Arvatkaa millä viikolla olen *sisältää kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Nyt siis mietitään kaksosraskauden mahista 28 päivä tutkitaan neuvolassa asiaa :D
Tai sitten sä olet vaan toooosi turvoksissa :D Mulla nimittäin on tuollainen maha aina ovulaatiosta menkkoihin eli puhtaasti hormonaalista turvotusta. Arvaa onko mukavaa kun joku joka ei ole nähnyt aikoihin tulee ja onnittelee ja joutuu sanomaan että turvotusta se vaan on :kieh: :D
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Nyt siis mietitään kaksosraskauden mahista 28 päivä tutkitaan neuvolassa asiaa :D
Voi pojat. Jännää! Onk teillä suvussa tuplia?
On meillä ja edellinen raskaus oli kaksosraskaus,mut toinen meni kesken viikoilla 10+ ja toinen syntyi normaalisti :D
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Nyt siis mietitään kaksosraskauden mahista 28 päivä tutkitaan neuvolassa asiaa :D
Tai sitten sä olet vaan toooosi turvoksissa :D Mulla nimittäin on tuollainen maha aina ovulaatiosta menkkoihin eli puhtaasti hormonaalista turvotusta. Arvaa onko mukavaa kun joku joka ei ole nähnyt aikoihin tulee ja onnittelee ja joutuu sanomaan että turvotusta se vaan on :kieh: :D
Kyllä tuolla alhaalla näkyy pieni kumpukin ;) mutta sitä en jostain syystä halua esitellä :whistle:
 

Yhteistyössä