ARVATKAA MITÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
mä sain viime torstaina tietää olevani raskaana ja tänään tuli kirje kotiin turun hieronta-akatemiasta että "onneksi olkoon vaan, sinut on valittu"
siis mitä mä nyt teen? la ois 7.4.09 ja tää koulu kestäis 7.3.09 asti, alkais nyt elokuun lopussa. onkohan tohon kouluun vaikea päästä, jos haen sinne sitten ensi vuonna uudestaa? mä niin toivon että mut ois hyljätty tässä tilanteessa. mutta ei koskaan käy niinku mä toivon. :ashamed:

Yleensä kaikkia opiskeluja voi siirtää, niiden aloittamista tai sitten lopettamista, eli mun käsityksen mukaan voit mennä sinne kouluun, aloittaa sen ja sitten suunnitella yhdessä opintojen ohjaajan kanssa, miten etenet raskauden aikana, sen jälkeen. Tai sitten voit ilmoittaa, että aloitat myöhemmin koulun, esim. vuoden päästä... Tai kahden??? Mutta mä ainakin soittaisin ja selvittäisin enkö vois opintoja aloittaa. Eihän se raskaus heti opiskelua estä.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
no mikä estää lähtemästä sinne kouluun? et sinä sairas ole

ylisuojeleva mies....

Mulla oli kans, mutta kyllä se tokeni ku hokas ettei voi vaikuttaa siihen mitä halusin tehdä tai jättää tekemättä.. se ois halunnu kietoo mut pumpuliin koko raskauden ajaksi :D Että älä siitä ukostas välitä vaan mee sinne kouluun, perkule :hug:

No mutta kyllähän sä silti voit aloittaa koulun. Jos et jaksa, lopeta sitten. Ei sun miehesi kuitenkaan tuota asiaa voi sun puolesta päättää. Onhan ihmiset töissäkin 8kk:lle saakka!

No mä kans sinuna menisin kouluun. Eri asia sitten että kestääkö sun tila sitä hieromista, kuitenkin jollain tapaa aika fyysistä hommaa.

Ja mä olin koulussa vielä samana päivänä kun lähdin synnyttämään :) Ja heti seuraavana päivänä kun pääsin laitokselta.

jos sä oikeasti haluat sinne kouluun, niin ei sua raskaus estä. Se olisi pelkkä tekosyy (paitsi tietty jos olisi jotain ongelmia, mutta eihän niitä etukäteen voi tietää ) sen perusteella jättää menemättä.

Mä olen vanhuspuolella ja siellä ison mahan kanssa nostellu, pessy, vaatettanut vanhuksia äitiysloman alkuun asti. Kyllä säkin pärjäät (ja jos tulee jotain, niin lopetat sitten opiskelut kesken).

Yhteistyössä