Arvet pois 2kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko mahdollista saada arvet lähen näkymättömäksi 2kk, jos osa on todella tuoreita. Suurinnat puolisen senttiä leveitä ja 5cm~ pitkiä. Ideoita miten saisi edes häivytettyä tärkeää tapahtumaa varten.

Tietääkseni on olemassa peitevoiteita jotka häivyttää jopa tatuoinnin, kandee googlaa.(y)

Kannattaa silti käyttää sitä mepiformin silikonisidoslaastaria niin saa pysyviä tuloksia eikä tarvitse aina meikkivoiteella peittää

En ole itse kokeillut mitään tuollaisia niin en osaa sanoa.
Sen tiedän, että suurin osa kosmetiikasta on humpuukia!
Geenit, ruokavalio ja elämäntavat, niillä on oikeasti vaikutusta!

En ole itse kokeillut mitään tuollaisia niin en osaa sanoa.
Sen tiedän, että suurin osa kosmetiikasta on humpuukia!
Geenit, ruokavalio ja elämäntavat, niillä on oikeasti vaikutusta!
Mä olen käyttänyt ja ne auttaa arven liikakasvuun, koholla oleviin arpiin littaamaan ne ja vaalentaa niitä myös. Voiteet ja muut on niin hankalia ja sotkevia mutta tuollaisen ihonvärisen silikonilaastarin kun laittaa arven päälle niin siinä se saa olla ja hyvin kestää ja teho ei haihdu.

https://www.apteekkituotteet.fi/Mepiform

Tää ois ihan mahtava, mutta kamalan kallis.
Kyllä noi laastarit sun muutkin maksaa?
Pieni hinta siitä että saat mielenrauhan?
Tietenkin jos budjetti ei anna periks ni....HEI!! Katso huutiksesta, torista tms? Joskus myyvät ihan avaamattomia paketteja edullisesti!

Tämä on ollut mielessä, mutta onkohan arpilaastari huomiota herättävä, sillä tilaisuudessa mekko päällä?
Jos se on nilkassa? Onko pitkä vai lyhyt mekko? Ei ihmiset yleensä toisten jalkoja katso juhlissa.

Kyllä minä voisin käyttää, ei minua häiritse vaikka se vähän näkyisikin. Ihmisillä kaikilla on jotain ja jos on käynyt vahinko ja haava tullut niin mitä sitä ihmettelemään.

Tai joku halpa ihonvärinen teippikin peittäisi varmaan sen ihan riittävästi?

Jos se on nilkassa? Onko pitkä vai lyhyt mekko? Ei ihmiset yleensä toisten jalkoja katso juhlissa.

Kyllä minä voisin käyttää, ei minua häiritse vaikka se vähän näkyisikin. Ihmisillä kaikilla on jotain ja jos on käynyt vahinko ja haava tullut niin mitä sitä ihmettelemään.

Tai joku halpa ihonvärinen teippikin peittäisi varmaan sen ihan riittävästi?
Lyhyt mekko, ja senverran hintava että uuttakaan ei voi enää ostaa. Tätä olen itsekkin pohtinut, ehkä se sujuu hyvin!

Yhteistyössä