Arvatkaas mun painoakin :) (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xxxx:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tädää osui aika lähelle 75 kiloa :(
No mitä vittua, et tasan paina!!!
Vaikea uskoa, koska itse olen 175cm, painan 71kiloa ja tiedän kyllä miltä näytän. Siihen mahtuu isot rinnat, makkara vatsalla (toki jas vetää vatsan sisään kuvassa, niin littanahan se on), hehtopehva ja iiiiiisot reidet.

Mutta ehkä rajattu kuva hieman vääristää.
 
AP
siis ap painaa 74,8 kiloa ja olen noin 165-167cm pitkä. Yläosa pieni (S), mutta alaosa iso (reidet, peppu)

mistä kohtaa mun tarttis yrittää ottaa läskiä pois? takapuolesta ainakin, mutta mistä kohtaa reisistä, jotta olis sopusuhtaisempi??
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
siis ap painaa 74,8 kiloa ja olen noin 165-167cm pitkä. Yläosa pieni (S), mutta alaosa iso (reidet, peppu)

mistä kohtaa mun tarttis yrittää ottaa läskiä pois? takapuolesta ainakin, mutta mistä kohtaa reisistä, jotta olis sopusuhtaisempi??
Ei mistään mun mielestä.
 
no sitä että oot hoikan näköne kun suurin osa veikkas n. 55kg mut vaaka näyttää enempi, ni eikö sen sit oo pakko olla jotain muuta kun läskiä, en tarkottanu mitenkään pahalla vaan hyvällä :p
 
vieras
Kuvakulma vääristää sit... pitäis olla ihan kokovartalokuva niin näkis paremmin. Paljonko sun lantion leveys on, entä vyötärö? Näyttää, että sulla on 60-senttinen ampiaisvyötärö joten lantion pitäis olla hirveen paljon tohon kilomäärään...
 

Yhteistyössä