Arvatkaa minkä ikäinen on piirtänyt tämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anlin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pääjalkainen, meidän tyttö ei koskaan tehnyt noita, olin nähnyt vain sellaisia 'abstrakteja' piirrustuksia, kun yllättäen vetäisi väriliiduilla oman huoneensa seinään 5-osasisen ihmisen, ei sitä voinut edes hirveästi suuttua..

Meillä tyttö 3,5v. Piirtää samanlaisia, mutta silmät on aina renkaat eikä väritetyt. En tiedä onko eroa jos olisi ollut hoidossa niin osaisiko piirtää paremmin. Mulla tulee erittäin harvoin piirrettyä lapsen kanssa. Enemmän pelataan ja tehdään muuta.

Mun tyttö piirsi pääjalkaisia juuri 2 vuotta täytettyään. Niillä oli hiukset, silmäripset ja kulmakarvat sekä sormet ja varpaat. Tyttö onkin lahjakas piirtäjä. Hän piirsi 4-vuotiaana ihmisiä, joilla oli ilmeitä ja runsaasti yksityiskohtia vaatteissa. 5-vuotiaana hän kuvitti ja kirjoitti "kirjoja". Tyttöä harmitti aina neuvolassa, kun siellä ei koskaan pyydetty piirtämään muuta kuin joitain ristejä ja palloja, ei edes 5-vuotistarkastuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja turhaa hössötystä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Sanotaan että 3v.
Vaikka meidän 5v piirtelee yleensä ihmiset vieläki ilman vartaloa.

meillä sai lähetteen psykologille kun ei 5-vee neuvolassa piirtänyt ihmiselle vartaloa, vaan laittoi kädet ja ja jalat suoraan päästä tulemaan..nyt jo 5,5v. piirtää kyllä ihmiselle vartalonkin ja kasvoihin kaikki yksityiskohdat, eka psykologi käynti vasta kuukauden kuluttua

Meillä ei siihen puututtu koska muut yksityiskohdat oli kohdallaan, maininnalla "paljon yksityiskohtia"
Ei siis lähetettä minnekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Anlin:
Meidän neiti on 2v 5kk. Ollut aina innostunut piirtämisestä. Taitaa tulla taiteelliselta isältään tämä innostus =) Puolitoistavuotisrokotuskin meni ihan huomaamatta kun annettiin vain paperi nenän eteen ja kynä käteen :D

Olisin veikannut 2,5v. sillä oma tyttöni piirsi samoin silloin :) On tänä päivänäkin tosi lahjakas piirtäjä ja piirtäisi aamusta iltaan. Ikää 5v.

Yhteistyössä