Arvatkaa paljonko painan?

  • Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja kateeksi käy:
sitten sun suolikin toimii hyvin jos ei varastoidu.
Joo toimii tosi kivasti jos mikään ei imeydy....

Ihme miten jotkut aattelee ruokaa pelkkinä kaloreina, eikä tajua että siitä oikeesti pitäis saada ravintoaineitakin.
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Nyt mässään kaikkea sontaa naamaan että saisin edes pari kiloa lisää:(
Älä pilaa terveyttäs sonnalla vaan varaa aika ravitsemusterapeutille. Osaa kyllä auttaa sut terveelliselle lihotuskuurille.
Toisen raskauden aikana kävin. Silloin neuvolassa olivat huolissaan kun paino ei nouse. Heidän ruokavaliolla laihduin vaan.

 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kateeksi käy:
sitten sun suolikin toimii hyvin jos ei varastoidu.
Joo toimii tosi kivasti jos mikään ei imeydy....

Ihme miten jotkut aattelee ruokaa pelkkinä kaloreina, eikä tajua että siitä oikeesti pitäis saada ravintoaineitakin.
No minä en ainakaan ajattele:) Syön ravintolisää koska pelkään itsekkin sitä ettei elimmistöni sa tarvittavia aineita. Onneksi ainakin tähän asti verikokeet ja testit ovat olleet loistavia:)
 
tt
Taitaa olla joku sairaus jos oikeesti noin paljon syöt? Onko maha usein löysällä tai käytkö usein muuten kakkosella? Onko huono iho (kuona-aineet)? Mites tukka ja kynnet, pysyykö päässä ja käsissä vai onko huonossa kunnossa? Kannattais käydä verikokeissa...
 
juu
Voi kuule kun sulla alkaa olla 40v mittarissa ni sitte ne kilot alkaa kertyä :) ite oon siihen saakka saanu syödä just tolla tavalla kuin ap eikä oo missään tuntunu tai näkyny. Nyt ei enää kykene, se aineenvaihunta nääs hidastuu kun tuloo tuo maaginen ikä vastaan :) tosin en lihava ole vieläkään, mut hieman saa kattoo mitä suuhun laittaa tai kupeilla näkyy kun tähän saakka on saanut syödä ihan mitä vaan ja kuinka paljon vaan.
 
v..
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
oksennatko siis? Kurjaa kyl kaikinpuolin. Haethan apua!
En:)

Okei kerrotaan. Painan 49kg. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kuinka laiha olen ja enkö syö mitään. Olen aina ollut tälläinen, syön ja syön ja syön ja silti en liho. Kolmen raskauden aika en yhdessäkään saanut edes 7kg painoa vaikka söin silloin todella terveellisesti ja paljon. Imetyksen aikana taas sain vetää kaksin käsin ruokaa etten laihtuisi:( Nyt mässään kaikkea sontaa naamaan että saisin edes pari kiloa lisää:(
ja minä lihon silmissä kun syön ylimäärästä. vu!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
oksennatko siis? Kurjaa kyl kaikinpuolin. Haethan apua!
En:)

Okei kerrotaan. Painan 49kg. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kuinka laiha olen ja enkö syö mitään. Olen aina ollut tälläinen, syön ja syön ja syön ja silti en liho. Kolmen raskauden aika en yhdessäkään saanut edes 7kg painoa vaikka söin silloin todella terveellisesti ja paljon. Imetyksen aikana taas sain vetää kaksin käsin ruokaa etten laihtuisi:( Nyt mässään kaikkea sontaa naamaan että saisin edes pari kiloa lisää:(
Mulla tulee kilo heti kun mä edes nään keksipaketin. :'(
 
HÖPÖHÖPÖ
Mä tunnen just tollasia 45kiloisia "mä syön aivan kamalasti" ihmisiä. Sorry, SE EI VAAN MENE NIIN!!!! Laihduttaminen on matematiikkaa ja erot perusaineenvaidunnassa pieniä kahdella samankokoislla ihmisellä (max 100 Kkcl).

Joten ihmiset, jotka väittävät syövänsä hirveesti, eivät oikeesti tiedä hirveästi syömisestä yhtään mitään, vaan paikkaavat huomaamattaan tulee päiviä, jolloin syö vähemmän.

Jos oikeasti vedät 5000 kaloria päivässä, etkä liikui kuin 2km puistomatkoja niin äkkiä lääkäriin. Niin helevetin iso mato tai kasvain, joka vie noin paljon energiaa tappaa sut nopeesti.

 
äimä
Alkuperäinen kirjoittaja HÖPÖHÖPÖ:
Mä tunnen just tollasia 45kiloisia "mä syön aivan kamalasti" ihmisiä. Sorry, SE EI VAAN MENE NIIN!!!! Laihduttaminen on matematiikkaa ja erot perusaineenvaidunnassa pieniä kahdella samankokoislla ihmisellä (max 100 Kkcl).

Joten ihmiset, jotka väittävät syövänsä hirveesti, eivät oikeesti tiedä hirveästi syömisestä yhtään mitään, vaan paikkaavat huomaamattaan tulee päiviä, jolloin syö vähemmän.

Jos oikeasti vedät 5000 kaloria päivässä, etkä liikui kuin 2km puistomatkoja niin äkkiä lääkäriin. Niin helevetin iso mato tai kasvain, joka vie noin paljon energiaa tappaa sut nopeesti.
PEESI!
 
Ikä muuttaa
Kyllä mä uskon AP:ta. Olin itse samanlainen tuonne noin 35 ikävuoteen asti. Sitten onkin jo saanut alkaa pikkuhiljaa liikkumaan, ja katsomaan mitä suuhunsa laittaa.
Ja minut on tutkittu muiden sairauksien vuoksi päästä varpaisiin sekä magneetilla, skooppaamalla että muillakin jutuilla - eli tiedän ettei kasvaimia ym. ole tuossa vaiheessa ollut, kun on saanut syödä tuhottomasti.
 
ne syä hevosen
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
oksennatko siis? Kurjaa kyl kaikinpuolin. Haethan apua!
En:)

Okei kerrotaan. Painan 49kg. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kuinka laiha olen ja enkö syö mitään. Olen aina ollut tälläinen, syön ja syön ja syön ja silti en liho. Kolmen raskauden aika en yhdessäkään saanut edes 7kg painoa vaikka söin silloin todella terveellisesti ja paljon. Imetyksen aikana taas sain vetää kaksin käsin ruokaa etten laihtuisi:( Nyt mässään kaikkea sontaa naamaan että saisin edes pari kiloa lisää:(
Lapamatoja...
 

Yhteistyössä