Arvatkaa oliko surku 5veen puolesta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Surullista. :(
Kun on vielä kyseessä molempien lapsien setä, jolla ei ole edes muita sukulaislapsia, niin aivan käsittämätöntä. Vaikka olisivatkin vain kummeja, eivätkä sukulaisia ollenkaan, tuotaisiin yhteissynttäreille yhteinen lahja tai edes pieni muistaminen toisellekin lapselle. Kun on kyseessä on noin läheinen sukulainen molemmille lapsille, en voi ymmärtää yhtään!

En jaksa lukea koko ketjua, totean vaan, että tavallaan myös tökeröä olettaa, että kaikki tuo kaikille lahjan jos on kimppasynttärit. Pitää järjestää erikseen jos siltä tuntuu. entä jos mulla on viis lasta ja laitan synttärit yhtä aikaa, pitääkö kaikille tuoda erikseen lahja?

Itse varmasti jotain pientä toisinmolemmille, mutta kummilapsi on kuitenkin kummilapsi.

Ja toisaalta tylsää jos laset pitävät lahjuksia itsestäänselvinä.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:
Herää kysymys, että olivathan he varmasti tietoisia, että kyseessä on molempien synttärit?...

Luitko sä tätä ketjua ollenkaan?

Mitäs se sulle kuuluu? Ap vastasi, kiitos vaan. Eli väärinkäsityksestä ei ollut kyse. Ketjusta se ei mielestäni käynyt ilmi.

Me kun mennään synttäreille,niin jos pienempiä sisarruksia on ni vähintään murupussit viedään.Meillä 2 kummityttöä...mun tädin likka,sillä veljet jo niin isoja ettei niille olla viety mitään,toinen kummityttö on miehen veljen likka ja velipojalle on aina viety vähintään murupussi kun synttäreille on menty.Muita lasten juhlia ei ookkaa ollu,kun ei nuo muut oo vielä lisääntyny...mutta sama jatkuu sitten niiden kohdalla.

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta kauheen moni tarttuu siihen että kyseessä oli lapsen kummi. Kyllä, 3v:n kummi MUTTA MYÖS 5v:n setä!!!Mun mielestä pitäs viedä molemmille lahjat, kummitytölle vaan parempi lahja. Ei tulis mieleenkään jättää viemättä lahjoja meidän sisarusten lapsille niiden syntymäpäiville, vaikka ei kaikien kummeja ollakaan!!!

Yhteistyössä