Arvatkaa mitä mä näin tänään kaupassa!!!

Äiti ja 2 lasta ja äiti kantaa sylissään karhun 8-pakkia ja 2 pientä limukkaa ja lapset välillä juoksee mihin sattuu ja se äiti sanoi lapsille että jos juokseminen ei lopu niin limukat menee takas hyllyyn!! Kuinka se kehtas! Oliskohan se pakki menny kans?!



Ai niin se olinki minä siellä lasten kans... :ashamed:
 
kka
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Äiti ja 2 lasta ja äiti kantaa sylissään karhun 8-pakkia ja 2 pientä limukkaa ja lapset välillä juoksee mihin sattuu ja se äiti sanoi lapsille että jos juokseminen ei lopu niin limukat menee takas hyllyyn!! Kuinka se kehtas! Oliskohan se pakki menny kans?!



Ai niin se olinki minä siellä lasten kans... :ashamed:
:LOL:
 
Eiku ihan citymarketissa oltiin... :D olikoha siellä ollu oikein kevätsiivous kun näki itsensä niin selvästi hyllyjen reunasta... :D

Itseasiassa mä ostan todella harvoin olutta varsinki jos lapset on mukana. Nyt kun on vasta tiistai ja mua hävetti ihan hulluna ostaa ne oluet, varsinki ku tytöt piti niin elämää siellä että varmasti kaikki huomas :LOL:
 
mie
Me oltiin miehen kanssa ruokakaupassa aikoinaan kummitytön kanssa joka kailotti (vajaa 3v) koko kauppareissun ajan "ostetaan kaljaa, te juotte aina kaljaa...". Vaikka yleensä en mieti mitä muut ajattelee, niin silloin olis tehnyt mieli kertoa kaikillle paheksuville että ei meillä ole lapsia ja eikä todellakaan kaljoitella kun kummilapset kylässä.. :D
 

Yhteistyössä