Arvatkaapa mitä mulle on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ilona"

Vieras
:D

Jotain ihmeellistä.

Mä oon ollut sinkkuna jo vuosia. Ei vaan ole ketään sellaista tullut vastaan, jonka kanssa olisi voinut kuvitella jotain enemmän. Sitten kerran tylsyyden puuskassa loin itselleni profiilin eräälle deittipalstalle. Mun profiili oli täysin mitäänsanomaton ja tylsä, en ollut kertonut siinä itsestäni juuri mitään, kuvaakaan ei ollut. Loin sen profiilin vain selatakseni miesten profiileja, en siksi että kukaan ottaisi muhun yhteyttä. Itseasiassa mun tarkoituksena olikin se, ettei kukaan kiinnostuisi musta. Ajattelin, että jos löydän jonkun mielenkiintoisen, niin kerron sitten itsestäni enemmän. No, ketään kiinnostuksen herättävää ei löytynyt, joten unohdin koko sivuston.

Tässä yhtenä päivänä menin käymään katsomassa roskapostiosoitteeni sähköposteja. Käyn siellä todella harvoin, ehkä noin kerran kuussa jos sitäkään. Päivää aiemmin tuonne laatikkooni oli tullut viesti, että joku oli lähettänyt mulle viestiä deittisivuston kautta. Mä olin ihan kummissani, mikä profiili? Missä? Menin kuitenkin katsomaan, eikä mun odotukset todellakaan olleet korkealla. Hämmennyin vielä enemmän, kun saamani viesti olikin ihan fiksu ja asiallinen, ja miehen profiili huolella laadittu ja kuvallinenkin vielä :) Miehen profiili oli mukavan tuntoinen, ja mies vaikutti todella tutustumisen arvoiselta. Söpökin se oli ;)

Vähemmän romanttisesti laitoin takaisin viestiä, tyyliin ootko nyt ihan varma että halusit just mulle viestisi osoittaa vai lähtikö se väärään osoitteeseen? :D Jälkeenpäin ollaan naureskeltu tätä keskustelun avausta, mutta mä en oikeasti voinut käsittää että joku muka kiinnostui mun aneemisesta kuvattomasta profiilista, jonka tarkoituksena ei edes ollut kiinnittää kenenkään huomiota.

Mutta siis, tuosta se sitten alkoi. Kirjoiteltiin pitkiä viestejä, ja noin viikon kuluttua vaihdettiin numerot. Sen jälkeen ollaan joka ilta juteltu pitkiä monen tunnin maratonpuheluita, joista ei meinaa tulla loppua. Treffit piti olla joskus tulevaisuudessa, mutta nyt on käynyt niin että kumpikaan ei enää pysty odottamaan niin kauaa, vaan treffataan pikaisesti jo huomenna :)

Onhan mulla näitten vuosien aikana joskus aiemminkin ollut nettideittejä, mutta ei niistä yksikään ole ollut tämmöinen. En mä ole ollut kertaakaan näin innoissani :) Mulla ja miehellä tuntuu olevan paljon yhteisiä ja samansuuntaisia ajatuksia asioista. Molemmat ollaan samanlaisia luonteeltaan, ja arvostetaan samoja asioita. Mä tiedän, että mies on puhunut ihan totta itsestään ja asioistaan, ollut siis avoin ja rehellinen. Meillä on samankaltaisia juttuja menneessä, ja kaiken muun mystisen lisäksi miehen veli ja mun serkku tuntee toisensa! (FB:stä bongattua..)

Että niin.. tämä kaikki tuntuu jotenkin erityiseltä, niin kovin monta pientä sattumaa, jotka yhdistää :) Ja vaikka mä pyrinkin pitämään jalat maassa, oonhan sentään fiksu ja aikuinen ihminen, niin silti mun pää tuntuu olevan pilvissä :))

Ja vaikka yritän mennä huomiselle treffeille ilman mitään odotuksia, niin ihan pakko on myöntää että aika suuriin mittasuhteisiin mun odotukset on kuin salaa kasvaneet. Me molemmat ollaan jo ihastuttu toisiimme, ja silti kumpikin hiukan pelkää että jotain menee pieleen.. ja kuitenkaan kumpikaan ei keksi mitä se "jotain" voisi olla, joka pystyisi rikkomaan tän kaiken.

Tää kaikki on ollut aivan ihanaa. Ihan parhaimpia päiviä pitkään aikaan mun elämässä. Huomenna sitten näkee, miten tässä käy. Joudunko keräilemään sirpaleita taas ja nielemään pettymyksen.. vai jatkuuko tosiaan kaikki yhtä taianomaisena kuin tähänkin saakka?

Joo, oli ihan pakko kertoa :) Mä oon niin innoissani tästä kaikesta :)

Joo, tulen kertomaan :)

Kukaan mies ei ole koskaan aiemmin saanut mua tuntemaan näin.. kun mies sanoo tai kirjoittaa mulle jotain ihanaa, mulla menee kylmät väreet tai kouristaa vatsanpohjassa ihan kuin ois vuoristorata-ajelulla :D

Ja sekin on outoa, miten voi olla ikävä toista, vaikka ei olla edes nähty. Kun jutellaan, se ikävä hetkeksi helpottaa.. mutta kun puhelu loppuu, se palaa takaisin. Jotenkin ollaan jo ihan koukussa toisiimme, en tiedä onko se hyvä vai paha asia. Mä en ole ikinä aiemmin kokenut mitään tämmöistä, en ikinä :)

Vastaavanlaisen onnen olen minäkin löytänyt ja aika vastaavankaltainen tarina mullakin. Mulla myös oli ollu vuosi Suomi24:llä deitti-ilmoitua ja kaikenlaiseen hiihtäjään tuli siellä törmättyä. Meinasin jo luovuttaa koko deittailun ja pidinkin siinä jo taukoa. Sitten vaan yks päivä oli eräs nainen ottanut minuun yhteyyttä kirjoittamalla itsestään 10-rivisen tekstin, mutta profiilissa ei ollut mitään tietoja. Ajattelin, et "Jaaha, tää on taas näitä viestejä". Pari päivää mietittyäni päätin kuitenkin vastata ja sieltä löytykin sellainen nainen mun elämään, et jalat lähti alta :-) Muuten sama kuin sulla, mut pitkät soitot oli meillä maileja. Ensi tapaamisesta on nyt useampi kuukausi aikaa ja kaikki on tuntunut tapahtuvan niin nopeasti. Vaikka molemmilla on lapsia, niin ollaan kuitenkin päästy hyvin tutustumaan toisiimme. Hyvin harvoin enää löydänkään sellaista kertomista, jota puolisoni ei vielä tietäisi minun menneisyydestä :-)

voi kun ihanaa <3! Palaa sitten tahan samaan ketjuun kertomaan jatkosta, taalla yks romantikko odottaa jatkokertomusta :) Ole heti alusta asti oma rehellinen itsesi, ottaa tai jattaa ;) Onnea matkaan!

Karju, olipa ihanaa lukea teidän "onnistumistarina" :) Toivottavasti tämä meidänkin juttu saa yhtä onnellisen lopun..
Ja mä oon ihan alusta saakka ollut ihan oma itseni, ei mitään hienosteluja tai muitakaan. Huomaahan sen jo siitä mun ihan ekasta viestistä jonka miehelle lähetin ;) Sitäpaitsi sitten kun mies pyysi kuvaa musta, mä lähetin sille semmoisia kuvia joissa en todellakaan ole edustavimmillani. Siis ihan perusnätti tms mutta hiukan epäonnistuneita otoksia noin muuten :D Ajattelin jo silloin, että parempi pelotella se mies heti alkuunsa pois niin ei tartte mitään treffejäkään miettiä. Vaan miespä tuumaskin että mä olen kaunis, joten se siitä pelottelusta ;)

Mä oon ollut vähän semmoisella mielellä koko ajan liikkeellä, etten jaksa esittää yhtään mitään. Oon just se, mikä mä oon, ja jos ei se kelpaa niin parempi vaan niin. Eipähän tartte stressata sitten mitään. Ja näköjään tää tyyli on ollut uskomaton suksee :D

Iiih, ihanaa! Onnea kovasti huomiselle! Mä talletan tän ketjun suosikkeihin ja tuun sunnuntaina lukemaan miten treffit meni!

Olen itsekin tavannut mieheni netissä (tosin chatissa) ja samanlaiset kutkutukset oli. Nyt meillä on puolivuotias ihana pikku-prinsessa! <3

Hienoa,toivotan siulle onnea tapaamiseen,toivottavasti teillä menee tapaaminen hyvin ja jatkoa seuraa.=)

Heipä hei ja terveisiä treffeiltä :D

Tää kaikki on kuin satua, en oikein itsekään vielä ymmärrä kaikkea tapahtunutta. Treffit meni siis aivan uskomattoman upeasti :heart:
Heti kun nähtiin, halattiin ja suudeltiin. Treffit venähtivät lähes neljän tunnin mittaisiksi :) Toisen seurassa oli niin helppo ja luonteva olla, ja mieskin oli vielä paljon paljon ihanampi kuin ikinä uskalsin odottaakaan. Ja mä olin miehen mielestä kaunis ja ihana :D Sovittiin jo seuraavista treffeistä, suunniteltiin mitä kaikkea tehdään kesällä ;) Ja mies ehti jopa soittaa mulle ennenkuin pääsin takaisin kotiin :)

Kyllä tää nyt vakavasti näyttää siltä, että tämän naisen pitkät sinkkuvuodet oli tässä. Ei tätä käsitä. Vielä kk sitten jos joku ois mulle sanonut tästä, en ois ikinä uskonut. En mä ole uskonut, että tämmöinen on mahdollista ollenkaan. Ja niinpä vain näyttää olevan :)

Mä olen niin ihastunut eikä tää ole edes yksipuolista :heart:

Mä elän satua :D

Miten se mies kiinnostui siitä profiilista, jossa ei siis lukenut paljon mitään eikä ollut kuvia? Taisi lähettää massapostia kaikille profiileille. Että pidä nyt vähän silmiä ja korvia auki ainakin aluksi. Mutta onnea kuitenkin!

Miten se mies kiinnostui siitä profiilista, jossa ei siis lukenut paljon mitään eikä ollut kuvia? Taisi lähettää massapostia kaikille profiileille. Että pidä nyt vähän silmiä ja korvia auki ainakin aluksi. Mutta onnea kuitenkin!

Oli siinä perustiedot ja yks ainoa lause :D Mutta kuulema siinä oli ollut jotain sellaista, että oli halunnut laittaa mulle viestiä. Ihan jo parin päivän viestittelyjen jälkeen mies poisti profiilinsa sivustolta, kertoi että haluaa keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan. Niinkuin mäkin haluan.
Kyllä mä oon hiukan tuntosarvet varuillaan tässä kuitenkin, mutta hyvältä tää vaikuttaa :) Mies tietää että oon varuillani, mutta pyysi että saisi tilaisuuden näyttää olevansa ihan oikeasti tosissaan ja sitä mitä on sanonut olevansa. Ja enköhän mä sen tilaisuuden sille anna :)

Yhteistyössä