L
lto
Vieras
hoitavan lapsia kaikissa sukujuhlissa, vastailla kysymyksiin lapsenkehityksestä arvioida joka kumminkaiman kullanmussu että voiko pitää paikkansa kun ope oli näin sanonu tms
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No mulla ei oo ammattia mut mies on sähköasentaja ja aika usein tulee vapaallakin tutuilta soittoja et "tuutko kattoo ja tarkistaa".. Onneks mies osaa sanoa ei tarvittaessa.
Mun mies sitä, mun mies tätä.
Niinpä.
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
Samah
T: Lähis
Alkuperäinen kirjoittaja sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mä olen opettaja (en peruskoulussa). Oppilaiden vanhemmat olettaa mun päivystävän puhelimessa 24/7.
Soitteleeko vanhemmat tosiaan opettajalle useinkin kotiin? Siis sano nyt kuinka usein sellaista tapahtuu ja onko niillä ihan oikeata asiaa vai ihan diipadaapaa? Eihän sun tietenkään tarvi kotona puhelinta päivystää tai vastata vanhempien juttuihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Minun oletetaan selvittävän kaikkien tuttujen ja tuntemattomienkin lasten oppimisen ja kasvun ongelmat ja käyttäytymispulmat ja puheviat ja lukihäiriöt ja ja ja...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No mulla ei oo ammattia mut mies on sähköasentaja ja aika usein tulee vapaallakin tutuilta soittoja et "tuutko kattoo ja tarkistaa".. Onneks mies osaa sanoa ei tarvittaessa.
Mun mies sitä, mun mies tätä.
Niinpä.
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:tietokonejuttuja, suoramarkkinointia, siivousta yms
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
Samah
T: Lähis
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall: