Arvoisat koiranulkoiluttajat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voisitteko ystävällisiä olla antaamatta koirien paskoa ja kusta kimppulaatikkojen vieressä. Tänään olin pysähtynyt kimppulaatikon viereen ottamaan postia niin kusi haisi ja paskaläjä suora luukun edessä. Valitettavasti on vaikea ottaa postikimppuja kun tälläisiä yllätyksiä.
On hyvä kertoa asiakkaille miksi niiden posti haisee kuselle ja paskalle...

vissiin se oranssi jakeluloota. Ei niiden koirien tartte paskoa yhtään mihinkään lootan juureen eikä kyllä toisten tonteillekkaan. just huomasin tuossa joku aika sitten että anopilla on tontin raja täynnä paskaa ja ei omista ees koiraakaan. jos ois oma niin kyllä reunustaisin vaikka rotan myrkkypullilla.vaikka ei se niiden koirien vika ole että omistajat on niin saakelin tyhmiä.

Nimenomaan, se ei ole koirien vika vaan tyhmien omistajien. Ei ole suuri vaiva nykäistä se koira kauemmas postilaatikosta/sähkökaapista/kimppulaatikosta (mikä se sitten onkin) ja antaa pissiä seuraavan pensaan juureen. Ja kasat pitäisi itsestäänselvästi noukkia pois. Mutta älkää hyvät ihmiset mitään myrkkypullia kylväkö! Se ei tosiaan ole koiran vika, jos omistaja on tyhmä, mutta tuolla lailla siitä kärsii eniten koira :(.

• Tykkää
Reactions: kampanisu
Nimenomaan, se ei ole koirien vika vaan tyhmien omistajien. Ei ole suuri vaiva nykäistä se koira kauemmas postilaatikosta/sähkökaapista/kimppulaatikosta (mikä se sitten onkin) ja antaa pissiä seuraavan pensaan juureen. Ja kasat pitäisi itsestäänselvästi noukkia pois. Mutta älkää hyvät ihmiset mitään myrkkypullia kylväkö! Se ei tosiaan ole koiran vika, jos omistaja on tyhmä, mutta tuolla lailla siitä kärsii eniten koira :(.

Sitä omistajaa saattaa olla hieman vaikeampi myrkyttää.

Juu en mä myrkkyjä kannata...!! Ei se koiran vika ole jos omistaja on laiska,saamaton ja itsekeskeinen!!!!

Mä kyllä huutelen mielelläni noille ihmisille kadulla nähdessäni heidän jättävän koiransa ulosteet korjaamatta kävelytieltä.. :D

vissiin se oranssi jakeluloota. Ei niiden koirien tartte paskoa yhtään mihinkään lootan juureen eikä kyllä toisten tonteillekkaan. just huomasin tuossa joku aika sitten että anopilla on tontin raja täynnä paskaa ja ei omista ees koiraakaan. jos ois oma niin kyllä reunustaisin vaikka rotan myrkkypullilla.vaikka ei se niiden koirien vika ole että omistajat on niin saakelin tyhmiä.

Kiitos tästäkin yleistyksestä... Pitäisikö todeta, että koirattomat ovat täysiä idiootteja, kun eivät tajua ettemme me kaikki koiralliset toimi noin? Ihan näin jatkaakseni sinun tapaasi yleistää.

Kimppulaatikot on sellaisia harmaita laatikoita joihin viedään posteja oottamaan kärryllä tai pyörällä "kulkevalle" postipojalle. Niitä on monesti esim. kerrostalojen pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25268368:
Juu en mä myrkkyjä kannata...!! Ei se koiran vika ole jos omistaja on laiska,saamaton ja itsekeskeinen!!!!

Mä kyllä huutelen mielelläni noille ihmisille kadulla nähdessäni heidän jättävän koiransa ulosteet korjaamatta kävelytieltä.. :D

Huutelethan myös niille, jotka muulla tavoin roskaavat luontoa? Tupakantumpeilla ottaa aika paljon enemmän aikaa maatua, samoin purkat.

[QUOTE="mä";25268443]Huutelethan myös niille, jotka muulla tavoin roskaavat luontoa? Tupakantumpeilla ottaa aika paljon enemmän aikaa maatua, samoin purkat.[/QUOTE]

Olen pari kertaa huomauttanut roskaamisesta muutoinkin,harvoin olen nähnyt onneksi..
Ja onneksi muut roskat harvemmin haisevat yhtä kamalalle,kuin koiran paska,harvoin tarttuvat kenkiin,rattaiden renkaisiin jne yhtä "mukavasti" ,kuin koiran paska!!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25268496:
Olen pari kertaa huomauttanut roskaamisesta muutoinkin,harvoin olen nähnyt onneksi..
Ja onneksi muut roskat harvemmin haisevat yhtä kamalalle,kuin koiran paska,harvoin tarttuvat kenkiin,rattaiden renkaisiin jne yhtä "mukavasti" ,kuin koiran paska!!

Että ihan pari kertaa olet huomauttanut roskaamisesta ja paskoista "huutelet mielelläsi"? Toimi toisinpäin, saat paljon enemmän hyvää aikaan. Se paska kuitenkin maatuu hetkessä. Ja jos irrotat katseesi niistä paskakasoista niin näet, miten ihmiset nakkelevat tupakantumpit just siihen kohtaan maahan, jossa tupakka loppuu. Ja näitä on pilvin pimein tässä maassa.

Itse en harrasta roskaamista enkä jätä koirani jätöksiä minnekään. Mutta kyllä ihmisillä on tää paskaongelma menny yli ja pahasti. Noh, jokainen voi nolata itsensä miten tykkää...

[QUOTE="mä";25268555]Että ihan pari kertaa olet huomauttanut roskaamisesta ja paskoista "huutelet mielelläsi"? Toimi toisinpäin, saat paljon enemmän hyvää aikaan. Se paska kuitenkin maatuu hetkessä. Ja jos irrotat katseesi niistä paskakasoista niin näet, miten ihmiset nakkelevat tupakantumpit just siihen kohtaan maahan, jossa tupakka loppuu. Ja näitä on pilvin pimein tässä maassa.

Itse en harrasta roskaamista enkä jätä koirani jätöksiä minnekään. Mutta kyllä ihmisillä on tää paskaongelma menny yli ja pahasti. Noh, jokainen voi nolata itsensä miten tykkää...[/QUOTE]

Mä en TODELLAKAAN halua,että lapsi joka kävelee huterasti paksuissa vaatteissa kaatuu naamalleen paskakasaan!!!!!!!!
Mä en todellakaan halua sitä paskaa myöskään kotiini mattoihini jne... :)

Missä ihmeessä te kuljette, kun on aina koirien ulosteet tiellä?
Itsellä ikää jo 40-vuotta ja KOSKAAN en ole yhteenkään koirankakkaan tallannut. Jos on vastaan tullut, niin osannut kiertää.

Missä ihmeessä te kuljette, kun on aina koirien ulosteet tiellä?
Itsellä ikää jo 40-vuotta ja KOSKAAN en ole yhteenkään koirankakkaan tallannut. Jos on vastaan tullut, niin osannut kiertää.

Viime keväänä varsinkin kotikulmilla oli oikeasti ongelma KÄVELYTIELLÄ lojuvat koiran jätökset..ja näkee niitä paljon muuhunkin vuodenaikaan.