Korun suunnittelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Olen teettämässä itselleni kaulakorua, mutta ongelmaksi on muodostunut haluanko siihen tekstin "äiti" vai oman etunimeni. En osaa päättää, kumman sinä ottaisit? Vai olisko jotain muita ideoita mitä laattaan voisi kaivertaa? Mulla on jo entuudestaan sellanen koru, jossa on lasten nimet, joten sellasta en enään tarvitse. Tästä uudesta korusta ois tarkoitus tulla ihan sellanen mun ikioma koru :)

Voisiko siinä lukea joku sulle tärkeä arvo/motto/ajatus/sana tmv. eikä äitiä tai nimeä? Näin korulle tulisi ehkä syvempi merkitys, mikä ei kuitenkaan olisi niin alleviivaavaa kuin oma nimi tai äitiys.

Minä teetin yhtenä vuonna tyttärille ja kummityttärille tuollaisia joululahjaksi:

korut.jpg

Ei ehkä ihan vastaava idea kuin sinulla... ;)

Ja mä sitten EN aio sanoa mitä mä tuossa näen.

Luulatvasti näet ihan oikein.
Ideana oli muistuttaa tyttäriä ja muita läheisiä nuoria naisia siitä että pelkän "m...un" vuoksi ei kannata yhtäään "m...ua" elämäänsä ottaa. Voi kantaa kaulalla omaakin aina niin kauan kunnes törmää johonkin joka Oikea Mies eikä kahdella jalalla seisova m....

:)

Luulatvasti näet ihan oikein.
Ideana oli muistuttaa tyttäriä ja muita läheisiä nuoria naisia siitä että pelkän "m...un" vuoksi ei kannata yhtäään "m...ua" elämäänsä ottaa. Voi kantaa kaulalla omaakin aina niin kauan kunnes törmää johonkin joka Oikea Mies eikä kahdella jalalla seisova m....

:)

:laugh: Eli ei ollut vaan mun likainen mielikuvitukseni :laugh:

Mä koitin sitä joka suunnasta kattella, mutta kyllä mä vaan aina näin sen saman asian :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä