Arvaillaan toistemme ikiä kuvien perusteella!

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Meinas kuulkaa iskeä totaalinen bläkäri ja unohtua oma ikä :D :D :ashamed: . Mutta juu, 32-vuotias olen. Ihanaa ettei kukaan arvannut ikäni alkavan nelosella :heart: . Joka tapauksessa mua on kyllä suunnilleen aina luultu vanhemmaksi kuin olen, enkä todellakaan ole joutunut esittelemään henkkareitani alkossa tai baarissa. Suunnilleen kyselevät että pitäiskö kuitenkin suunnata viereiseen bingoon iltaa viettämään :D

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Suzyanne näyttää 40-vuotiaalta, Tonnikala 25-vuotiaalta.
No en tiedä näytänkö,voi olla että tämä vauvavuosi on vanhentanut ennenaikaisesti. Kerroin tosin jo oikean ikäni, 37, muutaman kk päästä 38. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Meinas kuulkaa iskeä totaalinen bläkäri ja unohtua oma ikä :D :D :ashamed: . Mutta juu, 32-vuotias olen. Ihanaa ettei kukaan arvannut ikäni alkavan nelosella :heart: . Joka tapauksessa mua on kyllä suunnilleen aina luultu vanhemmaksi kuin olen, enkä todellakaan ole joutunut esittelemään henkkareitani alkossa tai baarissa. Suunnilleen kyselevät että pitäiskö kuitenkin suunnata viereiseen bingoon iltaa viettämään :D
Siis täh? Mä oon kai sit tosi huono arvaan, kun naureskelin muiden arvauksille ja oisin laittanu jonkun kork. 20vee :/

Yhteistyössä