Samat mäkin oisin luetellut! Oon niin monesti nähnyt kun äiti antaa poikaansa kohtaan miesystävän käyttäytyvän et tekis sitä muijaa vetää turpaan!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Uskottomuus. Väkivaltaisuus minua, lapsia, tai jotakuta muuta läheistäni kohtaan. Rikolliseksi ryhtyminen (siis varkaudet, ryöstöt, huumekauppa, yms...ei parkkisakot tai punaisia päin käveleminen ). Pedofilia tottakai, ja insesti.
siinäpä ne tuli,lisänä vain väkivaltaisuus myös minua kohtaan...Alkuperäinen kirjoittaja röppö:uskottomuus,väkivaltaisuus lastamme kohtaan,tai jonkun muun lasta kohtaan,pedofilia,raiskaus
Kaksoisstandardi.Mitä sinä et anna anteeksi, sitä ei sinullakaan anteeksi anneta.
Mitähän tarkoitat?Kaksoisstandardi.
haloo ja niin nolooMitä sinä et anna anteeksi, sitä ei sinullakaan anteeksi anneta.
Lue ”Isämeidän rukous” niin asia selviää sinulle.haloo ja niin noloo
ihan älytön ’mietelause’
siis et antais anteeks sitä että joku lyö vauvaansa niin hänkään ei antais sinulle anteeks vauvan lyömisiäsi vaikkei sinulla oo vauvaa
mieti nyt vähän ennenkö julkaset näitä vastaavia
Juho Alasaari, Suomalainen yleisurheilija on kuvannut pikkulapsia hoplopissa. Mitä ilmeisemmin käyttänyt sitten myöhemmin kuvia onanointimateriaalina.?
Jos satuttaisi lapsia jotenkin!!!!