A
ap
Vieras
Tuli yks ilta puhetta ja tuo on jäänyt mieleen, että miksi hän laittaa juuston viimoisena. Osaatteko kukaan arvata miksi?
Aika uskomattoman terorian kyllä häneltä kuulin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:Ei sormet sotkeennu?
Alkuperäinen kirjoittaja Mun miehen selitys:Juusto pitää kaiken "kasassa", pizzaankin tulee juusto päällimmäiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mun miehen selitys:Juusto pitää kaiken "kasassa", pizzaankin tulee juusto päällimmäiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti
mies laittaa aina juusto päälle, se on niin idioottia. Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti
mies laittaa aina juusto päälle, se on niin idioottia. Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti
Todellakin ranskikset ensin. Niinhän se menee että huonoimmat syödään ensin ja parhaat säästetään viimeseks. Ja hampurilaisateriassa hampurilainen on se paras osa, ranskikset se pakollinen paha.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti
Todellakin ranskikset ensin. Niinhän se menee että huonoimmat syödään ensin ja parhaat säästetään viimeseks. Ja hampurilaisateriassa hampurilainen on se paras osa, ranskikset se pakollinen paha.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Ihan samalla tavalla se syö mäkkärissä aina ensin ranskikset ja sit vasta hampurilaisen. Se ei vaan tajuu et EKA hamppari ja sit ranskikset!
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu meillä aina tappelua tästä. Mä laitan niin että salaatinlehti, juusto, leikkele, kurkku /tomaatti
Sun mies on kyllä molemmissa asioissa oikeassa.![]()