Arvatkaa paljonko painan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos te oikeesti olette sitä mieltä, että olen ihan ok noinkin, niin miksi en itse osaa sitä nähdä? Totakin kuvaa kun katselen niin näytän omasta mielestäni aivan kammottavalta läskiltä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos te oikeesti olette sitä mieltä, että olen ihan ok noinkin, niin miksi en itse osaa sitä nähdä? Totakin kuvaa kun katselen niin näytän omasta mielestäni aivan kammottavalta läskiltä

Jos luet tämän ajatuksella niin tunnetko, että tämä voisi olla syynä.

"
Anoreksia nervosa

Anoreksia nervosa eli laihuushäiriö on sekä ruumiin että psyyken sairaus, jossa sairastuneen ruumiinkuva on vääristynyt. Anorektikko kuvittelee olevansa ylipainoinen, mikä johtaa sairaalloiseen laihduttamiseen ja kohtuuttomaan painonlaskuun. Anorektikon ristiriita on se, että hän kokee tunnetasolla itsensä lihavaksi, vaikka samalla tietoisella tasolla hän käsittää olevansa liian laiha. Pitkälle edetessään tila on vakava ja voi vaatia jopa sairaalahoitoa.
"

http://www.poliklinikka.fi/?page=9025925&id=1925096

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:

Jos luet tämän ajatuksella niin tunnetko, että tämä voisi olla syynä.

"
Anoreksia nervosa

Anoreksia nervosa eli laihuushäiriö on sekä ruumiin että psyyken sairaus, jossa sairastuneen ruumiinkuva on vääristynyt. Anorektikko kuvittelee olevansa ylipainoinen, mikä johtaa sairaalloiseen laihduttamiseen ja kohtuuttomaan painonlaskuun. Anorektikon ristiriita on se, että hän kokee tunnetasolla itsensä lihavaksi, vaikka samalla tietoisella tasolla hän käsittää olevansa liian laiha. Pitkälle edetessään tila on vakava ja voi vaatia jopa sairaalahoitoa.
"

http://www.poliklinikka.fi/?page=9025925&id=1925096

En mä sairasta anoreksiaa koska painoindeksi on reilusti normaalipainon puolella. Ja mä syön kyllä ruokaa, sehän tässä se ongelma onkin. Pakko syödä, että jaksaa kuntoilla ja sitten on pakko kuntoilla koska on syönyt...

Mä olisin veikannut 60-65kg. Näytät kyllä todella hyvältä. Älä vahtaa kilomäärää vaan peiliä. Vaikka toisaalta jos omasta mielestäsi näytät läskiltä niin kato kumminkin painoindeksiä ja usko sitä! Älä laihduta enempää :attn:

Oisin arvannu 60 kg. Ihan sopusuhtaisissa mitoissa olet, aika samaa kokoa kun minäkin. Mä alan näyttää aika kauhealta ku lähestytään 55 kg (alaspäin mennessä siis) joten älä laihduta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mikähän provo olet, et ole lihava. Tollaset inisijät just on naurettavia jotka tyyliin 164 cm ja 55 kg inisii et kauhee possu oon, ei jumankauti.

Olen onnellinen jos itse osaat olla tyytyväinen vartaloosi. Tämä jatkuva ahdistus ja mielipaha ei ole mukavaa.

Mikähän provo olet, et ole lihava. Tollaset inisijät just on naurettavia jotka tyyliin 164 cm ja 55 kg inisii et kauhee possu oon, ei jumankauti.

Olen onnellinen jos itse osaat olla tyytyväinen vartaloosi. Tämä jatkuva ahdistus ja mielipaha ei ole mukavaa.

Mee kuule lääkääriin.

Sulla on just semmonen kroppa, jonka haluisin ittelleni... Ite 166cm ja 63kg, mutta ihan hirvee läskimaha tai paremminkin sen näkönen, kun oisin kuudennella kuulla raskaana (vyötärönympärys n.90cm).
Ja ei sun käsivarret kyl oo yhtään paksut!!

Mee kuule lääkääriin.

Tän takia tulin täältä kysymään mielipiteitä :) Ei olla turhan kohteliaita vaan sanotaan mitä ajatellaan :hug:

Kuule, tuo kuulostaa sairaalloiselta ja tiedät sen ilmeisesti itsekin. Sulla ei ole enää hyvä olla. Tälle sairaudelle on nimikin, en vaan tietenkään muista sitä, että voisit hakea siitä lisätietoa. Siihen kuuluu kaikki mitä edellä itsestäsi kuvaat...ja siihen lisättynä sanoisin, että hieman anorektisiä piirteitä. Kannattaa koittaa hakea apua itelles, että opit olemaan sinut itsesi ja OIKEASTI upean vartalosi kanssa. Sääli, että et näe sitä mitä minä! :heart:

Minä kanssa kyllä suosittelen hoitoon menemistä johonkin eli puhumaan ammattiauttajille. Koska selvästi huomaa asiasta tulleen sulle pakkomielle ja sillä voi olla vielä lopulta kohtalokkaat seurauksetkin. :( Lopulta voi myös käydä niin, että alkaa ystäväpiiri pienentyä. Kukaan ei jaksa sitä, että joku kyselee kokoajan onko sopivan kokoinen, liian lihava, liian laiha jne. Eikä sitten kuitenkaan usko mitä sanotaan!

Minusta aika huolestuttavan kuvan saa sun teksteistä eli tee jotain päällesi, älä kropallesi ainakaan enää laihduttamisen tms. suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailijana:
Minä kanssa kyllä suosittelen hoitoon menemistä johonkin eli puhumaan ammattiauttajille. Koska selvästi huomaa asiasta tulleen sulle pakkomielle ja sillä voi olla vielä lopulta kohtalokkaat seurauksetkin. :( Lopulta voi myös käydä niin, että alkaa ystäväpiiri pienentyä. Kukaan ei jaksa sitä, että joku kyselee kokoajan onko sopivan kokoinen, liian lihava, liian laiha jne. Eikä sitten kuitenkaan usko mitä sanotaan!

Minusta aika huolestuttavan kuvan saa sun teksteistä eli tee jotain päällesi, älä kropallesi ainakaan enää laihduttamisen tms. suhteen.

Tiedän. Kynnys hakea apua on kuitenkin korkea ja lopulta... no, en usko että vika on vaan päässä vaan luulen oikeesti että olo paranee jos vaan vähän vielä laihtuu tai kiinteytyy :ashamed:

Sulla on syömishäiriö,hämärtynyt kuva omasta itsestä ja kehosta!!!
Hakeudu hoitoon :hug:

Tässä sulle miettimistä....

http://www.youtube.com/watch?v=qFbYW6bNViw

Hae ihan oikeesti apua.Tuota kuvaa kun katsoo niin olet tosi laiha.Jopa kiloja saisi olla lisääkin ja siltikin näytät hyvältä.Joten sulla kaikki hyvin ei mitään hätää.Ei naisen tarvi olla mikään tikkulaiha.Ei kaikki miehet sellaisista tykkää.

mä painan paljon enemmän kun sä ja olen silti onnellinen ja sinut vartaloni kanssa. Sillä ennen joskus painoin liki 90kg. Niitä kuvia en edes koskaan voi nauramatta katsella. Ja nyt siis olen todella onnellinen tähän mitä olen. sinä et todellakaan ole läski! Vaan sulla ihana vartalo nauti siitä!

Yhteistyössä