sun kroppa näyttäää tosi hyvältä.
ja älä tota painoa kato.
oot tosi hoikka. mä epäilisin siinä 50kilon paikkeilla
ja älä tota painoa kato.
oot tosi hoikka. mä epäilisin siinä 50kilon paikkeilla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos te oikeesti olette sitä mieltä, että olen ihan ok noinkin, niin miksi en itse osaa sitä nähdä? Totakin kuvaa kun katselen niin näytän omasta mielestäni aivan kammottavalta läskiltä
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos te oikeesti olette sitä mieltä, että olen ihan ok noinkin, niin miksi en itse osaa sitä nähdä? Totakin kuvaa kun katselen niin näytän omasta mielestäni aivan kammottavalta läskiltä
Jos luet tämän ajatuksella niin tunnetko, että tämä voisi olla syynä.
"
Anoreksia nervosa
Anoreksia nervosa eli laihuushäiriö on sekä ruumiin että psyyken sairaus, jossa sairastuneen ruumiinkuva on vääristynyt. Anorektikko kuvittelee olevansa ylipainoinen, mikä johtaa sairaalloiseen laihduttamiseen ja kohtuuttomaan painonlaskuun. Anorektikon ristiriita on se, että hän kokee tunnetasolla itsensä lihavaksi, vaikka samalla tietoisella tasolla hän käsittää olevansa liian laiha. Pitkälle edetessään tila on vakava ja voi vaatia jopa sairaalahoitoa.
"
http://www.poliklinikka.fi/?page=9025925&id=1925096
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:46kg
Ajattelin ensin vähemmän, mutta käsivarsista päättelin, että pysyt laihana liikunnan avulla, etkä huonon syömisen avulla
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mikähän provo olet, et ole lihava. Tollaset inisijät just on naurettavia jotka tyyliin 164 cm ja 55 kg inisii et kauhee possu oon, ei jumankauti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mikähän provo olet, et ole lihava. Tollaset inisijät just on naurettavia jotka tyyliin 164 cm ja 55 kg inisii et kauhee possu oon, ei jumankauti.
Olen onnellinen jos itse osaat olla tyytyväinen vartaloosi. Tämä jatkuva ahdistus ja mielipaha ei ole mukavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mikähän provo olet, et ole lihava. Tollaset inisijät just on naurettavia jotka tyyliin 164 cm ja 55 kg inisii et kauhee possu oon, ei jumankauti.
Olen onnellinen jos itse osaat olla tyytyväinen vartaloosi. Tämä jatkuva ahdistus ja mielipaha ei ole mukavaa.
Mee kuule lääkääriin.
Alkuperäinen kirjoittaja AP.lle:WAU, mitkä rinnat! Tahtoo myös tollaset! Onko omat, ei leikellyt?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijana:Minä kanssa kyllä suosittelen hoitoon menemistä johonkin eli puhumaan ammattiauttajille. Koska selvästi huomaa asiasta tulleen sulle pakkomielle ja sillä voi olla vielä lopulta kohtalokkaat seurauksetkin.Lopulta voi myös käydä niin, että alkaa ystäväpiiri pienentyä. Kukaan ei jaksa sitä, että joku kyselee kokoajan onko sopivan kokoinen, liian lihava, liian laiha jne. Eikä sitten kuitenkaan usko mitä sanotaan!
Minusta aika huolestuttavan kuvan saa sun teksteistä eli tee jotain päällesi, älä kropallesi ainakaan enää laihduttamisen tms. suhteen.