Arvatkaa mitä

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mua ei kiinnosta kuka teistä täällä valehtelee ja kuka on kirjoittanut mitäkin ja koska ja kuka sen mahdollisesti näki, vai valehteleeko että näki - kuka laittoi yv:tä kenellekin ja mitä siinä luki ja miksi.

Enkä mä pirulauta ymmärrä, miten eräitä muita JAKSAA kiinnostaaa! :o Eikä mua kiinnosta moni muukaan asia täällä, mutta toi vatvominen ja vänkääminen on ihan käsittämätöntä :o

Kivittäkää vaan. En puolusta tässä ketään, kunhan esitin ihmettelyni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mua ei kiinnosta kuka teistä täällä valehtelee ja kuka on kirjoittanut mitäkin ja koska ja kuka sen mahdollisesti näki, vai valehteleeko että näki - kuka laittoi yv:tä kenellekin ja mitä siinä luki ja miksi.

Enkä mä pirulauta ymmärrä, miten eräitä muita JAKSAA kiinnostaaa! :o Eikä mua kiinnosta moni muukaan asia täällä, mutta toi vatvominen ja vänkääminen on ihan käsittämätöntä :o

paitsi että itse olet yks palstan pahimpia vänkääjiä, ja viel niin armoton typerys siin vänkäämisessä et välillä täytyy miettii et onko tosiaan kaikki murot kupissa? merkillinen aloitus kaltaiseltasi ihmiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
paitsi että itse olet yks palstan pahimpia vänkääjiä, ja viel niin armoton typerys siin vänkäämisessä et välillä täytyy miettii et onko tosiaan kaikki murot kupissa? merkillinen aloitus kaltaiseltasi ihmiseltä.

Nämä viestit pitäisi tallentaa. Ne voisi sitten ottaa esille, kun joku seuraavan kerran ihmettelee miksi harmaista ei tykätä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

:hug: :p

Mä en edes jaksa selittää sulle nyt, ei ole yhtään selvittelyolo. Mutta mä en vänkää ilman faktoja juurikaan koskaan.

"kaltaiseltasi ihmiseltä" - minä pistän vaikka pääni pantiksi, ettei sulla ole mitään tietoa mun todellisesta olemuksestani ;)
Samoin kuin ei mullakaan ole mitään tietoa muiden olemuksista, siksen jaksa panostaa noihin em. ketjuihin juurikaan... Tiedän meinaan, että täällä on välillä hirveän hauska vittuilla ja vedättää - kun eukot on parrut pyllyssä heti :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Nämä viestit pitäisi tallentaa. Ne voisi sitten ottaa esille, kun joku seuraavan kerran ihmettelee miksi harmaista ei tykätä! |O

Mä tykkään niistä - toikin kommentti oli aivoton, ja aivottomuudet on viihdyttäviä :p Viihdyttävää on se, että täällä ei kukaan kuitenkaan tiedä kenestäkään mitään (ellei nyt olla myös irl-tuttuja tai muuten vaan tutustuttu, mutta enemmistö lienee toisilleen vieraita...) ja sitten luodaan tekstien perusteella jotain halvatun mediapersoonaa nimimerkille - eli... Joo :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :heart:

Yhteistyössä