Koru joka on tehty mitä kaapista nyt on sattunut löytymään tarvikkeilla.
VillaNanna: Pika DIY - Koru helminauhasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos kovastiChef, mä siitä ideoinnista niin tiedä mutta on tuo mun touhu innostanut mun kavereita ja muutamia lukijoita tuunailemaan
![]()
Tunnistan itseni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikilla oma tyylinsä;28452697:Mulla ei olisi käyttöä tuollaiselle. Näyttää lasten muovijutuilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikilla oma tyylinsä;28452697:Mulla ei olisi käyttöä tuollaiselle. Näyttää lasten muovijutuilta.
...."...nooo, nyt on otettu keväästä ja kesästä kiinni ja sitä isosti rakastettu ja rutistettu! Riehakasta väri- iloittelua, monikerroksellisuutta, leikkimielisyyttä ja kepeyttä - katseenvangitsemista ja viekoittelemista unohtamatta! Tuollainen koru karkoittaa arjen harmauden kauas taakseen ja kutsuu maistamaan elämän eliksiiriä isosta viinilasista! Tässä korussa on pirskahtelevuutta ja poppia!"
Noin. Tuliko hyvästi :snotty:....
:heart: - ihana on!
Sä se osaat sitten ihan ja kaikkea! Ihailtavan monipuolinen olet, oikeasti *puhuu totisena torvensoittajana*. Tämmönen, joka on käsistään tunari mutta jolla intoa olisi mutta ei taitoja eikä järkeä, oikeasti osaa antaa arvoa kädentaitajille! Isosti.
Siunattu olet taitojesi kanssa :heart:
En osaa kyllä kaikkea. Virkkaus ei seläty vaikka kuinka yritän ja kanavatyöt sun muut kirjoilut ei vaan luonnistuEikä korujen tekokaan jos ne ei ole tuollaisia jotain sinne päin juttuja.
Koru joka on tehty mitä kaapista nyt on sattunut löytymään tarvikkeilla.
Että sentäs jotain löytyi, missä pukkaa haasteellisuutta! Mutta vaikka nyt et osaakaan - mukamas! - virkata tai kirjoilla/kirjoa (miten ihmeessä tuo taipuu???), niin näissä muissa sitten oletkin ässänä. Kompensoituu se tilanne hienosti sanottuna. Ja mitä nyt olen sinun blogiasi sillä silmällä katsonut
..niin mun mielestä sä olet omimmillasi juurikin näissä "sinnepäin suurinpiirtein hopsansaa"- jutuissa. Että sä saat siitä kulloisestakin ajatuskuvasta kiinni ja niks naks tuosta ja tästä toteutetuksikin - se ON taitoa se!
Ja mun mielestä esim. tuossa ihanassa käsikorussasi tulee juuri se tekemisen riemu esille. Että vaikka on äherretty ja pakerrettu, niin se on ollut kivaa ja hauskaa! Ja - uskallan väittää että tuo koru kuvaa myös oikein hyvin sinua itseäsikin
.
V*ttu mitä paskaa. Hanki työ läski!
Hauska tosiaankin. Mä tykkään just tollasista röpelöistä ja värikkäistä, vaikkei ne mun tyyliin istukaan.Mut muilla kiva katsella.
Alkoi heti soimaan joku heimomusiikki päässä ja muhkeat bootyt korut heiluen sheikkaileen mun mielikuvissa.![]()