Asiaa Gesslein-vaunuista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vpi

Jäsen
18.11.2009
136
0
16
No moikka!

Oon harkitsemassa ostanko esikoiselle noita Gessleinin F6 vaunuja...
mutta ennen ostoa haluaisin kuulla niistä muittenkin mielipiteitä ja arvosteluja joten auttakaahan mua! kiitos kaikille! eli kertokaa risuja ja ruusuja kyseisitä vaunuista... mutta myös kokemuksia jos jollakin niitä on...

tässä vielä linkki sinne, missä ne näyttivät erityisen ihanilta...

http://verkkokauppa.babystyle.fi/public/file.php?&cid=149&fid=5333&hh=bb1de2&fn=Gesslein+F6.jpg&h=320

kiitos!

:flower: =) :hug: :D :heart: :heart: :heart: :heart:

Ei ole kokemuksia mutta miten noi näyttää kuvassa niin valtavan leveiltä? Onko oikeastikin leveät? Ja pienet eturenkaat Suomen sääoloissa, mahtaako päästä lumessa liikkumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Ei ole kokemuksia mutta miten noi näyttää kuvassa niin valtavan leveiltä? Onko oikeastikin leveät? Ja pienet eturenkaat Suomen sääoloissa, mahtaako päästä lumessa liikkumaan?

niihin kuuluu mukaan noi pienet kääntyvät etupyörät ja halkaisijaltaan 30cm isommat ei kääntyvät pyörät...

mutta ihastuin tohon kuvaan niin ajattelin kysyä, että onko ne käytössä hyvät...

Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:

niihin kuuluu mukaan noi pienet kääntyvät etupyörät ja halkaisijaltaan 30cm isommat ei kääntyvät pyörät...

mutta ihastuin tohon kuvaan niin ajattelin kysyä, että onko ne käytössä hyvät...

Ok. Toihan on tosi hyvä että mukaan tulee isommat etupyörät. :)

Meillä on visionit ei noita malleja, mutta ollaan kyseisistä rattaista tykätty. Tämä on vaan taas mielipideasia, yksi tykkää, toinen ei. Itse en rattaita valitessa kysynyt keneltäkään neuvoa vaan luotin omaan harkintakykyyn sen takia että mielipiteitä tosiaan on niin monta kun ihmisiä on. Osta ihmeessä jos itse tykkäät, on mun neuvo.

Mulle sanoi lastentarvikeliikkeen myyjä että ne on tehty niitä pieniä renkaita varten ne kärryt, isojen renkaiden kanssa alkaa usein puoltamaan jompaan kumpaan suuntaan..

Siksi itse en niitä ottanut, vaikka ihanilta vaikuttivat!

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Mulle sanoi lastentarvikeliikkeen myyjä että ne on tehty niitä pieniä renkaita varten ne kärryt, isojen renkaiden kanssa alkaa usein puoltamaan jompaan kumpaan suuntaan..

Siksi itse en niitä ottanut, vaikka ihanilta vaikuttivat!

Silloin runko tai akseli on vino jos alkaa puoltamaan, eli myyjä puhui p*skaa. Sen kyllä uskon että on helpommat tai ketterämmät työntää pienillä renkailla mutta tohon puoltamiseen ei vaikuta renkaan koko.

Epäkäytännölliset on pienten pyörien kanssa ja isojen pyörien kanssa hankala liikutella, puoltaa tosiaan, ilmeisesti kaikissa sitten runko tai akseli vino. En suosittele.

on gesslein future fi -vaunut. Isojen pyörien kanssa en ole puoltamista havainnut, pienten pyörien kanssa kyllä. Ovat mielestäni olleet kätevät vaunut. Isoin miinus on levyes 65 cm.

Yhteistyössä