Arvostatko itse tehtyä korttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kitty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kitty"

Vieras
Olen kova askartelemaan ja ei ole sellaista asiaa mihin en voisi korttiä tehdä. Nyt mietin että onko tyhmää antaa hääparille itse tehty kortti?Vai pitäiskö ostaa sellainen kaupan mitä sitten saavat sen tuhat. Itse pidän itse tekemistä,mutta kaikkihan ei pidä joten mietin että onko liian amatöörimäistä askarrella itse?

Kyllä arvostan itse tehtyä korttia :) Varsinkin sellasta mistä näkee että se on ajatuksella tehty,eikä sellanen kun joskus oon saanu mistä näkee että kortti on unohtunu ostaa ja sitten on lähtiessä vaan johonkin paperiin teipattu erivärinen paperi kiinni ja kirjotettu onnittelut..

Ihan parhaita hääkortteja on ne itsetehdyt. Aivan huiipuja taideteoksia!

Tästä huolimatta en ikinä ostaisi käsityömyyjäisistä tms tapahtumasta jonkun itse tekemiä kortteja.. Ne kun on yleensä aika simppeleitä toteutukseltaan,edullisista tarvikkeista ja näkee että on ollu nopea tehdä..ja hintaa 5 euroa. Juu ei kiitti. Arvostan nimenomaan niitä itse tehtyjä,yksilöllisiä kortteja.

Mä arvostan kaikkia kortteja yhtä paljon. Olivat sitten itsetehtyja tai kaupasta ostettuja.

Ja kun korteista puhutaan niin mainitsen, että pidän myös niistä jouluna lähetettävistä korteista joissa on kuva lähettäjän lapsesta , koirasta, kissasta tai joulukoristeista.

toki jos osaat tehdä kauniita kortteja. Osalla ihmisistä ei oo mitään värisilmää eikä sommittelun näkemystä ja ne kortit ovat hirveitä. Toki ei myyjäisistä rumaa käsintehtyä korttia vitosella kannata ostaa, mutta ei se korttien teko halpaa ole. Leikkurit, lävistimet, nauhat ja paperit maksaa aika paljon. Useampi euro tulee kyllä hintaa.

[QUOTE="vieras";24397265]arvostan erittäin paljon!

(minäkin muuten pidän niistä joulukorteista, joissa on valokuva lapsista tonttupipat päässä...)[/QUOTE]

Yksi mukavimmista joulukorteista, jonka olen saanut esitti lapsia tonttulätsät päässään, ilmeisimmin kuumana kesäpäivänä leikkimässä veden äärellä, siis valokuva. Tekstinä oli "Käy lämmin henkäys talvisäässä..."

toki jos osaat tehdä kauniita kortteja. Osalla ihmisistä ei oo mitään värisilmää eikä sommittelun näkemystä ja ne kortit ovat hirveitä. Toki ei myyjäisistä rumaa käsintehtyä korttia vitosella kannata ostaa, mutta ei se korttien teko halpaa ole. Leikkurit, lävistimet, nauhat ja paperit maksaa aika paljon. Useampi euro tulee kyllä hintaa.

Mun mielestä hirveetkin on hirveen symppiksiä. Niille voi vähän hihittää. Paljon parempia kuin mitäänsanomattomat valmiskortit. Tai liian teennäiset itsetehdyt (semmoiset missä valmiskuva on liimattu valmisleikattuun korttiin ja liimattu valmissydän nurkkaan)

[QUOTE="vieras";24397265]arvostan erittäin paljon!

(minäkin muuten pidän niistä joulukorteista, joissa on valokuva lapsista tonttupipat päässä...)[/QUOTE]

Mun suosikeimpia on ne missä myös eläimillä on tonttulakkeja.

Ei jumankekka Jonsered ja Esteri :laugh: :laugh: Nauru pidentää ikää mutta kun menee suullinen vettä nenään niin tuntuu helkatin ikävälle, köh :D Niin ja itsetehty kortti olis ihana =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24397311:
Ei jumankekka Jonsered ja Esteri :laugh: :laugh: Nauru pidentää ikää mutta kun menee suullinen vettä nenään niin tuntuu helkatin ikävälle, köh :D Niin ja itsetehty kortti olis ihana =)

:hug:
*taputtaa selkään*

Yhteistyössä