arvatkaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
ei oo totta. me siis ollaan saatu tarjolle tukiperhe, johon päästään tutustumaan ens kuun lopulla. nyt mun vanhemmat olivat tavanneet yhden meidän tutun (he toimivat tuki ja sijaisperheenä) ja hän oli ihmetellyt miksi meille on tarjottu tukiperhettä niin kaukaa (60km) ja oli sanonut et he voisivat alkaa meidänkin tukiperheeksi. mä oon ihan :o mä en tiedä yhtään miten noi jutut menee, mut voiko siis vaikka nää tuki-ihmiset ottaa yhteyttä tukiperhetoimistoon ja tarjoutua sitä kautta meille? siis asuisivat tosi lähellä ja ovat ennestään jo hyviä tuttuja. ei vaan ole tullut puheeksi tämä aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
voi tarjoutua itse teidän tukiperheeksi :)
menet itse sanomaan sinne toimistoon ja he ottavat yhteyttä tähän perheeseen.
toivottaavsti onnistuu!

niin siis olishan se silleen helpompaa, kun lapsetkin jo tuntee nää ihmiset ja samoin minä. oon tuntenut lapsesta asti. jotenkin on ihan höntti olo. olis se kyl hieno homma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäs tuolla puhuttiin?Kauanko on heittänyt valkoista sivua,tiedätkö toinen vieras?Välillä kestää tosi kauan,joskus vaan ihan pienen hetken..

En tiedä, en oo päässyt ollenkaan palstan puolelle, just istahin koneelle.

Mistäs tuolla puhuttiin?Kauanko on heittänyt valkoista sivua,tiedätkö toinen vieras?Välillä kestää tosi kauan,joskus vaan ihan pienen hetken..

mä en oo päässy noin tuntiin sisälle.. vituttaa oikeesti. illalla sais rauhassa omiaan touhuilla niin sit tää ei toimi! :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

mä en oo päässy noin tuntiin sisälle.. vituttaa oikeesti. illalla sais rauhassa omiaan touhuilla niin sit tää ei toimi! :headwall: |O

Sanos muuta! |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Niinpä |O

totta kai voi tarjoutua tukiperheeksi, mutta onko se lopulta hyvä että perhe on tuttu?
Riippuu tietty tapauksesta, mikä tilanne teillä on? Misi tarvitsette tukiperhettä? Mutta haluako että teidän asiat tulee tämän tuttava perheen tietoon? Teille voi tulla ristiriitoja kasvatus asioissa..... kärsiiö tuttavuus siitä?
Itse ainakin enemmän suosin vierasta perhettä, josta voi tulla myös hyvinkin läheinen ja tuttava perhe. Meilläkin on matkaa noin 60km perheeseen, mutta ei sinne joka päivä tartte ajaa. Ja lapsilla tulee jossain vaiheessa se että eivät haluakaan mennä perheeseen (kaverit on kotona tärkeämpiä ym.)
niin on ihan hyvä vaan että perhe on vähän kauempana eikä ihan lähellä kotia.

Yhteistyössä