Arvatkaa paljonko nämä maksoivat:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En voinut vastustaa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
En osaa arvata hintaa, mutta pakko kysyä; onko nuo ruskeat housut menossa eri lapselle kun nuo paidat? Kun on niin paljon pienemmän näköiset, että jäi vaivaamaan, että eihän ne voi samaa kokoa olla? =)

Heh!!! Poitsu on lyhytjalkainen. Ja osa paidoista oli kesää varten (80-86), housut vielä kokoa 74.

Ilmankos pisti silmään! Ja meillä kun vielä toisinpäin, pitkät jalat ja lyhyet kädet =)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
että hyvin vähän on vaateliikkeitä josta ostan lapsilleni vaatteita, he kun rakastaa oranssia, punaista ja värikkäitä kuoseja.

Onhan noita vaikka kuinka paljon esim. Kapp Ahlissa.

Niin onkin, ja Lindexillä myös. Mun pojan vaatteista 99% on nimenomaan oranssia, punaista, keltaista, kirkkaan vihreää, kirkasta turkoosia, yms pirteää :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minäpä minä... Ja kuvankin meistä olet tainnut täällä nähdä: arvuuttelin täällä taannoin ikääni kuvan kera (34v.)

Ootko sä asunut lapsena Uittamolla? :snotty:

No johan menee henkilökohtaiseksi, heh. Mutta jep, olen. Kuinka niin?

ei pahalla, mutta mä en halua 6 ja 13 veen vaatteisiin enää leppäkerttjua ja kirahveja jne. + mun lasten koko on 122cm ja 164cm ja tuossa koossa harmaa, musta, valkoinen ja pääkallot on se idea ollut jo 2vuotta. TYLSÄÄ!

Minäpä minä... Ja kuvankin meistä olet tainnut täällä nähdä: arvuuttelin täällä taannoin ikääni kuvan kera (34v.)

Taidettiin asua samassa talossa :)

Mulla on ilmeisesti norsun muisti :o , olin tuolloin jotain 5-6 v. Mutta kuva+etunimesi (T on puhunut sinusta) toi heti mieleen muistoja lapsuudesta.

ei pahalla, mutta mä en halua 6 ja 13 veen vaatteisiin enää leppäkerttjua ja kirahveja jne. + mun lasten koko on 122cm ja 164cm ja tuossa koossa harmaa, musta, valkoinen ja pääkallot on se idea ollut jo 2vuotta. TYLSÄÄ!

No hyi hitto jotain pääkalloja! Ennemmin leppäkertut ja kirput kuin kuoleman symboleita lapsille!!!

Säälittää sunkin lapses. 6-vuotias eikä enää saa edes olla lapsi! Lapsethan rakastavat eläimiä ja niiden kuvia paidoissaan.

että hyvin vähän on vaateliikkeitä josta ostan lapsilleni vaatteita, he kun rakastaa oranssia, punaista ja värikkäitä kuoseja.

En kyllä alkaisi pukea poikalapsille mitään hirmu värikästä, varsinkaan tuollaista. Sillä on ihan selkeästi homouttava vaikutus.

Taidettiin asua samassa talossa :)

Mulla on ilmeisesti norsun muisti :o , olin tuolloin jotain 5-6 v. Mutta kuva+etunimesi (T on puhunut sinusta) toi heti mieleen muistoja lapsuudesta.

No onpa jännää! Ylä-vai ala-Uittamolla? Mikä rappu/kerros? Mulla onnettomalla on taasen kananmuisti.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Juupa juu:

Säälittää sunkin lapses. 6-vuotias eikä enää saa edes olla lapsi! Lapsethan rakastavat eläimiä ja niiden kuvia paidoissaan.

mun lapsi huoli orava-paidan koska siinä oli väriä (sininen ja oranssi), pöllöpaitaa tai siilipaitaa ei koska olivat synkkiä. Leppäkerttuja ei halunnut.

Minusta juuri kouluikäisille lapsille on vain sitä pääkallo kamaa ja se on sääli. Onneksi on muutama kauppa (tosin kallis) joissa tehdään kivoja vaatteita myös kouluikäisille!

No onpa jännää! Ylä-vai ala-Uittamolla? Mikä rappu/kerros? Mulla onnettomalla on taasen kananmuisti.... :(

Uudemmalla puolella. En muista enää rappua, kerros oli kolmonen. Semmoiset talot, joissa oli sinistä.
Sulla oli joku neuleponcho tms mistä mä olin hirmu kateellinen :D, äiti ei suostunut tekemään mulle samanlaista ja se suututti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan kamalia nuo poikalasten vaatteet, miten te kestätte ettekä tee minnekään valituksia.

jäkä jäkä

Eikö sinusta ole, siis oikeasti?? Jos mulla olis poikia niin tilaisin ulkomailta. Kyllä niitä hienoja vaatteita saataisiin Suomeenkin jos poikien äidit jättäis ne rumat vaatteet ostamatta ja kaikki tilais muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:

En kyllä alkaisi pukea poikalapsille mitään hirmu värikästä, varsinkaan tuollaista. Sillä on ihan selkeästi homouttava vaikutus.

Mihinkähän tutkimukseen tämäkin väite perustuu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eipä tytöillekään oikein muuta ole kuin pinkkiä ja hello kitty-kuoseja.. poikien vaatteet on monipuolisempia

Heh, melkein uskot itsekin tuohon. Ei se onneks multa ole pois, tytöt voi käyttää mitä väriä vaan ja pojat kolmea tai sitten jotain ällöoranssia. Mutta puolustelkaa vaan, ei se muoti ainakaan sillä muutu että väittää ettei siinä ole mitään vikaa.

Uudemmalla puolella. En muista enää rappua, kerros oli kolmonen. Semmoiset talot, joissa oli sinistä.
Sulla oli joku neuleponcho tms mistä mä olin hirmu kateellinen :D, äiti ei suostunut tekemään mulle samanlaista ja se suututti.

Vesaa ja Elinaa vastapäätä??
Hauska muisto!!! En kyllä itse muista tuollaista ponchoa... :D

Vesa ja Elina kuulostavat tosi tutuilta...en muista, olivatko vastapäätä, mutta ehdottomasti samassa talossa kuitenkin.
Muutettiin Uittamon vanhalle puolelle kun olin esikoulussa.

Vesa ja Elina kuulostavat tosi tutuilta...en muista, olivatko vastapäätä, mutta ehdottomasti samassa talossa kuitenkin.
Muutettiin Uittamon vanhalle puolelle kun olin esikoulussa.

Olet varmaan sitten ollut eri rapussa.- Sorry kun en muista. :(

Yhteistyössä