V
vierailija
Vieras
Onko mahdollista saada arvet lähen näkymättömäksi 2kk, jos osa on todella tuoreita. Suurinnat puolisen senttiä leveitä ja 5cm~ pitkiä. Ideoita miten saisi edes häivytettyä tärkeää tapahtumaa varten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei oikein saa. Osta mepiform arpilaastaria apteekista, sillä ainoa mahdollisuus yrittää vaalentaa noin tiukalla aikataululla.Onko mahdollista saada arvet lähen näkymättömäksi 2kk, jos osa on todella tuoreita. Suurinnat puolisen senttiä leveitä ja 5cm~ pitkiä. Ideoita miten saisi edes häivytettyä tärkeää tapahtumaa varten.
Tietääkseni on olemassa peitevoiteita jotka häivyttää jopa tatuoinnin, kandee googlaa.![]()
Noniin!
Kannattaa silti käyttää sitä mepiformin silikonisidoslaastaria niin saa pysyviä tuloksia eikä tarvitse aina meikkivoiteella peittääNoniin!
Tässäpä ap:lle ratkaisu!
Onpa hienoa kun löysit tuon!![]()
Kannattaa silti käyttää sitä mepiformin silikonisidoslaastaria niin saa pysyviä tuloksia eikä tarvitse aina meikkivoiteella peittää
Tää ois ihan mahtava, mutta kamalan kallis.Noniin!
Tässäpä ap:lle ratkaisu!
Onpa hienoa kun löysit tuon!![]()
Toimiikohan kuinka hyvin?Kannattaa silti käyttää sitä mepiformin silikonisidoslaastaria niin saa pysyviä tuloksia eikä tarvitse aina meikkivoiteella peittää
Mä olen käyttänyt ja ne auttaa arven liikakasvuun, koholla oleviin arpiin littaamaan ne ja vaalentaa niitä myös. Voiteet ja muut on niin hankalia ja sotkevia mutta tuollaisen ihonvärisen silikonilaastarin kun laittaa arven päälle niin siinä se saa olla ja hyvin kestää ja teho ei haihdu.En ole itse kokeillut mitään tuollaisia niin en osaa sanoa.
Sen tiedän, että suurin osa kosmetiikasta on humpuukia!
Geenit, ruokavalio ja elämäntavat, niillä on oikeasti vaikutusta!
Kyllä mulla vaaleni ja koholla oleva arpi laskeutui. Ne arpivoiteet vaan sotkee ja tarttuu vaatteisiin niin tuo on kätevä.Toimiikohan kuinka hyvin?
Jos arvet on pahasti kuopalla, niin saakohan millään paremman näköiuseksi?Kyllä mulla vaaleni ja koholla oleva arpi laskeutui. Ne arpivoiteet vaan sotkee ja tarttuu vaatteisiin niin tuo on kätevä.
Kyllä noi laastarit sun muutkin maksaa?Tää ois ihan mahtava, mutta kamalan kallis.
Missä sulla ne arvet on? Itse pidin sitä mepiformia käsivarressa olevan arven päällä ihan kesälläkin, ihon värinen niin se peitti tarpeeksi ja hoiti sitä samalla.Jos arvet on pahasti kuopalla, niin saakohan millään paremman näköiuseksi?
50€ vai 15€Kyllä noi laastarit sun muutkin maksaa?
Pieni hinta siitä että saat mielenrauhan?
Tietenkin jos budjetti ei anna periks ni....HEI!! Katso huutiksesta, torista tms? Joskus myyvät ihan avaamattomia paketteja edullisesti!
No on kyllä!50€ vai 15€
On pieni ero
Arpia löytyy Nilkasta ja vatsasta.Missä sulla ne arvet on? Itse pidin sitä mepiformia käsivarressa olevan arven päällä ihan kesälläkin, ihon värinen niin se peitti tarpeeksi ja hoiti sitä samalla.
Voisin itseasiassa katsoa! Ja siis rahatilanne on tiukka, sillä olen alaikäinen enkä tähän ongelmaan rahaa voi pyytää.Kyllä noi laastarit sun muutkin maksaa?
Pieni hinta siitä että saat mielenrauhan?
Tietenkin jos budjetti ei anna periks ni....HEI!! Katso huutiksesta, torista tms? Joskus myyvät ihan avaamattomia paketteja edullisesti!
No eihän ne niin näkyvillä paikoilla ole että eikö riitä ihonvärinen arpilaastari (sitä voi leikata sopivan kokoisiksi ja käyttää samaa pitkään) jos et raaski blascoa ostaa. Toki kannattaa katsoa jos joku myisi halvallaArpia löytyy Nilkasta ja vatsasta.
Kiitos!No on kyllä!
Toivotaan että saat ongelman pois. Tsemppilöitä täältä.
Tämä on ollut mielessä, mutta onkohan arpilaastari huomiota herättävä, sillä tilaisuudessa mekko päällä?No eihän ne niin näkyvillä paikoilla ole että eikö riitä ihonvärinen arpilaastari (sitä voi leikata sopivan kokoisiksi ja käyttää samaa pitkään) jos et raaski blascoa ostaa. Toki kannattaa katsoa jos joku myisi halvalla![]()
Jos se on nilkassa? Onko pitkä vai lyhyt mekko? Ei ihmiset yleensä toisten jalkoja katso juhlissa.Tämä on ollut mielessä, mutta onkohan arpilaastari huomiota herättävä, sillä tilaisuudessa mekko päällä?
Lyhyt mekko, ja senverran hintava että uuttakaan ei voi enää ostaa. Tätä olen itsekkin pohtinut, ehkä se sujuu hyvin!Jos se on nilkassa? Onko pitkä vai lyhyt mekko? Ei ihmiset yleensä toisten jalkoja katso juhlissa.
Kyllä minä voisin käyttää, ei minua häiritse vaikka se vähän näkyisikin. Ihmisillä kaikilla on jotain ja jos on käynyt vahinko ja haava tullut niin mitä sitä ihmettelemään.
Tai joku halpa ihonvärinen teippikin peittäisi varmaan sen ihan riittävästi?
Kyllä varmasti sujuu hyvin, tulitpa mihin tulokseen tahansa. Tsemppiä täältäkin.Lyhyt mekko, ja senverran hintava että uuttakaan ei voi enää ostaa. Tätä olen itsekkin pohtinut, ehkä se sujuu hyvin!