Asiaa pillereiden lopettamisesta

Söin Yasmin merkkisiä e-pillereitä neljä kuukautta ja jatkuvasti särki päätä ja olin todellakin kuin joku hormonihirviö.Nyt sitten olen ollut tämän kuukauden ilman pillereitä ja nyt alavatsalla kummallista painontunnetta ja rinnoista tulee maitoa,kuinka yleistä tälläinen on pillereiden lopettamisen jälkeen ja tarkoittaako sitä että taas on kierto sekaisin? Kiitos jo etukäteen jos joku tähän jotain osaa vastata,lääkärini kun ei osannut mitään sanoa,käski syömään buranaa.En tajua tosin miten burana tähän tilanteeseen auttaisi kun en mistään kivuista valitellut,mutta joo...
 
buranaa varmaan siksi että se saattaa auttaa turvotukseen jos se on alavatsan turvotuksen syy.

ihan normaalia on että hormonien jälkeen kestää pari kolme kuukautta että elimistö on sekaisin, mutta jos pitkään jatkuu niin lääkäriin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2005 klo 23:10 Santra kirjoitti:
Ainahan tietty kannattaa poissulkea myös raskauden mahdollisuus ;) minulla nuo ovat olleet raskauden ensi oireita :whistle:
Senpä vuoksi asiaa ihmettelinkin koska kaikissa kolmessa raskaudessani nuo ovat olleet ensioireet,mutta tuntuisi vaan kamalan hullulta että tulisin pillereitä syödessä raskaaksi kun ensimmäinen lapseni muissa on tarvittu hormoneja.
 

Yhteistyössä