Arvatkaas mitä tein aamulla hampiharjauksen yhteydessä...

Siis oikeasti tätä ei kyllä joka käänteessä kehtaa tunnustaa.

Mä olen oikeasti koha kuin venäläiset irina kalinakulakova hiihtäjät....ajoin nimittäin isännän partsikka koneella viikseni :ashamed:
Ärsyttäviä haivenia kasvaa tossa nenän alla, ja jos jotain puuteria tai meikkivoidetta sipaisee niin ne viikset oikein hyppää silmään sieltä.

Nyt on iho kuin vauvan peppu, pitäskö menneniä sipaista ettei ala kirvelemään jälkikäynnillä sitten :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Käytä mieluummin vaikka kylmävahaliuskoja, ajamisesta tulee aikamoinen sänki ja kiihdyttää karvankasvua. Jos taas karva lähtee juurineen ja tuppeineen, karvankasvu hidastuu ajan kanssa.
Kulmat kyllä nypin ihan säännöllisesti, mutta nuo viikset on sellaisia ohuita haivenia että saako niitä pinseteillä? Tuo braun oli olevinaan nyt niin kätevä.
Kiva lisä aamutoimiin tästä lähtien tuo parran ajaminen :D

parrakas
Mulle kasvaa 3 paksua mustaa partakarvaa joita saa olla nyppimässä.. Pahimmillaan oli raskauden aikana. Tosiaan, sulle kasvaa sitten kiva sänki, kandee kuitenkin nyppiä ennemmin kuin mennä katkomaan niitä karvoja...

Alkuperäinen kirjoittaja namma:
Mulla on sama ongelma, mutta ÄLÄ aja niitä!! Ne vaan kasvaa nopeemmin ja tuuheempina takasin, eli kasvu vaan yltyy. Mä käytän vahaliuskoja, perskele ku ne sattuu..
Hih, myöhäistä nyt...olisi pitänyt kysyä täältä ensin että ajaisko pois.
Eli vahaliuskoja kaupasta sitten vaan :whistle: :whistle:

vieras
Mulla kasvaa, mut eikös kaikilla kasva tavan ihokarvoja oikeestaan joka puolella? Lisäks mulla on ihokarvoja muuallakin naamassa, esim. leuassa ja lähellä hiusrajaa ja pakko munkin on joskus niitä ajella kun ne näkyy ikävästi kun laittaa meikkiä ja puuteria.

Yhteistyössä