O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Teilläpäin taitaa olla aika köyhiä ravintoloita jos tuo aloitusviestin listaus on ravintolasta![]()
En kyllä enää osaa neuvoja antaa. Se vain on niin että uskoakseni ei ole laihduttajalle hyvä idea syödä ravintolassa joka päivä. Ellet sitten syö tosiaan niitä salaatteja tai jotain. Niissä ruuissa on ihan mielettömästi kaloreita.
"seisova pöytä tai ei, riippuen paikassa missä käydään."
Kuulostaa pahasti ihan ravintolalta
Mä lyön vaikka pääni pantiksi että jos syöt kerralla 1500 kilokaloria kerran päivässä etkä MITÄÄN muuta niin sä laihdut. Mut kyllä varmasti tulee muutakin sen lisäksi nassuteltua.taas juttu jota mä en tajua... jos mä syön itseni ähkyyn nyt vaikka lounasaikaan ja jonkun omenan sen lisäksi ja kahvia, niin miten se muuttaa mun päivän kalorisaantia lihottavaksi, kuin että söisin saman aterian moneen osaan jaettuna? Jälkimmäisessä ei nälän tunne niin vaivaa mutta jos siitä ei välitä... Miksi se iso annoskoko muka lihottaa?
Sä et kyllä sillä mun säälillä ainakaan laihdu. Nythän on jo selvinnyt että syöt paljon enemmän kuin annoit alussa ymmärtää. Oletkos nyt aivan varma tuosta syömästäsi ruokamäärästä jonka alussa kerroit?
ajattelitko että tämä auttaa minua jotenkin? vai mikä oli kirjoituksesi pointti? se, että epäilet minun valehtelevan vai se että sinä et liho?
Sä kyllä valehtelet takuu varmasti, mutta myös itsellesi. Kuvittelet syöväsi vähän, mutta sitte kuitenkin tulee vedettyä kaikennäköstä ylimäärästä.ajattelitko että tämä auttaa minua jotenkin? vai mikä oli kirjoituksesi pointti? se, että epäilet minun valehtelevan vai se että sinä et liho?
Sä kyllä valehtelet takuu varmasti, mutta myös itsellesi. Kuvittelet syöväsi vähän, mutta sitte kuitenkin tulee vedettyä kaikennäköstä ylimäärästä.
joo toi limu on totta. juon siis lisäksi limua puoli litraa varmaan yhtenä tai kahtenä päivänä viikossa. se on totta.
pizzalla ollaan kavereiden kanssa käyty viimeksi varmaan 2kk sitten. joten oikeasti toi ei ole ongelma kun sitä tapahtuu niin harvoin. paniikki iskee silti ajatuksestakin että kaverit nyt sattuis kysymään enkä mä vois lähteä.
viikonloput on vähän vaikeita kun en pidä kokkaamisesta. viime aikoina olen tehnyt uunissa broileripihvejä aika monena viikonloppuna. saatan myös käydä silloin ulkona syömässä esim toisenapäivänä. viime sunnuntaina söin pernamuusia ja lihapullia. ja salaattia. eli ihan normaalia ruokaa tietääkseni.
oon mä. lihava nimittäin.
ja joo, mustakin olis kiva painaa vaan 50 kg ja syödä ihan mitä lystään.