Asia jota et ikinä antaisi miehellesi anteeksi?

Uskottomuus. Väkivaltaisuus minua, lapsia, tai jotakuta muuta läheistäni kohtaan. Rikolliseksi ryhtyminen (siis varkaudet, ryöstöt, huumekauppa, yms...ei parkkisakot tai punaisia päin käveleminen :D ). Pedofilia tottakai, ja insesti. Ja raiskaus, tietty.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Uskottomuus. Väkivaltaisuus minua, lapsia, tai jotakuta muuta läheistäni kohtaan. Rikolliseksi ryhtyminen (siis varkaudet, ryöstöt, huumekauppa, yms...ei parkkisakot tai punaisia päin käveleminen :D ). Pedofilia tottakai, ja insesti.
Samat mäkin oisin luetellut! Oon niin monesti nähnyt kun äiti antaa poikaansa kohtaan miesystävän käyttäytyvän et tekis sitä muijaa vetää turpaan!

Jos jotakin pahaa tehtäisi rakkaille lapsilleni sitä olisi vaikea antaa anteeksi, vaikka loppupeleissä itsensä vuoksi varmaan tavallaan antaisi anteeksi, jotta ei käyttäisi siihen energiaa/uhontaisin ja pääsisin eteenpäin.

Lapset ovat ainoa heikkous mutta myös suurin voima.

vierailija
Uskottomuus olisi aika vaikea antaa anteeksi. Ja tietenkin sellainen teko joka vahingoittaisi perhe- elämää, lapsia, minua. . . esim. väkivalta. Fyysinen ja henkinen.

Yhteistyössä