Emmä tiiä oonko, mutta sieltähän sen olisit nähnyt, että oon 22 nyt, eli tossa kuvassa 21 ja vähän päälleAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:22.. ootkohan mun fb-kamu?Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Emmä tiiä oonko, mutta sieltähän sen olisit nähnyt, että oon 22 nyt, eli tossa kuvassa 21 ja vähän päälleAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:22.. ootkohan mun fb-kamu?Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
EieiAlkuperäinen kirjoittaja Super Hot Female:22vAlkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Profiilissa. Vinkki: olen alle 50v.
Mikset vastannut 49v? Sun oli tarkoitus.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:30vAlkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Profiilissa. Vinkki: olen alle 50v.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Emmä tiiä oonko, mutta sieltähän sen olisit nähnyt, että oon 22 nyt, eli tossa kuvassa 21 ja vähän päälle
savosta et ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ihan keski-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hehkeistä hehkein
jadal ootko kotoisin Pohjois-Savosta?
26 v.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Profiilissa on kyllä 1,5 vuotta vanha kuva.
40v veikkaanAlkuperäinen kirjoittaja Super Hot Female:http://www.aijaa.com/v.php?i=5468885.jpg lisää kuvia
No et näytä 49v.. tosin sulla on toi kuva ollu profiilissa jo 10 vuotta.. että sen perusteella oot nyt 40v. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mikset vastannut 49v? Sun oli tarkoitus.
Onko? Voi helvetti. Taidan kyllä sit tosiaankin olla Mun mielestä vanhin on laitettu sinne vuosi sitten - mihin nää vuodet oikein häviää?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No et näytä 49v.. tosin sulla on toi kuva ollu profiilissa jo 10 vuotta.. että sen perusteella oot nyt 40v. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mikset vastannut 49v? Sun oli tarkoitus.
enAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:savosta et ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ihan keski-suomestaAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hehkeistä hehkein
jadal ootko kotoisin Pohjois-Savosta?
:saint: :heart: I love myself, and nobody else... ??Alkuperäinen kirjoittaja Björn:We have the winnerAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Björn 31v
sanoin mä sen tuolla jo aiemminAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Nadia ei kerro ikää, eikä Jadal.
34v.?Alkuperäinen kirjoittaja nooh?:http://www.aijaa.com/v.php?i=5468859.jpg
PItäis tosiaan tietää, mut en muista. Ei se kuitenkaan paljoa ollut, jotain 24-26 v. =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Profiilissa on mun kuva. Kaikki kyllä taitaa jo tietää mun iän.
29?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Profiilissa on mun kuva. Kaikki kyllä taitaa jo tietää mun iän.
Joo.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:29?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Profiilissa on mun kuva. Kaikki kyllä taitaa jo tietää mun iän.
En näköjään muistanut. Näytät todellakin nuoremmalta!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:29?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Profiilissa on mun kuva. Kaikki kyllä taitaa jo tietää mun iän.
Käys kurkkaamassa sen profiilista kirjoitettuja viestejäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Entäs Nadian ikä?
no nyt vasta tajusin kuka sä olet...siis tiesin että olet vaihtanut nikkiä, mutten millään tajunnut mitä nikkiä käytit ennen...Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika: