Arvostatko itsetehtyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Oltiin eilen sukulaispojan synttäreillä. Lapset oli itse väsänneet tarroista, piirtäneet ja maalanneet lahjapaperin ja kortin.
Kun lahjaa annettiin niin talon emäntä totes(muka kuiskaten ) että on se kumma kun on talot ja autot ja ei ole varaa ostaa edes lahjapapereita. Siis ihan lasten kuullen, lapset oli tietenkin noloina ja harmissaan ison työn kun olivat tehneet.
Kahvipöydässä sitten isompi 6v totes emännälle(joka oli itse leiponut kekseistä lähtien kaikki) että eiks teillä oo kaupan pullaa tai keksejä vai eiks teillä ole varaa ostaa.
Olin vähän nolona mutta viesti meni varmaankin perille paremmin näin kun mun sanomana.

itsetehdyt ovat aina kaikkein parhaita, lasten tekemät askarrukset ovat ihania. innolla odotan että oman lapsen tekemiä joskus saa. kavereiden lasten askarrukset olen aina säästänyt.

Ompa sanavalmis lapsi! ole ylpeä.

Mä taas en ymmärrä, mitä merkitystä jollain lahjapaperilla on, sehän otetaan pois lahjan päältä. itse teen paketit aika usein ihan itse, kun ei aina satu olemaan lahjapaperia.

Kortit teen itse aina ja lapsetkin tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mä taas en ymmärrä, mitä merkitystä jollain lahjapaperilla on, sehän otetaan pois lahjan päältä. itse teen paketit aika usein ihan itse, kun ei aina satu olemaan lahjapaperia.

Meillä on pojilla askertelu ja nikkarointi buumi menossa . Katsotaan tyssäskö tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Meillä on pojilla askertelu ja nikkarointi buumi menossa . Katsotaan tyssäskö tähän.

Pyydä tekemään jotain sulle ja pistät sitten tuotokset esille ylpeänä.

Uskomaton heitto lapselta! Siis todella hyvä! Jos se tuli harkittuna, niin lapsesi on kyllä todella fiksu. Mahtavaa.

Mitä lahjapapereihin tulee, mä en käytä niitä. Eikä tosiaan siksi, ettei olis rahaa. Vaan siksi, että lasten piirtämä on hienompia ja kodin jämäpaperit/ sanomalehdet ympäristöystävällisempiä.

No todellakin arvostan, hyvin sai poikas napautettua takasin :D

Mä tein kerran tälläsen lahjapaketin kun ei ollut lahjapaperia..ei lahjansaaja tajunnut eetä siinä oli maalarinteippiä päällä :D

Ihanasti sanottu lapseltas :D

Ja itte arvostan tosi paljo käsitöitä ja askarteluja, ja teen myös itte :D Ja vielä seki, että kaikkein hienoin taulu, mitä meillä on seinällä, on 3-vuotiaan vesiväreillä maalaama paperi, jonka mummu kehysti :D