arvatkaa mitä meillä tänään tapahtu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
heräilin viiden aikaa päikkäreiltä esikoinen nukku vielä matkasängyssä ja vauva mun vieressä. ja kun avasin silmät katselin vauvaa ja rupesin kuuntelemaan että mitä hittoa kuka naputtelee tietsikkaa :o kuuluu selvä näpyttelyn ääni ja hiiren ääni :'( hyvä että en ruvennut sängyssä pillittää sitä kesti noin 5 min sitten nousin katsomaan niin ei ketään tietsikka tuolia oli liikutettu ja tietsikan saammutin enne päikkäreille menoa niin se oli päällä :snotty: |O nyt on lapset nukkumassa ja mua pelottaa olla yksin täällä :'(

Hui :o :|

Mä säikähdin eilen, kun kotiin tullessani huomasin takaoven olevan auki, vaikka se oli kiinni kun lähdin, ja melko varmasti myös lukossa...Ei täällä ketään ollut, mitään ei ole viety (ainakaan rahaa, koruja, kodintekniikkaa yms), eikä olkkarissa näkynyt jalanjälkiäkään (niitä näkyy aina kun joku tulee märältä takapihalta kengät jalassa sisään), eli ehkä ovi oli vain huonosti suljettu eikä lukossa, ja auennut läpivedon takia kun avasin etuoven.

Joskus tietsikat voivat esim. sähkökatkoksen vuoksi mennä itsekseen päälle. Naputtelulle en nyt pikaisesti keksi järkeenkäypää selitystä, paitsi että oletko voinut kuulla harhoja vasta heränneenä? Tai olisiko se ääni voinut tulla jostain muusta, ja sä kuvittelit sen olevan näppiksen ääntä? Muistatko varmasti missä asennossa tuoli oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Jos olit vielä unessa kun "heräsit".. :hug:

Mulle käy usein näin. Luulen olevani hereillä, mutta kohta havahdun että oho, enpäs olekkaan tekemässä jotain tai vaikka eipäs kuulukkaan jotain ääntä, vaan nukuinpas vielä sittenkin.

ei ole ikin aikaisemmin tietsikka ite auennut. ja tuolia oli siirrelty.. telkka auennut 3 kertaa( noin 3 kuukauden sisällä) yöllä itsekseen vaikka telkan nappulasta sammutettu..

ja vieraalle en uskaltanut nousta ennen ku ääni loppu mutta askelia tai mitään sellasia ei kuulunut..

ja niin unessa en enää ollut kuulin ihan selvästi näpytteleen ja hiiren äänen.. ihanm verrattavissa siihen kun mies on joskus yöllä pitempään koneella ja her'ään esim veskiin nini kuulen sen näpyttelyn jne mieson siis iltavuorossa... tulkaa joku tänne mun seuraksi :ashamed: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ja niin unessa en enää ollut kuulin ihan selvästi näpytteleen ja hiiren äänen.. ihanm verrattavissa siihen kun mies on joskus yöllä pitempään koneella ja her'ään esim veskiin nini kuulen sen näpyttelyn jne mieson siis iltavuorossa... tulkaa joku tänne mun seuraksi :ashamed: :'(

tiedän tuntees, meillä tapahtuu talossa outoja vähän väliä, eikä niille löydy mitään järkevää selitystä..ja mies iltatöissä, kamalaa olla yksin isossa talossa ja tenava nukkumassa..eipä tuu uni ennen ku ukko on kotona..

Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Saanko kysyä, miksi sun esikoinen nukkuu matkasängyssä?

En muuten kysyisi, mutta yksi tuttuni nukuttaa kaksivuotiasta lastaan matkasängyssä, jossa ei ole edes patjaa ollenkaan. :(

Ihan aiheen vierestä mä vastaan miksi meillä vuosikas nukkuu matkasängyssä. Siellä on toin vanerista kova pohja ja kunnon patja siinä päällä.. Poika riehui nuorempana niin hirveesti että pinniksessä olisi vaan pää soinut ja ollut mustelmilla, matkasängyssä pehmeät reunat lievensi vähän tätä ongelmaa.

En muuten kysyisi, mutta yksi tuttuni nukuttaa kaksivuotiasta lastaan matkasängyssä, jossa ei ole edes patjaa ollenkaan. :(

no on meillä siinä patja ja tää on ihan väliaikainen ratkaisu nukkui jo pitkään nätisti jatkettavassa mutta tossa oli aika kun 3 viikon ajan heräsin joka aamu 4-5 mutta matkasängyssä nukkuu normaalit yöunet... joulun jälkeen siirtyy tavalliseen.. eikä siinä mitään vaikka heräsi aikasin mutta vaiuva tohon aikaan valvotti koko yön kun oli ilmavaivoja niin pääsin ite vasta 4 aikaa nukkuu ja sit nouskin poika :/ olin silloin 4 vrk etä nukuin 3 tuntia niin pidin tota hyvänä ratkaisuna

no on meillä siinä patja ja tää on ihan väliaikainen ratkaisu nukkui jo pitkään nätisti jatkettavassa mutta tossa oli aika kun 3 viikon ajan heräsin joka aamu 4-5 mutta matkasängyssä nukkuu normaalit yöunet... joulun jälkeen siirtyy tavalliseen.. eikä siinä mitään vaikka heräsi aikasin mutta vaiuva tohon aikaan valvotti koko yön kun oli ilmavaivoja niin pääsin ite vasta 4 aikaa nukkuu ja sit nouskin poika :/ olin silloin 4 vrk etä nukuin 3 tuntia niin pidin tota hyvänä ratkaisuna

=)

Kunhan vaan kysyin. Ihan hyvä siellä matkiksessa on varmaan nukkua, jos sinne kunnollisen pohjan ja patjan hommaa.

ei ole ikin aikaisemmin tietsikka ite auennut. ja tuolia oli siirrelty.. telkka auennut 3 kertaa( noin 3 kuukauden sisällä) yöllä itsekseen vaikka telkan nappulasta sammutettu..

ja vieraalle en uskaltanut nousta ennen ku ääni loppu mutta askelia tai mitään sellasia ei kuulunut..

:o no hyi kauheeta :/

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

:o no hyi kauheeta :/

oisko telkassa mennyt ajastin vahingossa päälle?

meillä on töllö menny yöllä päälle iteksee...syytä en tiiä mut ei tääl ketää käyny ainakaa oo se o varma. tekniikan vempaimet tekee tepposiaan.
tuolle sunkin jutulle löytyy ihan järkeenkäypä selitys sillä kummituksia ei oo ja kukaan tuskin on teillä käynytkään jos ovet on lukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Onko teil kissa? :whistle: Tai tota, jos rottia/hiiriä?

ei ole kissoja eikä muitakan eläimiä.. kerrostalossa asutaan ...

just kun juttelin siskon kaa niin tuli mieleen kun ootin vauvaa ihan viimesilläni joskus syyskussa niin soitin siskolle silloin parina iltana että täällä kävelee joku kun kuuluu selvät askeleet |O silloin puhuin siitä täälläkin ja lapsi ei ollutkun silloin oli vielä pinniksessä.. onneksi noi on loppunut :/