1
14½ kuksija
Vieras
Voisihan sitä muitakin asentoja kokeilla, mutta ei vain kehtaa kumppanille sanoa ajatuksiaan - jos vaikka ei mies olisi samaa mieltä niin sitten nolottaa.. Ongelma sinänsä.. Itse tulen/saan vain päällä, mutta kumppani pumppaa menemään missä asennossa tahansa - hitaammin tai nopeammin. Joskus myös haluaisin hidasta ja rauhallista panoa, mutta olen tullut siihen päätökseen että pidän suuni kiinni, mieheni kun kuiskailee esileikin aikana aina korvaani että 'olisi ihana jyystää kunnolla sua', haluthan siinä katoaa jos itse haluaa edetä rauhallisesti. Toisaalta olen iloinen että hän sentään tulee seksin aikana (mutta joskus aivan liian nopeasti), mutta itsetunto katoaa kun haluaisin ensimmäisen rundin jälkeen vielä toisen kerran, mutta kuulemma pitää vähän aikaa odottaa että edes seisoo kunnolla, ja odotuksen aikana halut katoaa.. Ekan rundin jälkeen kyllä myös haluttais että mies tekisi suulla, mutta ei kun ei.. ja mieheni mieleksi ajelin kaikki paitsi kumpukarvat. eihän sitä kumpua nuoleskella! itse kyllä melkein aina otan kumppaniltani suihin ilman vastalauseita. Asennoista muuten myös sellasta että takaapäin on tosi hyvä asento, ku menee tosi syvälle vaik miehellä onki n. 15 cm muna.. ja semmonen et mä oon alla ja mies pitää nilkoista kiinnikäsillä tai että mun jalat on miehen olkapäillä.. Hyvä kun raajat kääntyy paljo niin on monta asentoa joissa voi olla, ku menee polvet olkapäiden ylle kun oon selällään ja nostan jalat ylös ja heilautan ne pään kummallekkin puolelle.. alla ollessaan voi myös kynsillä raapia miehen selkää, kuulemma kiihottaa ja sattuu yhtä aikaa. olisiko vinkkejä teiltä muilta tämän sivuston ystäviltä asentoihin ja seksin harrastus paikkoihin liittyen? olisi mukava lukea ja kokeilla miehen kanssa käytännössä..