Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riipuu..:..Oliko ne uudet vai käytetyt?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mulla on pyöriny kolme pakkausta noita lusikoita laatikossa käyttämättömänä...
Mä oon luullu sitä ihan rihkamaksi mut että 100 egee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mulla on pyöriny kolme pakkausta noita lusikoita laatikossa käyttämättömänä...
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Kerrottakoon nyt siis että hinta oli 8?. Ei tainnut todellakaan myyjä tietää mitä oli myymässä???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mulla on pyöriny kolme pakkausta noita lusikoita laatikossa käyttämättömänä...
Rihkamaa...? Chippendalen hopealusikat? Hanki yleissivistys.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mulla on pyöriny kolme pakkausta noita lusikoita laatikossa käyttämättömänä...
No mun yleissivistys on vähä toista luokkaa ku jotku kuppaset lusikat jotka ei ole edes kovin nättejä..
Anttilan tarjouskorista niitä voi ostaa ihan kaikki tavismammat jotka leikkii "sivistynyttä" ku on oikeen Chippendalen hopealusikat...!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Halvalla sait!!! Onko niissä hopealeimat, ettei vaan ois alpakkalusikoita =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mulla on pyöriny kolme pakkausta noita lusikoita laatikossa käyttämättömänä...
No mun yleissivistys on vähä toista luokkaa ku jotku kuppaset lusikat jotka ei ole edes kovin nättejä..
Anttilan tarjouskorista niitä voi ostaa ihan kaikki tavismammat jotka leikkii "sivistynyttä" ku on oikeen Chippendalen hopealusikat...!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mulla on pyöriny kolme pakkausta noita lusikoita laatikossa käyttämättömänä...
![]()
En puhunut sivistyksen leikkimisestä. Vaan yleissivistyksestä. Vastauksestasi päätellen sulla aukkoja myös käytöstavoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko noi muka noin kalliitta :ashamed: Pitäisköhän kaivaa omat rippilahjaksi saadut lusikat esiin kaapista.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Kerrottakoon nyt siis että hinta oli 8?. Ei tainnut todellakaan myyjä tietää mitä oli myymässä???
Alkuperäinen kirjoittaja :Seuraava pösilö, joka on murrosikäisenä paiskannut rihkamana kaapin perukoille, kun ei olekaan saanut lippua festareille.