Arvasin, että se oli laastarisuhde!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "entinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta pidättekö tässä tapauksessa tuota tökkäystä jonain "merkkinä" vai onko se vaan tavallinen moi? Kavereiden kanssa joskus toisiamme tökitään, mutta tökkäys tältä ihmiseltä tuntuu erikoiselta...

Enpä hirveesti ole kans tuota tökkäystä itse käyttänyt, ehkä just muutaman hyvän ystävän kanssa.. Lähinnä "moikka, täällä taas tms.! " tai jotain sitä rataa.. Oon kyllä joskus tökännyt vahingossakin, vaikka siis ei ollut mitenkään tarkoitus. Eipä tää nyt mitään auta, mut saathan sinä tökätä takasin :) Perästä kuuluu, jos haluaa kuulla kuulumisia tms.

Älä nyt vaan jää odottelemaan vaan toimi itse! Selvästikin sulle mies merkitsee jotain, kun sulle on tärkeää että se oli VAIN laastarisuhde. Eihän sitä voi tietää, saattoihan se uusi nainen jättää sen jostain ihan muusta syystä. (Vaikka siitä että se tökkäilee fb'ssä muita naisia...) Jos kuitenkin haluat tutustua mieheen uudestaan mikset toimi itse? Miksi aina miehellä on aloitusvastuu? Kun tekee aloitteet itse, saa valita parhaat, jos vai odottelee iskijöitä, no, paljon pienempi todennäköisyys onnistua.

En oikein tiedä mitä ajatella.
Kuten sanoin, tuo aiheutti minulle muutaman ylimääräisen sydämenlyönnin ja laittoi hymyilemään :) Mutta olen jotenkin jo unohtanut ja antanut olla... löysin uuden ihastuksen ja nyt olen ehkä odottavampi sen suhteen.

Vaikeeta :D

Hmm.. Jos sinua kiinnostaa vielä niin eikös tuon tökkäisyn myötä voisi hyvin kysellä kuulumisia? Ihan viattomasti vain ;) Itse en ole kyllä tajunnut tuon tökkäisyn merkitystä, mikä idea siinä edes on?

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23629998]Itse en ole kyllä tajunnut tuon tökkäisyn merkitystä, mikä idea siinä edes on?[/QUOTE]

Kavereiden kanssa toisinaan tökitään ikään kuin, että "moi vaan". Muuta merkitystä en ole tuolle keksinyt. Ihmetyttää vaan, että tämä mies on nyt tökännyt kun ei oikeastaan koskaan olla mitään toisillemme kommentoitu tms. Hän laittoi kaverikutsun aikoinaan, kun työskentelimme saman katon alla ja näimme lähes päivittäin. Nyt enää edes muista koska viimeeksi ollaan nähty... taisi olla viime vuoden elokuussa :D Joskus ollaan autoilla ajeltu vastakkain.

Kavereiden kanssa toisinaan tökitään ikään kuin, että "moi vaan". Muuta merkitystä en ole tuolle keksinyt. Ihmetyttää vaan, että tämä mies on nyt tökännyt kun ei oikeastaan koskaan olla mitään toisillemme kommentoitu tms. Hän laittoi kaverikutsun aikoinaan, kun työskentelimme saman katon alla ja näimme lähes päivittäin. Nyt enää edes muista koska viimeeksi ollaan nähty... taisi olla viime vuoden elokuussa :D Joskus ollaan autoilla ajeltu vastakkain.

Annappa ap vanhan miehen olla. Varmasta vanhaa miestä imartelee, jos saa nuoren naisen kiinnostumaan ja jopa sänkyyn asti. Osoittaahan se viriiliyttä. Mutta katsele vaan ympärillesi, etsi oman ikäistä seuraa. Pitemmän päälle natsaa paremmin. =)

Tähän vanhaan olisi vaan helpompi ottaa kontaktia kuin uuteen...liian helppoa jopa! En tiedä, koska edes näen tätä uutta ihanaa :( Epäilen kyllä, että tällä eronneella on vielä niin paljon käsiteltäviä asioita, että parempi antaa olla ainakin vielä. En halua olla laastarin jatkopala...

No nyt sit ap äkkiä vaan otat yhteyttä ja ilmaiset kiinnostuksesi. Exästä on päästy eroon ja laastarikin jo parantanut haavaa. Nyt ois sun vuoro eiks jeh? :))

Tsempit!

Mitäs jos nyt tökkäisit kuitenkin?! Jos ei tule mitään erityistä takas, niin sitpähän tiedät millä linjoilla mennään jatkossa-ei siis millään, jos ei se sulle mitään vastaa tms.kysele. Älä odota liikoja, ettet sitten ainakaan pety. Mutta jos jotain vastaa niin sittenhän se on ok. Voihan se olla ihan edelleen kaveri/kuulumismielessä tehty se hänen tökkäys, mutta jos se tavallaan sinua "vaivaa" niin älä nyt jätä tilaisuutta käyttämättä.

Mitäs jos nyt tökkäisit kuitenkin?! Jos ei tule mitään erityistä takas, niin sitpähän tiedät millä linjoilla mennään jatkossa-ei siis millään, jos ei se sulle mitään vastaa tms.kysele. Älä odota liikoja, ettet sitten ainakaan pety. Mutta jos jotain vastaa niin sittenhän se on ok. Voihan se olla ihan edelleen kaveri/kuulumismielessä tehty se hänen tökkäys, mutta jos se tavallaan sinua "vaivaa" niin älä nyt jätä tilaisuutta käyttämättä.

Mä vaan ihmetelen, kun ei se mun kuulumisista ole ennenkään ollut kiinnostunut. Kerran vain, 1½ vuoden fb-kaveruuden aikana, kommentoinut yhtä laittamaani linkkiä. Kerran! Mä taidan kuitenkin lähipäivinä tökätä takas :P ja petyn sitten kun se jää siihen :D

Ei oo miestä nyt fb:ssa näkynyt... tökkään sitten kun huomaan sen siellä taas olevan ;) Tiedän, että sillä on oma kone rikki ja yleensä surffailee sitten työkoneella.

Tökkää nyt vaan, heti kun mahdollista! Jos ei mitään takas tule, niin elämä jatkuu eiks niin :) Sittenpähän saat mielenrauhan, eikä tarvii ajatella mitäs jos..

Päätin nyt kuitenkin, että antaa miehen odotella. En halua olla semmoinen helppo nakki, joka heti lankeaa kun mies vähän vihjaisee. Jos se oikeasti haluaa jotain muutakin, se kyllä varmaan malttaa myös odotella? Edes vaikka viikon verran...
Anteeksi tämän asian vatkaaminen :ashamed: Mutta ei ole ketään muuta, jolle asiasta puhuisin. Kiitos, että TE olette olemassa :)

Miksi ajattelet, että tuo nainen oli laastarisuhde? On mullakin ollut suhteita heti eron jälkeen, mutta ei ne mitään laastarisuhteita ole silti olleet. Ihan hölmöä luulla, että eron jälkeen tulevat suhteet ovat automaattisesti jotain laastarisuhteita, jos tulee siitäkin ero. Joskus ei vain vaikka voida elää yhdessä, kun halutaan elämältä eri asioita tai ei juuri silloin ole aikaa sille parisuhteelle tms.

Yhteistyössä