Arvostele asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heidi";23661531]Missäs siellä kuvia oli? En nähnyt kuin pohjaviirroksen ja ulkokuvan.[/QUOTE]

Jaa a..kyllä minä näen vaikka kuinka paljon eri asuntoja ja kuvia..

Muuten hieno on kyllä mutta hemmetin rumat tapeti lastenhuoneessa ja olohuoneessa. En tykkää yhtään en sitten yhtään. Enkä ostaisi saarijärven alueelta asuntoa.

Mä sanon ihan suoraan sitten mikä ensivaikutelma, älä sitten suutu :) ja toivottavasti oikean asunnon löysin.

keittiön kaappienovet ihan liian tummat jotenkin noin pieneen tilaan. Ja kun tasot eri väriä kuin pöytä, niin pöytä ei sovi tilaan. Lasten(?)huoneessa ihana tapetti ja värisävyt nappiin siltä osin kuin kuvassa näkyi. Eteisessä liikaa tumman ja valkoisen kontrastia, jotenkin tylsä. Kylppäri peruskamaa. Makuuhuoneessa verhot ja tapetti ei sovi yhteen päiväpeiton kanssa. Olohuoneessa kiva tapetti ja muutenkin sisustus, mut tapetti tekee tilasta aivan liian kapean oloisen.

Ihan siisti asunto munkin mielestä.
Ainoa mikä pisti silmään oli keittiön välitilalaatoitus. Ei mielestäni sopinut kaappeihin (näytti beigeltä). Vaalempi/harmaampi olisi raikastanut kokonaisuutta
Voi olla, että kuva vääristää.

Ja lastenhuoneeseen erilainen sänky, mutta tämähän ei liity itse asuntoon millään lailla.

En oikein pitänyt värimaailmasta. Se oli sekava ja kirjava ja liian tumma yleisilmeeltään. Sanotaanko niin, että minusta tyyli on aika lailla hakusessa.

Asunto sinänsä voi olla pohjaratkaisultaan toimiva yms.

Minä pidin. Hinta on aika kohdallaan tuon alueen asunnosta. Tuolta toiselta kuopiolaiselta kysyisin miksi ei ostaisi saarijärveltä? Me asuttiin siellä ennen ja tykättiin kyllä kovasti.

Heh, mikään ei ole sellaista, minkä itse valitsisin. Jos siis etsisin kolmioita Kuopiosta, jäisi ostamatta koska en haluaisi noin uutta keittiötä lähteä uusimaan. Enkä enää itse halua noin tummaa lattiaa noin pieneen asuntoon.

Sijainnista tai hinnasta en osaa sanoa mitään.

Betonilähiö moottoritien ja junaradan välissä. Mielestäni kaamea krs-taloalue. Salen vieressä köyhien leipäjono paikka. Asuttiin 2 kk niin pihalle jätettu rattaat oli sytytetty tuleen, samoin roskakatos. Saarijärvellä asuu enempi ns. vähäosaisia, siellä halvat asunnot.

[QUOTE="vieras";23661598]Mä sanon ihan suoraan sitten mikä ensivaikutelma, älä sitten suutu :) ja toivottavasti oikean asunnon löysin.

keittiön kaappienovet ihan liian tummat jotenkin noin pieneen tilaan. Ja kun tasot eri väriä kuin pöytä, niin pöytä ei sovi tilaan. Lasten(?)huoneessa ihana tapetti ja värisävyt nappiin siltä osin kuin kuvassa näkyi. Eteisessä liikaa tumman ja valkoisen kontrastia, jotenkin tylsä. Kylppäri peruskamaa. Makuuhuoneessa verhot ja tapetti ei sovi yhteen päiväpeiton kanssa. Olohuoneessa kiva tapetti ja muutenkin sisustus, mut tapetti tekee tilasta aivan liian kapean oloisen.[/QUOTE]

En suutu=) Keittiön kaapit ei oikeasti ole noin tummat kun kuvassa näyttää,vaikea saada kuvaan oikeaa sävyä näkymään. Pöydällä tarkoitatko ruokapöytää? Se onkin menossa vaihtoon. Lasten huoneen tapetin tyttö valitsi itse,sopii hänen värimaailmaansa kyllä.Kuvio on mielestäni ehkä outo mut enhän minä siellä kämppää. Eteiseen on tulossa peilikaappi mut se ei ole vielä saapunu.Seinät ei siellä ole täysin valkeat vaikka kuvassa siltä näyttääkin. Myös päiväpeitto on hopea/ruskea mut tuo valo taas tepposia tekee.
Olohuoneessa halusinkin tapetin pienentävän hiukan kun on niin iso pitkula tila.
Kiitos kovasti arviostasi! Vaikka se pelkistä kuvista onkin vaikeaa ja harhaankin johtavaa=)

Betonilähiö moottoritien ja junaradan välissä. Mielestäni kaamea krs-taloalue. Salen vieressä köyhien leipäjono paikka. Asuttiin 2 kk niin pihalle jätettu rattaat oli sytytetty tuleen, samoin roskakatos. Saarijärvellä asuu enempi ns. vähäosaisia, siellä halvat asunnot.

Saanko kysyä milloin olette asuneet? Ei siellä mitään leipäjonoa ole. Omistusasunto puoli on rauhallinen. Siitä missä ilmeisesti te olette asuneet,vähäosaisten vuokra-asunnoissa,voi olla rauhattomampaa,siitä en tiedä.

Saanko kysyä milloin olette asuneet? Ei siellä mitään leipäjonoa ole. Omistusasunto puoli on rauhallinen. Siitä missä ilmeisesti te olette asuneet,vähäosaisten vuokra-asunnoissa,voi olla rauhattomampaa,siitä en tiedä.

Anteeksi vaan mut kyllä siellä koillistuulen asukastuvalla on leipäjako maanantai aamuisin, ihan nykyäänki. Me asuttiin 2 kk evakossa kun omassa kämpässä sattu putkivahinko ni piti tilapäis asunto jostain saada nopeasti.

[QUOTE="aloittaja";23661666]En suutu=) Keittiön kaapit ei oikeasti ole noin tummat kun kuvassa näyttää,vaikea saada kuvaan oikeaa sävyä näkymään. Pöydällä tarkoitatko ruokapöytää? Se onkin menossa vaihtoon. Lasten huoneen tapetin tyttö valitsi itse,sopii hänen värimaailmaansa kyllä.Kuvio on mielestäni ehkä outo mut enhän minä siellä kämppää. Eteiseen on tulossa peilikaappi mut se ei ole vielä saapunu.Seinät ei siellä ole täysin valkeat vaikka kuvassa siltä näyttääkin. Myös päiväpeitto on hopea/ruskea mut tuo valo taas tepposia tekee.
Olohuoneessa halusinkin tapetin pienentävän hiukan kun on niin iso pitkula tila.
Kiitos kovasti arviostasi! Vaikka se pelkistä kuvista onkin vaikeaa ja harhaankin johtavaa=)[/QUOTE]

Päiväpeitto myös mun näytöllä ruskea ja mielestäni se ei sovi tapetin ja verhojen kanssa. Luultavasti tuon olkkarin tapetin kanssa käynyt toisin kuin ajattelit, kun nyt se näyttää todellakin pitkulalta.

Anteeksi vaan mut kyllä siellä koillistuulen asukastuvalla on leipäjako maanantai aamuisin, ihan nykyäänki. Me asuttiin 2 kk evakossa kun omassa kämpässä sattu putkivahinko ni piti tilapäis asunto jostain saada nopeasti.

Riita poikki=) Kai niiden vähempi osaisetenkin pitää jostain leipänsä hakea,eikös niitä yleensä jaeta näiden eri kaupungin osien asukastuvilta. Männistössä se paikka taitaa olla entinen koulu jne.

[QUOTE="vieras";23661736]Päiväpeitto myös mun näytöllä ruskea ja mielestäni se ei sovi tapetin ja verhojen kanssa. Luultavasti tuon olkkarin tapetin kanssa käynyt toisin kuin ajattelit, kun nyt se näyttää todellakin pitkulalta.[/QUOTE]

Ei se ainakaan tänne sisälle näytä pitkulalta niin kuin ennen näytti. Mut tiedä sitten,oma silmä on voinut tottuakin. Makkarin seinä on ruskea/hopea ja lattia ruskea, taas omaan silmään ainakin ruskea/hopea päiväpeitto käy hyvin. Mielipiteitä tosin on monia ja niitä on kiva kuullakin.

[QUOTE="Aloittaja";23661783]Ei se ainakaan tänne sisälle näytä pitkulalta niin kuin ennen näytti. Mut tiedä sitten,oma silmä on voinut tottuakin. Makkarin seinä on ruskea/hopea ja lattia ruskea, taas omaan silmään ainakin ruskea/hopea päiväpeitto käy hyvin. Mielipiteitä tosin on monia ja niitä on kiva kuullakin.[/QUOTE]

Ok, jos seinä on myös ruskea. Mulle se näytti mustalta ja verhot harmaanmustalta.

Yhteistyössä