Arvatkaa, miksi mieheni laittaa leivän päälle juuston viimoisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti

mies laittaa aina juusto päälle, se on niin idioottia. Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!

Todellakin ranskikset ensin. Niinhän se menee että huonoimmat syödään ensin ja parhaat säästetään viimeseks. Ja hampurilaisateriassa hampurilainen on se paras osa, ranskikset se pakollinen paha.

EIKÄ! Miten te voitte olla näin tietämättömiä!

Ensin hampurilainen ja sit ranskiksilla TILKITÄÄN kunnes vatsa on täynnä!

Juuri näin! Ranskalaisten syönti lopetetaan, kun vatsa on täynnä. Hampurilaista ei niin helposti raaski jättää syömättä.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti

mies laittaa aina juusto päälle, se on niin idioottia. Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!

Sun mies on kyllä molemmissa asioissa oikeassa. :D

Miten kukaan haluu syödä eka hampparin ja sit ranskalaiset? :o Se hampparihan on se parempi, ni viimeseks se. :D

Miksei voi syödä samanaikaisesti sekä ranskiksia että hampurilaista? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja S:

Miten kukaan haluu syödä eka hampparin ja sit ranskalaiset? :o Se hampparihan on se parempi, ni viimeseks se. :D

Miksei voi syödä samanaikaisesti sekä ranskiksia että hampurilaista? :D

No näin!! Toisessa kädessä hamppari ja toisella ranskiksia väliin :laugh:

Mutta se ap:n miehen syy, joko se selvis?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm, en osaa enään pimittää tietoa. Jotenkin niiiiiin kuvottava selitys tuli! Hän siis teki illalla leipiä itselleen, kun tuli jotain työtä tekemästä sormet paskasina. Siis hänen kädet olivat ihan mustat. Siinä sitten huvikseni vain kysyin, että muuten miksi hän pistää aina juuston päälimäisenä leivälle? Selityksenä tuli, että juusto hylkii likaa sormista, että ei tarvitse käsiä pestä! Hyi helvetti tuota miehen ajatusmaailmaa. Pidin siinä sitten saarnaa tuosta asiasta, että kait nyt sen verran pitää olla aikaa, että pesee kätensä ennenkuin alkaa leipää tekemään. Sanoi, että aina ei ole aikaa, kun on niin kiireistä töissä. Mutta sitten kotona saakeli lähmii paskasilla käsillä yhteistä juustoa. En ole sen koommin enään juustoa syönyt. Olen ostanut omat yksittäispakatut juustot.

Kaikkea sitä kuulee, kun ikää tulee lisää!

Fiksu mies! Ihan järkeen käypä selitys.

kukaan ei huomannut että ap paljasti jo tän ketjun salaisuuden :D:D hirvee väittely vaan hamppari asiasta. ja se muuten on niin että ranskikset ensin, muuten ne jää syömättä.

Ranskikset syödään ensin. Hamppari pysyy kyllä jotenkin lämpimänä siellä paketissaan, mutta ranskikset jäähtyy nopeasti eikä kukaan pysty syömään kylmiä ranskiksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kyllä ranskalaiset syödään ensin. Herkullinen hampurilainen jätetään viimeseksi. Ei hampurilaisen jälkeen tee mieli syödä enää ranskalaisia.

Ja silloin ne jää syömättä -> syö vähemmän -> hyvä.
Tarvi edes ostaa niitä ranskalaisia.

En mä nyt kylmää hampurilaista syö.

Ei ole koskaan ollut kylmä hampurilainen vaikka ensin syökin ranskalaisia. Nykyään usein valitsen ranskalaisten tilalle salaatin niin ei tarvi pahoja ranskalaisia edes syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Ranskikset syödään ensin. Hamppari pysyy kyllä jotenkin lämpimänä siellä paketissaan, mutta ranskikset jäähtyy nopeasti eikä kukaan pysty syömään kylmiä ranskiksia.

Näin juuri.

Sitä paitsi silloin harvoin kun käyn hampurilaisella, menen sinne niin nälkäisenä että helposti jaksan syödä koko aterian, joten ei tule ongelmaa siitä, ettei muka jaksaisi syödä hampurilaista enää ranskisten jälkeen. Se on silloin päivän pääateria eikä mikään pieni välipala.

No ei ihme että ootte lihavia. Miks pitää ottaa ne ranskikset jos hamppari on sitä herrrrkkua? Syökää pelkkä hampurilainen.

Mä ainakin ymmärrän täysin, että syö eka sen hampparin ja JOS ON nälkä niin ottaa ranskiksii eikä niin että ahtaa itsensä täyteen kaikki moska mitä eteen tuodaan.

Niin on, fiksu mies!:D

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ei ole koskaan ollut kylmä hampurilainen vaikka ensin syökin ranskalaisia. Nykyään usein valitsen ranskalaisten tilalle salaatin niin ei tarvi pahoja ranskalaisia edes syödä.

On ne silloin jo melkein kylmiä pöytään saapuessaan, kun tulee kotipaketissa autokaistalta. :D

No oma vikasi kun tilaat autokaistalta!:D

Ei missään nimessä, ranskikset jähtyy niin nopeasti ja niitä kohmeisia ranskiksia ei voi enää syödä, ehdottomasti ensin ranskalaiset ja sitten hamppari.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ja mun on pakko tilata se hamppari niin et mä jätän jotain pois mäkkäris jää aina suolakurkku ja heses sipuli+kurkku... saa aina just tehdyn ja varmasti lämpösen :D

niin ja switä hampparia odotellessa oon kerenny syödä jo ranskalaiset :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MOSKAA:
No ei ihme että ootte lihavia. Miks pitää ottaa ne ranskikset jos hamppari on sitä herrrrkkua? Syökää pelkkä hampurilainen.

Mä ainakin ymmärrän täysin, että syö eka sen hampparin ja JOS ON nälkä niin ottaa ranskiksii eikä niin että ahtaa itsensä täyteen kaikki moska mitä eteen tuodaan.

En oo minä ainakaan lihava. Ranskikset tilaan siksi, että jos haluan hampurilaisen ja juotavaa, ne maksavat vähintään yhtä paljon kuin koko ateria. On sitten sama ottaa ateriakin ja syödä sen, mitä jaksaa.

Mutta siis hampurilainen ensin, ei se maistu hyvältä, jos on jo ähky. Ranskiksia syö aikansa kuluksi kylmänäkin, mutta hampurilaista ei.

siis miten niin juusto hylkii likaa? meillä ainakin, kun mies tulee töistä kädet mustina ja hankaa ne eka saippualla ni vasta juusto irrottaa sen lia. tahatonta kylläkin.

Minut varmaan sitten muistetaan ikuisesti tästä tunnustuksesta.
Työpäivän aikana ei välttämättä ole aikaa peseskellä käsiä. Syön siis joskus asiakkaan tarjoaman välipalan nokisin käsin.
En tiedä mistä johtuu, mutta harvemmin sairastan mahatauteja. :whistle:

Yhteistyössä