Arvostele asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-Makuuhuoneeseen laittaisin erilaisen päiväpeiton, en pidä kuviosta ollenkaan eikä mielestäni sovi yhteen tapetin kanssa :)
-Eteisen naulakko voisi olla erilainen...
-Kylppäriin äkkiä jotain värikästä, aivan liian arkinen :D
-Olkkariin laitttaisin yhden ison maton, pyöreät pois. Lisäksi rahi ja tuoli voisivat olla samaa sävyä.

[QUOTE="vieras";23661796]Ok, jos seinä on myös ruskea. Mulle se näytti mustalta ja verhot harmaanmustalta.[/QUOTE]

Ei kun seinä on tosiaan ruskea/hopea ja verhoista yksi on hopea ja kaksi tummemman harmaat. Katsoin kuvaa ja tosiaan mustalta näyttää. Tosin koko asunto näyttää mustemmalta kun onkaan. Jos kokeilis käyttää salamaa kuvatessa=)

Ompas järkyttävän suuri vesimaksu kuussa 27 euroa per nuppi. Hintapyyntö teillä näyttää olevan myös aika reiluin oloinen verrattuna muihin saarijärven asuntoihin.

Tuota kohdetta on kyllä vaikea myydä, tuo sisustustyyli on sellainen että siihen joko ihastuu tai vihastuu, itse vihastun, tapetti valinnat on aivan väärät ja keittiö liian tumma ja tumma tekee sen vielä pienemmän näköiseksi kuin se todellisuudessa olisi.
Olkkariin kannattaa laittaa mieluummin yksi iso matto kuin monta pientä ja eriväristä.

En ikinä maksaisi Saarijärvestä noin paljon! Ihan kiva, mutta paikoin tosi rauhattomat tapetit ja keittiö minun makuun kammottavan värinen:/ Tuolla hinnalla odottaisin jo vähän parempaa..

-Makuuhuoneeseen laittaisin erilaisen päiväpeiton, en pidä kuviosta ollenkaan eikä mielestäni sovi yhteen tapetin kanssa :)
-Eteisen naulakko voisi olla erilainen...
-Kylppäriin äkkiä jotain värikästä, aivan liian arkinen :D
-Olkkariin laitttaisin yhden ison maton, pyöreät pois. Lisäksi rahi ja tuoli voisivat olla samaa sävyä.

Kiitos kommentista=) Tuossa aiemmin mainitsin että eteisen kalusteet ei ole vielä saapuneet, toivottavasti pian tulisivat. Kylppäri on aika valju,väriä vaan tekstiileissä. Entinen asukas on laatat valinnut remontin yhteydessä mutta itse en pidä niistä ollenkaan. Rahi ja matot pysyy harmaana vaikka valkeat olisi ihanat-meillä vaan on karvaisia elukoita joiden karva näkyis jatkuvasti vaaleasta matosta=/ Oman allergian takia mattojen helppo puhdistus on myös oleellista.

Alkuperäinen kirjoittaja särkilahti;23661874:
niin ja keittiössä on vain yksi allas, miksi ihmeessä jos olette keittiön uusinut niin miksette ole 2 allasta laittanut? helpottaa arkea se.

Meillä ei tarvitse kahta allasta=) En pese mitään käsin.

Liian tumma mun makuun, ja koska neliöitäkin on suhteellisen vähän niin asunto voi livenäkin olla pienemmän ja tunkkaisen oloinen.
Pienet asunnot/tilat kaipaa vaaleeta! vaalealla sisustuksella saa ylimääräisiä neliöitä!

[QUOTE="Aloittaja";23661936]Meillä ei tarvitse kahta allasta=) En pese mitään käsin.[/QUOTE]

2 allasta ainakin lapsi perheelle on pakollinen melkeimpä. tuttipullot ja muut nimittäin.

ps. laske hintaa, et tuu saamaan tuota summaa.

[QUOTE="mamma";23661859]Ompas järkyttävän suuri vesimaksu kuussa 27 euroa per nuppi. Hintapyyntö teillä näyttää olevan myös aika reiluin oloinen verrattuna muihin saarijärven asuntoihin.

Tuota kohdetta on kyllä vaikea myydä, tuo sisustustyyli on sellainen että siihen joko ihastuu tai vihastuu, itse vihastun, tapetti valinnat on aivan väärät ja keittiö liian tumma ja tumma tekee sen vielä pienemmän näköiseksi kuin se todellisuudessa olisi.
Olkkariin kannattaa laittaa mieluummin yksi iso matto kuin monta pientä ja eriväristä.[/QUOTE]

Ei me tätä myymässä ollakaan ainakaan 10-vuoteen. Siinä vaiheessa varmaan pitää jo myydä remontin tarpeessa olevana kohteena. Allergioideni takia tosiaan on pienet matot että saan tampattua ne helposti ja usein.( Saman väriä se ainakin ovat=) )

Plussia:
+siistinnäköiset lattiapinnat
+keittiössä kauniit kaapit

Miinusta:
-Pimeys
-Liian voimakkaat tapettipinnat
-Keittiön kaakelit ei kuvista katottuna oikein nätisti sovi ovien kanssa
-Pohjakuvan puute (jos siis olisit myymässä)

Yhteistyössä