Arvatkaas kuka EI sitten pääsekkään tänään Ikeaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Varmaan tosi vaikeaa arvata.MINÄ.Ja arvatkapas kenen isäntä on tietysti töissä ja tulee vasta ehkä ensi yönä kotiin jos sittenkään?MINUN.
Ei ole isäntää pahemmin viime viikkoina näkynnyt.On tehnyt tosi pitkiä päiviä.Ja nyt viime maanantaina lähti Raumalle töihin.Tuli torstai-iltana kotiin,nukkui yön kotona ja eilen lähti sitten Siilinjärvelle ja ehkä ensi yönä tulee käväsemään kotona.Huomenna lähtee sitten Kotkaan ja sillä vierähtää ensi viikko.Öiksi sentään taitaa tulla kotiin silloin.Tosin myöhään illalla aina.
Mitäköhän se kela vaatii että täyttäis noi yksinhuoltajakriteerit?Kun pikkusen tässä itsensä tuntee yksinhuoltajaksi ja isäntä se vaan käy kylässä kotona.

toi oli pyryharakka kuin mun suusta kirjoutettu :whistle:
eli meidän piti alunperin lähtee miehen kanssa kahdestaan ikeaan ja ideaparkkiin, no paskat |O
isäntä töissä,töissä ja nyt kökässä,ei voinu sanoa että ei ehdi kökkään :|
kaikki muu tuntuu menevän perheen ja vaimon edelle |O
no kumminkin lähdemme vasta iltapv:llä vaasaan kylpylään yöksi, edes jotain :whistle:

Kieltämättä välillä tuntuu että meitä ei pahemmin huomioida.Tosin,tuleehan se raha tarpeeseen,en sitä sano,mutta kyllä nyt joskus voisi pistää perheen työn ja rahan edelle.Nälkään kun ei kuolla kumminkaan.
Suunnitteilla oli että tässä kuussa mentäisiin koko konkkaronkka Tampereen kylpylään yöksi.No,arvatkaas mennäänkö?Isäntä kun selviää tuolta Kotkan paperitehtaan seisokista niin heti alkaa toisella tehtaalla seisokki jossa vieräshtää 2 viikkoa.Eli nyt ainakin seuraavat 3 viikkoa ovat täynnä töitä.Ens viikonloppuna taitaa olla vapaalla mutta silloin meillä vietetään pikku-ukon synttäreitä jolloin ei kyllä päästä mihinkään.Mua niin tympäsee |O .
Vaikka pitäs ajatella että parempihan se on että on töissä ja tienaamassa perheelle ruokarahaa kuin ryyppäämässä ja tuhlaamassa niitä ruokarahoja.Mutta nyt ei vaan lohduta.

Ajattele positiivisesti, et joudu ostamaan sitä Ikean rojua =) ja et joudu syömään sitä pehmistä, jota ilman ei Ikeasta tahdo päästä ulos :p :p

Oikeasti Ikea on OK, mutta ei kovin usein, kun se on niin isoooooooooooo, pitää hiihtää tuntikausia siellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Ajattele positiivisesti, et joudu ostamaan sitä Ikean rojua =) ja et joudu syömään sitä pehmistä, jota ilman ei Ikeasta tahdo päästä ulos :p :p

Oikeasti Ikea on OK, mutta ei kovin usein, kun se on niin isoooooooooooo, pitää hiihtää tuntikausia siellä...

Mutkun mä en ole kertaakaan siellä käynnyt niin siksi olis niin kiva käydä.Ja kun haluan pojan huoneeseen ne sellaiset kattoon tai seivälle kiinnitettävät säilytyslokerot ja tuolla ne olis niin halvat.
*puree taas alahuulen verille ettei sanoisi rumasti*

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Minä ratkaisin ongelman tilaamalla sieltä :xmas:

Kun noita säilytyslokeroita ei myydä postin kautta.Kävin ikean sivuilla katsomassa ja siellä oli ettei postin kautta myytävänä.Sehän tässä nyt kyrsiikin.Muuten oisin kyllä tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:

Mutkun mä en ole kertaakaan siellä käynnyt niin siksi olis niin kiva käydä.Ja kun haluan pojan huoneeseen ne sellaiset kattoon tai seivälle kiinnitettävät säilytyslokerot ja tuolla ne olis niin halvat.

OK, no sitten se on eri asia, jos et koskaan ole siellä käynyt :/ :/ :/

Ohi olen kyllä ajannut monta kertaa mutta silloin on ollut kiire lentokentälle.Ja pois tullessa on yleensä isännällä sitten ollut kauhea kiire kotiin reissun jälkeen.

Ohi olen kyllä ajannut monta kertaa mutta silloin on ollut kiire lentokentälle.Ja pois tullessa on yleensä isännällä sitten ollut kauhea kiire kotiin reissun jälkeen.

siis sama täälä ohi ollaan ajettu mutta on ollu kiire lentokentälle ja sitte tulles kova hätä kotiin...
ja mä en oo myöskään siellä käyny koskaan :(

Yhteistyössä