Arvasin, että illasta tulee tällainen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mies kotiutuu metsästä ja on väsynyt. Tiuskii ja kiukkuaa. Sanoi aamulla, että ovat kotona klo18 mennessä, joten lämmitin saunan sillai että oli klo18 valmis. Nyt vasta ovat saunassa ja kauheella kiireellä piti sit sinne mennä... Sanoin, että voisi pitää niistä luvatuista aikatuluista kiinni, ettei tarvii puusaunaa montaa tuntia lämmitellä :kieh: Kuulema minunkin pitäsi pitää sit kiinni sovituista aikatauluista... mulla ei tällä hetkellä ole muuta aikataulua kuin koulu ja joskus pääsen aiemmin kuin pitäisi, joten suunnattomasti ihmettelen tuollaista käskyä :o

Sanoi, että seuraavan kerran jää sinne yöksi (kotipaikalleen) niin sanoin, että herra on hyvä ja muuttaa sinne kokonaan kun siellä on kerta niin auvoisan ihanaa. V***taa.

noh, eihän sen mies nyt kovin paljoa kuitenkaan myöhästynyt.

Varmaan ampunut ohi jonkun "varman" paikan ja siksi kiukkuaa, käy viemässä olut sinne saunaan niin kyllä se siitä leppyy

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
noh, eihän sen mies nyt kovin paljoa kuitenkaan myöhästynyt.

Varmaan ampunut ohi jonkun "varman" paikan ja siksi kiukkuaa, käy viemässä olut sinne saunaan niin kyllä se siitä leppyy

En taatusti vie. Saunokoot nyt siellä lastensa kanssa (ei rauhallisesta saunahetkestä tietoakaan) :whistle:

Ja tiedän, että kunhan lapset on saatu sänkyyn, herra painuu itsekin nukkumaan -taas. Joko on illat töissä tai sitten niin väsynyt, ettei siitä seuraksi ole. Onko ihme jos vaimo alkaa muita(kin) katsella :saint:

Ymmärrän et sua harmittaa kun oli myöhässä (mun mieheen verrattuna ei edes paljoa) :)
mut varmaan sun asenne/ olemus myös vaikuttaa mieheen?!
Eli toimisko jos olis ystävällinen (vähän ylikin) kun tulevat saunasta, ja juttelisit kivoja? Jos mies ei sit menis heti nukkumaan? riippuu tietysti mitä sinähaluat/ odotat illalta

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Ootko ap jotenki katkera miehes harrastuksesta? Pitäskö sunkin alkaa harrastaa jotain? Ihme niuhotusta...

Perheen ja opiskelun lisäksi ainoa harrastus on satunnainen lenkkeily. En ole katkera miehen harrastuksesta, vaikkei se minua kiinnostakaan. Olisi vaan kiva että tulisi silloin kun lupaa, säästäisi voimia vähän vaimollekin ;)

Soiteltiin viiden maissa ja silloin aikataulu vielä piti. Jokin sitten kuitenki viivytti -taas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Ootko ap jotenki katkera miehes harrastuksesta? Pitäskö sunkin alkaa harrastaa jotain? Ihme niuhotusta...

Perheen ja opiskelun lisäksi ainoa harrastus on satunnainen lenkkeily. En ole katkera miehen harrastuksesta, vaikkei se minua kiinnostakaan. Olisi vaan kiva että tulisi silloin kun lupaa, säästäisi voimia vähän vaimollekin ;)

Soiteltiin viiden maissa ja silloin aikataulu vielä piti. Jokin sitten kuitenki viivytti -taas.

Ehkä hänkin on samoilla ajatuksilla liikkeellä kuin sinä, ehkä hänkin miettii ettei ole ihmekään että muut(kin) naiset kiinnostaa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä hänkin on samoilla ajatuksilla liikkeellä kuin sinä, ehkä hänkin miettii ettei ole ihmekään että muut(kin) naiset kiinnostaa. :whistle:

Valitettavasti heidän metsästyseurassaan ja työpaikalla on vain miehiä :)

Valitettavasti heidän metsästyseurassaan ja työpaikalla on vain miehiä :)

Kyllä kai niitä naisia on muuallakin kuin metsästysseuralla ja työpaikalla. ;)

On varmasti, mies ei vaan käy noiden lisäksi juuri missään "riennoissa". Tai no voihan se haaveilla vaikka lähikaupan Tyynestä :D

no eihän tuo oo etes myöhässä jos kuudelta piti olla sauna lämmin ja sä oot kirjottanu 18.56
että se on jo saunassa lasten kans. kannattas ehkä pikkusen löysätä pipoa.
pari puukalikkaa saunaa ja taas rulettaa.

On varmasti, mies ei vaan käy noiden lisäksi juuri missään "riennoissa". Tai no voihan se haaveilla vaikka lähikaupan Tyynestä :D

Voi voi... Kylläpäs sitä elellään niin luuloissansa.

Voi voi... Kylläpäs sitä elellään niin luuloissansa.

:D Et saa minua epäilemään yhtään mitään, sori.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mies kotiutuu metsästä ja on väsynyt. Tiuskii ja kiukkuaa. Sanoi aamulla, että ovat kotona klo18 mennessä, joten lämmitin saunan sillai että oli klo18 valmis. Nyt vasta ovat saunassa ja kauheella kiireellä piti sit sinne mennä... Sanoin, että voisi pitää niistä luvatuista aikatuluista kiinni, ettei tarvii puusaunaa montaa tuntia lämmitellä :kieh: Kuulema minunkin pitäsi pitää sit kiinni sovituista aikatauluista... mulla ei tällä hetkellä ole muuta aikataulua kuin koulu ja joskus pääsen aiemmin kuin pitäisi, joten suunnattomasti ihmettelen tuollaista käskyä :o

Sanoi, että seuraavan kerran jää sinne yöksi (kotipaikalleen) niin sanoin, että herra on hyvä ja muuttaa sinne kokonaan kun siellä on kerta niin auvoisan ihanaa. V***taa.

Ihme kiukuttelua !!!!

Kumma juttu. Luulisi että olisi hyvällä tuulella ja rentoutunut kun saanut olla harrastuksensa parissa koko päivän ja nyt rentoutuu saunassa. Älä säkään ens kerralla narise jos vähän myöhästyy.

Mä en kyllä jaksais yhtään kiukuttelevaa ja tiuskivaa miestä, itsekään en moista harrasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kumma juttu. Luulisi että olisi hyvällä tuulella ja rentoutunut kun saanut olla harrastuksensa parissa koko päivän ja nyt rentoutuu saunassa. Älä säkään ens kerralla narise jos vähän myöhästyy.

Mä en kyllä jaksais yhtään kiukuttelevaa ja tiuskivaa miestä, itsekään en moista harrasta.

Sitä olen sille monesti sanonutkin, että luulisi metsältä palaavan rentoutunut ja tyytyväinen mies! Harvalla ihmisellä on harrastusta, joka kestää koko päivän ja vieläpä monena päivänä viikossa...
Mulla nousi kiukku pintaan siinä vaiheessa, kun mies astui ovesta sisään ja tiuskas lapsille jotain :kieh: Kyse ei siis ollut pelkästä myöhästymisen narisemisesta. (Ja kyllä minusta tuntikin on myöhästymistä, kun joku vertasi siihen mihin aikaan täällä asiasta purnasin. Tuntikin on pitkä aika joskus...)

Yhteistyössä