Arvatkaa paljonko nämä maksoivat:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En voinut vastustaa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
että hyvin vähän on vaateliikkeitä josta ostan lapsilleni vaatteita, he kun rakastaa oranssia, punaista ja värikkäitä kuoseja.

En kyllä alkaisi pukea poikalapsille mitään hirmu värikästä, varsinkaan tuollaista. Sillä on ihan selkeästi homouttava vaikutus.

Mihinkähän tutkimukseen tämäkin väite perustuu...

Sen kun muistaisi, mutta onhan tuo ihan maalais/kaupunkilaisjärjelläkin pääteltävissä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olet varmaan sitten ollut eri rapussa.- Sorry kun en muista. :(

Mä olen sua pari vuotta nuorempi, olin varmaan sellainen rasittava pikkumuksu joka juoksi isompien perässä :snotty:

Elinan kanssa varmaan saman ikäinen eli tuskin se olisi haitannut. En vaan muista leikkineeni kuin meidän rapun lasten kanssa (n.10kpl yhteensä) ja siskojen tietty. Muistatkohan mun punapäisen pikkusiskon (-78)?
No, jatketaan myöh. Nyt Pikkuisella ankara unta-vastaan-taistelu menossa, täytyy häipyä. Öitä!!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Olet varmaan sitten ollut eri rapussa.- Sorry kun en muista. :(

Mä olen sua pari vuotta nuorempi, olin varmaan sellainen rasittava pikkumuksu joka juoksi isompien perässä :snotty:

Elinan kanssa varmaan saman ikäinen eli tuskin se olisi haitannut. En vaan muista leikkineeni kuin meidän rapun lasten kanssa (n.10kpl yhteensä) ja siskojen tietty. Muistatkohan mun punapäisen pikkusiskon (-78)?
No, jatketaan myöh. Nyt Pikkuisella ankara unta-vastaan-taistelu menossa, täytyy häipyä. Öitä!!! :)

Jonkun punapään muistan :), ja törmäiltiin myös teinivuosina tämän punapään kanssa.

Pikkuiselle kauniita unia, jatketaan joskus toiste :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
että hyvin vähän on vaateliikkeitä josta ostan lapsilleni vaatteita, he kun rakastaa oranssia, punaista ja värikkäitä kuoseja.

En kyllä alkaisi pukea poikalapsille mitään hirmu värikästä, varsinkaan tuollaista. Sillä on ihan selkeästi homouttava vaikutus.

Mihinkähän tutkimukseen tämäkin väite perustuu...

Sen kun muistaisi, mutta onhan tuo ihan maalais/kaupunkilaisjärjelläkin pääteltävissä.

Just just...no, sinähän sen tiedät! ;)

Näin ollen MIEHENI siis täytyy olla homo, koska tykkää käyttää oranssia, punaista ja muita kirkkaita värejä pukeutumisessaan. Hyvä kun kerroit!

Ihana termi, "homouttava" vaikutus. :D Ei se homous kuule mikään tarttuva tauti ole, eikä ehkä ihan vaatteistakaan riipu. : ) )

Yhteistyössä