asiaa minipillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hegy86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hegy86

Vieras
Sain tänään jälkitarkastuksen jälkeen nuo minipillerit koska imetän. Lääkäri oli yllätys yllätys ulkomaalainen ja meni vähän ohi että voinko alottaa ne samantien vai pitääkö odottaa ekoja menkkoja...käsitin että heti voi alottaa pillereiden syönnin...tietääkös kukaan?

joo mutta kun imetyksen aikana ei muita saa käyttää vissii..mäkin yleensä syön yhdistelmäpillereitä...tietääkö kukaan onko noi ylipäätänsä luotettavat noi imetyksen aikana syötävät minipillerit..kaveri tuli sitten raskaaks noitten aikana..en nyt ihan heti uutta lasta kun vasta synnytyksestä alan toipua...

Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:
joo mutta kun imetyksen aikana ei muita saa käyttää vissii..mäkin yleensä syön yhdistelmäpillereitä...tietääkö kukaan onko noi ylipäätänsä luotettavat noi imetyksen aikana syötävät minipillerit..kaveri tuli sitten raskaaks noitten aikana..en nyt ihan heti uutta lasta kun vasta synnytyksestä alan toipua...

Niin juu toki imetyksen aikana minipillerit... Mä vielä imetyksen loputtuakin jatkoin minipillereillä niin kauan kunnes ei sit enää niitä vuotoja pitänykään... Kyllä ne mulla ainakin toimi, en raskautunut :laugh:

Mä en ainakaan vielä ole raskaana ja lastakin osittaisimettänyt lähes koko ajan. En toisaalta pillereihin kovasti luota, mut jos ihan säännöllisesti ottaa, niin pitäisi olla hyvä ehkäisykeino kaikesta huolimatta. Mulla ei muuta pahaa sanottavaa kuin silloin tällöin pientä tiputtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä merkkiä määräs? mulla on microlution...sillä kyselen ku noita ei löytyny googlellakaa!!

Olisko microluton ;)

On joo,tuli vahingos toi i-kirjain tonne.. =(

Mutta kyllä googlesta löytyy microluton...

Löytyy vai?mä en kyllä löytäny suomeksi siitä mitää =( vissiin taas puoliunessa selannu =( katompas uusista!

mitä merkkiä määräs? mulla on microlution...sillä kyselen ku noita ei löytyny googlellakaa!!

Olisko microluton ;)

On joo,tuli vahingos toi i-kirjain tonne.. =(

Mutta kyllä googlesta löytyy microluton...

Löytyy vai?mä en kyllä löytäny suomeksi siitä mitää =( vissiin taas puoliunessa selannu =( katompas uusista!

Tuossa: http://www.google.fi/search?hl=fi&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-39%2CGGLG%3Afi&q=microluton&btnG=Hae&meta=lr%3Dlang_fi

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
cerazette

Mulla oli kans tuo mut sitten kun menkat alko niin tuo ei pitänykään vuotoja mulla, kuukauden sisään tuli kolmet menkat... Nyt Yasmin käytössä.

minulla myös noi cerazette pillerit ja on niin rasittavaa ku joka toinen viikko alkaa kunnon kuukautiset ja sit väliaika pientä tiputtelua... nyt onneks lääkäri sano et voidaan harkita kierukkaa.. hullukaan ei kestä noita vuotoja!

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
cerazette

Mulla oli kans tuo mut sitten kun menkat alko niin tuo ei pitänykään vuotoja mulla, kuukauden sisään tuli kolmet menkat... Nyt Yasmin käytössä.

minulla myös noi cerazette pillerit ja on niin rasittavaa ku joka toinen viikko alkaa kunnon kuukautiset ja sit väliaika pientä tiputtelua... nyt onneks lääkäri sano et voidaan harkita kierukkaa.. hullukaan ei kestä noita vuotoja!

Mulla kävi noiden minipillereiden kanssa (Cerazette sekin) samalla tavalla: koko ajan vuosi. :(

Kierukkaakaan en voi saada tuosta syystä. Kierto on niin pitkä, että pitäs kuulemma olla hormonikierukka, mutta jos kuulemma tuo hormoni ei käy, ei käy se hormonikierukankaan hormoni.

Yhteistyössä