Tiedän ap tunteen,olet melkein unohtanut jonkun ja pian se sitten jo sotkeekin ajatuksiasi..
Olin kärsinyt vuosikausia väkivaltaisesta ja narsistisesta miehestäni..Kärsinyt todellakin.
Kunnes..
Kerran tielleni osui eräs mies. En ollut itse kiinnostunut hänestä. Kuulin sitten työkaveriltani hänen kyselleen minua. Ajattelin itsekkäästi,että "jes,tämä voi olla ulospääsy vaikeasta tilanteesta".
Olikin omalla tavallaan. Tämä minusta kiinnostunut mies oli eronnut. Lähdin hänen kanssaan kahville..
Oli melko sekavat tunteet. Kunnes sitten huomasin että olenkin ihastunut häneen korviani myöten. Kuulin tältä mieheltä jossain vaiheessa että oli eronnut 7 vuoden jälkeen vain joitakin kuukausia aiemmin ennenkuin tapasimme. Se mikä yllätti oli se,että mies kertoi jättäneensä entisen naisensa minun vuokseni! Enkä ollut edes huomannut miehen kiinnostusta silloin kuin vielä exänsä kanssa liikkui. Olin imarreltu. Jatkoin tätä laastari-suhdetta kuukauden verran,kunnes tajusin itsekin olevani laastari.
Mies puhui exästään kovin paljon ja lämpimästi. Enpä voinut kovin mustasukkaiselta kumminkaan vaikuttaa,olinhan vielä entisessä suhteessani kiinni.Mutta olin jo niin rakastunut tähän mieheen.. Pian kuitenkin erosin ja samoihin aikoihin mies alkoikin etääntyä. Ei vastannut viesteihin tai puhelimeen ja selitykset olivat epämääräisiä. Muutin omaan asuntoon,enkä tavoittanut miestä. Hitto,olin yksin vaikka luulin että olen löytänyt uuden kumppanin!
Olin ihan pihalla,koska vain hieman aiemmin,mies vakuutti rakastavansa minua ja haluavansa elää kanssani heti kun eroan.
Kun erosin,ei miehestä enää kuulunut saati näkynyt. Olin todella vihainen ja pettynyt. Raivosin itsekseni hiljaa pari viikkoa,kunnes otin sinkkuelämästä kaiken irti.
Joitakin viikkoja myöhemmin mies tuli vastaan toisen naisen kanssa,epäilin kyllä heti että heillä oli varmasti ollut jo siinä vaiheessa vipinää kun mies alkoi etääntyä. Kuulin,että he ovat muuttaneet yhteen. Ihmettelin sitäkin,kun mies oli vain muutamaa kuukautta aiemmin sanonut ettei halua vielä sitoutua..Ärsytti. En enää tuntenut miestä kohtaan muuta kuin vihaa..
Tällä hetkellä olen kyllä kiitollinen tälle miehelle,että ikäänkuin hänen avullaan pääsin pois huonosta suhteesta,mutten tajunnut että olen itsekin pelkkä laastari, laastarisuhteessa.
Nyt taas mies ajoi minua vastaan ja tällä kertaa huomasin miehen auton takaikkunaa koristavan nalle puh-aiheisen lasten aurinkosuojan! Miehellä on siis lapsikin jo! Pakko tunnustaa,alkoi ärsyttämään. Selitti mulle aikoinaan toista,mutta tekikin toisin..
Hyvä on,tästäkin "suhteen" loppumisesta on jo yli 2 vuotta ja seurustelen nyt maailman parhaimman miehen kanssa jota rakastan joka ikisellä solullani. Ihan rehellisesti.
Eikä ole ihan sama asia kuin ap:lla mutta sainpahan avautua,kiitos