Arvatkaa mikä on maailman parasta terapiaa? Toimii takuulla!!

Hankitte kaikki joulun pakkojutut hyvissäajoin.
Sitten teette kuten mä. Ette ota budjettia, eikä ole mtn pakko-ostettavaa kaupasta. Aamusta heti shoppaileen ja kiertelette kaikessa rauhassa, ilman kiirettä ja ostatte kaikkee ihanaa vain itsellenne, ihan mitä vaan mieleen tulee :D

Ihanaa, rentouttavaa ja vitutus tulee seuraavan kerran vasta kun kattoo tiliotetta :LOL:
 
hehee
Ja sekin on extrahupia, kun katselee vittuuntuneita ja ylistressaantuneita kanssashoppailijoita :D ;). Tänään sain purra huultani useampaan otteeseen kun lihanpalasta, pelikonsolista sekä kirjasta(!) meinasi puhjeta kolmas maailmansota.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
Ja sekin on extrahupia, kun katselee vittuuntuneita ja ylistressaantuneita kanssashoppailijoita :D ;). Tänään sain purra huultani useampaan otteeseen kun lihanpalasta, pelikonsolista sekä kirjasta(!) meinasi puhjeta kolmas maailmansota.
Tää on niin totta! Mä olin ostanut kaikki joululahjat jo ennen joulukuuta niin oli kiva käydä Ideaparkissa katselemassa ihmisten lahjapaniikkia :)
Mä en vaan voi käsittää miksi kaikki pitää jättää viime tippaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
Ja sekin on extrahupia, kun katselee vittuuntuneita ja ylistressaantuneita kanssashoppailijoita :D ;). Tänään sain purra huultani useampaan otteeseen kun lihanpalasta, pelikonsolista sekä kirjasta(!) meinasi puhjeta kolmas maailmansota.
Just tätä mä tarkotan :saint: Toiset ihan raivona tappelee kärryt täynnä ruokaa ja repivät viimesiä lahjoja toistensa käsistä :D Itse vaan hengailee hymy huulilla B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja You name it:
Mä aina aloitan lahjojen hankinnan kesän alennusmyynneistä :D Ei iske paniikki, ei.
Samma here :D Ja siivoan kotini joka sunnuntai, imuroin joka pvä, moppaan ja pyyhin pölyt kolmesti viikossa. Ja muutenkin sit järkkään ja tuusaan kokoaika, ei iske paniikki siitäkään. Ja äitiltä on viel kutsu syömään tullut joka vuosi, niin ei tartte siitäkään repiä hertsiä.
Ah :xmas:
 

Yhteistyössä