Arvatkaa, miksi mieheni laittaa leivän päälle juuston viimoisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuli yks ilta puhetta ja tuo on jäänyt mieleen, että miksi hän laittaa juuston viimoisena. Osaatteko kukaan arvata miksi? :D Aika uskomattoman terorian kyllä häneltä kuulin.

En tiedä, mutta toi on ihan kerettiläistä! Juusto pitää laittaa alimmaiseksi, paitsi jos laittaa salaatinlehtiä. Siinä tapauksessa ne laitetaan alimmaiseksi ja vasta sitten juusto + muut päällysteet.

Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti

mies laittaa aina juusto päälle, se on niin idioottia. Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!

Alkuperäinen kirjoittaja Mun miehen selitys:
Juusto pitää kaiken "kasassa", pizzaankin tulee juusto päällimmäiseksi ;)

Monissa pizzerioissa juusto laitetaan alle sen takia, että täytteet pysyy paremmin päällä. Sulaneena se näyttää ihan samalta kuin olis päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun miehen selitys:
Juusto pitää kaiken "kasassa", pizzaankin tulee juusto päällimmäiseksi ;)

Tämä pätee kyllä lämpimiin leipiin ja pitsaan, kun juusto sulatetaan, mutta on kyllä HUONO selitys tavallisille leiville joissa on kylmää juustoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti

mies laittaa aina juusto päälle, se on niin idioottia. Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!

Sun mies on kyllä molemmissa asioissa oikeassa. :D

Todellakin ranskikset ensin. Niinhän se menee että huonoimmat syödään ensin ja parhaat säästetään viimeseks. Ja hampurilaisateriassa hampurilainen on se paras osa, ranskikset se pakollinen paha.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Todellakin ranskikset ensin. Niinhän se menee että huonoimmat syödään ensin ja parhaat säästetään viimeseks. Ja hampurilaisateriassa hampurilainen on se paras osa, ranskikset se pakollinen paha.

Juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

EIKÄ! Miten te voitte olla näin tietämättömiä!

Ensin hampurilainen ja sit ranskiksilla TILKITÄÄN kunnes vatsa on täynnä!

Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!

Kyllä ranskalaiset syödään ensin. Herkullinen hampurilainen jätetään viimeseksi. Ei hampurilaisen jälkeen tee mieli syödä enää ranskalaisia.

Hmm, en osaa enään pimittää tietoa. Jotenkin niiiiiin kuvottava selitys tuli! Hän siis teki illalla leipiä itselleen, kun tuli jotain työtä tekemästä sormet paskasina. Siis hänen kädet olivat ihan mustat. Siinä sitten huvikseni vain kysyin, että muuten miksi hän pistää aina juuston päälimäisenä leivälle? Selityksenä tuli, että juusto hylkii likaa sormista, että ei tarvitse käsiä pestä! Hyi helvetti tuota miehen ajatusmaailmaa. Pidin siinä sitten saarnaa tuosta asiasta, että kait nyt sen verran pitää olla aikaa, että pesee kätensä ennenkuin alkaa leipää tekemään. Sanoi, että aina ei ole aikaa, kun on niin kiireistä töissä. Mutta sitten kotona saakeli lähmii paskasilla käsillä yhteistä juustoa. En ole sen koommin enään juustoa syönyt. Olen ostanut omat yksittäispakatut juustot.

Kaikkea sitä kuulee, kun ikää tulee lisää!

No kyllä hampurilainen syödään ensin. Kahdesta syystä. Ensinnäkin se on se paras osuus, joten se syödään ehdottomasti lämpimänä. Toiseksi maha on jo lähes täynnä ranskalaisten jälkeen eikä hampurilainen sitten maistu miltään ja saattaa jäädä jopa osittain syömättä.

Juustoa en syö, joten siitä ei ole ajatuksia. Paitsi se, että onpa kätevää, kun ei sitä käytä. Ei tarvi tuollaisestakaan tapella. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:

Sun mies on kyllä molemmissa asioissa oikeassa. :D

Miten kukaan haluu syödä eka hampparin ja sit ranskalaiset? :o Se hampparihan on se parempi, ni viimeseks se. :D

Yhteistyössä