Arvuuttelua... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Elikäs arvuutellaampa pikkuisen sukupuolta :) Tämä ei ole mikään "totinen" aloitus, vaan ihan leikkimielellä haluan arvuutella...Rakenneultra huomenna.

*Alkuraskaudessa pahimpana oireena oli väsymys, pahoinvointia oli kohtuullisesti, oksensin muutamana aamuna yskänpuuskan yhteydessä.

*Vatsa alkoi pikkuhiljaa pyöristymään viikolta 16 lähtien. Vatsa vielä aika pieni, ei osaa sanoa onko ns.poika vai tyttömasua.

*Ensimmäiset selkeät sikiön liikkeet tunnistin viikolla 17+1 ja siitä ne ovat pikkuhiljaa vahvistuneet (olen ensisynnyttäjä)

*Alkuraskaudessa oli mieliteko appelsiineihin ja hernekeittoon, nyt pidemmälle mennessä himoa tullut jätskiin.. muuten ei ihmeellisiä himotuksia.

*Olen nähnyt runsaasti unia, myös entistä enemmän eroottisia pätkiä :)

Siinä hieman osviittaa, josko joku haluaisi lähteä arvuutteluleikkiin...

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22892517:
Poika, pahoinvointia vain kohtuullisesti, jäätelöhimo ja eroottiset unet
Tyttö, appelsiinit ja hernari
:D :D

Kumpis mulla sit tulee...??? Pahoinvoinnista en osaa sanoa onko ollu kohtuullista, mutta mutta oksentaa ei oo tarttenu ku muutaman kerran. Mielettömät eroottiset unet , mut ainut mitä saan tällä hetkellä alas on hernekeitto, piimä ja appelsiinimehu... Ja maha on poikamaha, mut siitä huolimatta (en muista syitä) suurinosa työkavereista yms on sanonu et tyttö tulee

[QUOTE="gen";22892687]Kumpis mulla sit tulee...??? Pahoinvoinnista en osaa sanoa onko ollu kohtuullista, mutta mutta oksentaa ei oo tarttenu ku muutaman kerran. Mielettömät eroottiset unet , mut ainut mitä saan tällä hetkellä alas on hernekeitto, piimä ja appelsiinimehu... Ja maha on poikamaha, mut siitä huolimatta (en muista syitä) suurinosa työkavereista yms on sanonu et tyttö tulee[/QUOTE]

"Poikaoireita" enempi :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22893009:
"Poikaoireita" enempi :D

Poika siellä on luultavasti tulossaki. Ku kaverilla on niin vanha puhelin ettei siihen voinu lähettää kuvaa (tai pysty, mut ei saanu mitään selvää, OT lääkärillä ei oo varaa uuteen puhelimeen :D )Niin skannasin rakenneultrakuvan koneelle tarkotuksena lähettää se mailina, niin siinä kyl näkyy selvät kivekset. Tosin käskinkaverinki kattoo samaa asiaa ja se mihensä kanssa sanoi et voi olla kumpi vaan (ku häppärit voiolla turvoksis) ja molemmat tosiaan ovatlääkäreitä, et varmaan osaavat paremmin kattoa ku minä, mut saas nähdä kumpi tulee... Oon kyl sit pääasias ostanu pojan vaatetta ja neutraalia...

Kuumimmat

Yhteistyössä