin peruskoulun, jos sitäkään.
 

Yhteistyössä